Omnitronic AS-500 Active system

Numer katalogowy: 11038808
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Grupawieloczęściowe
Rodzaj zasilaniaZewnętrzne sieciowe
Zasilanie230 V AC, 50 Hz ~
Pobór mocy (max)600 W
Moc sinusoidalna
Subwoofer300 W RMS
Głośniki satelitarne2 x 100 W RMS
Głośnik niskotonowy30 cm subwoofer (12 ")
Głośniki satelitarne
2 x 16,5 cm woofer (6.5 ")
2 x 2,5 cm neodymowy głośnik wysokotonowy (1 ")
Czułość
Subwoofer95 dB (1 W, 1 m)
Głośniki satelitarne93 dB (1 W, 1 m)
Max. SPL
Subwoofer122 dB (1 m)
Głośniki satelitarne112 dB (1 m)
Zakres częstotliwości
Subwoofera35 - 140 Hz
Głośniki satelitarne140 Hz - 20 kHz
wejścia
Liniapołączenie XLR/6.3 mm jack L / R
Aux3.5 mm jack / stereo RCA
Micpołączenie XLR/6.3 mm jack
wyjścia
LineXLR L / R (wyjście przelotowe)
Głośnik2 x głośnik, 8 omów
Wymiary (DxSxW)
Subwoofer552 x 375 x 444 mm
Głośniki satelitarne233 x 231 x 318 mm
Masa całkowita47 kg
Aktywny system nagłośnieniowy marki OMNITRONIC.

Aktywny system nagłośnieniowy AS-500 zawierający subwoofer oraz dwie satelity.

  • Zapewnia doskonały dźwięk
  • 30 cm głośnik niskotonowy z Bassreflex
  • Wejście mikrofonowe (XLR/6.3 mm jack )
  • Wejście AUX (3,5 mm jack / RCA), idealne do przenośnych odtwarzaczy muzycznych (np. iPod )
  • Regulowany balans głośności pomiędzy satelitami
  • Regulowana częstotliwość podziału dla subwoofera i satelitów
  • Wybór stereo / mono
  • Przełączane fazy dla subwoofera
  • Obudowa MDF o powierzchni odpornej na zarysowania, kratka ze stali odpornej na uderzenia

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.