LD Systems VIBZ 6 - Mikser audio
EAN/UPC: 4049521188862
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | LD Systems |
Grupa | Miksery audio |
6-kanałowy mikser audio LD Systems VIBZ 6
Urządzenie VIBZ 6 to kompaktowy 6-kanałowy pulpit mikserski, który idealnie nadaje się dla artystów estradowych i małych zespołów oraz do nagrywania w domu i systemów domowych. Posiada dwa symetryczne wejścia mikrofonowe z wysokiej jakości przedwzmacniaczami, zasilanie phantom oraz 3-pasmowy korektor dźwięku o zakresie regulacji +/−15 dB, dwa stereofoniczne wejścia liniowe z 2-pasmowym korektorem dźwięku, które mogą działać w trybie monofonicznym.
Sekcja Master VIBZ 6 została wyposażona w regulowane wyjścia dla monitorów (głośników monitorowych) oraz gniazdo słuchawkowe. Mikser posiada również wejścia i wyjścia dla urządzeń nagrywania i odtwarzania, jest niezwykle prosty w obsłudze i zachwyca ciepłym, wyrafinowanym dźwiękiem. Zewnętrzny zasilacz sieciowy można przykręcić na stałe.
Adapter do montażu VIBZ 6 na statywie mikrofonowym jest dostępny jako wyposażenie dodatkowe.
- Mikser 6-kanałowy
- 2 kanały mikrofonowe wyposażone w 3-pasmowy korektor dźwięku
- 2 stereofoniczne kanały liniowe, które mogą pracować w trybie monofonicznym, wyposażone w 2-pasmowy korektor dźwięku
- Wyjścia Master, głośników monitorowych i słuchawkowe
- Przykręcany na stałe zewnętrzny zasilacz sieciowy
Rodzaj produktu | Stoły mikserskie |
Typ | Live |
NAGŁÓWEK 1 | Kanały monofoniczne: |
Wejściowe kanały mikrofonowe/liniowe mono | 2 |
Wejściowe złącza mikrofonowe/liniowe mono | XLR, jack stereo 6,3 mm |
Typ wejścia mikrofonowego mono | elektronicznie symetryczne |
Charakterystyka częstotliwościowa wejścia mikrofonowego mono | 10 - 45000 Hz |
Zakres wzmocnienia wejścia mikrofonowego mono | 30 - 50 dB |
THD wejście mikrofonowe mono | 0,0058% |
Impedancja wejścia mikrofonowego mono | 4k Om(y) |
SNR wejścia mikrofonowego mono | 113 dB |
Typ wejścia liniowego mono | elektronicznie symetryczne |
Charakterystyka częstotliwościowa liniowego wejścia mono | 10 - 45000 Hz |
Zakres wzmocnienia wejścia liniowego mono | 30 - 50 dB |
THD wejście liniowe mono | 0,0045% |
Impedancja wejścia liniowego mono | 21k Om(y) |
SNR wejścia liniowego mono | 116 dB |
Korektor dźwięku kanału mono (tony wysokie) | +/15 dB przy 12.000 Hz |
Korektor dźwięku kanału mono (tony średnie) | +/15 dB przy 2500 Hz |
Korektor dźwięku kanału mono (tony niskie) | +/15 dB przy 80 Hz |
Elementy obsługi mikrofonu mono i liniowe kanały wejściowe | Pan, Głośność kanału, Gain, AUX Post, 3-pasmowy korektor dźwięku (tony wysokie, średnie i niskie) |
Zasilanie Phantom | 48 V DC włączany |
NAGŁÓWEK 2 | Kanały stereofoniczne: |
Wejściowe kanały liniowe stereo | 2 |
Wejściowe złącza liniowe stereo | jack mono 6,3 mm |
Typ wejścia liniowego stereo | niesymetryczne |
Charakterystyka częstotliwościowa liniowego wejścia stereo | 10 - 45000 Hz |
THD liniowego wejścia stereo: | 0,0045% |
Impedancja liniowego wejścia stereo: | 3,7 kΩ Om(y) |
SNR liniowego wejścia stereo: | 116 dB |
Korektor dźwięku kanału stereo (tony wysokie) | +/15 dB przy 12.000 Hz |
Korektor dźwięku kanału stereo (tony niskie) | +/15 dB przy 80 Hz |
Elementy obsługi liniowe kanały wejściowe stereo | Głośność kanału, balans, AUX Post, 2-pasmowy korektor dźwięku (High,Low) |
NAGŁÓWEK 3 | Sekcja Main (główna): |
Kanały AUX/Send (wysyłka do efektu) | 1 |
Złącza AUX/Send (wysyłka do efektu) | niesymetryczne jack stereo 6,3 mm |
Kanały AUX Return (powrót sygnału z efektu) stereo | 1 x stereo |
Złącza AUX Return (powrót sygnału z efektu) stereo | 2 x jack stereo 6,3 mm |
Kanał wyjściowy Tape stereo | 1 x stereo |
Złącza wyjściowe kanału Tape stereo | 2 x RCA (Cinch) |
Kanał wejściowy Tape stereo | 1 x stereo |
Złącza wejściowe kanału Tape stereo | 2 x RCA (Cinch) |
Niesymetryczne wyjścia Main (główne) stereo | 1 |
Niesymetryczne złącza wyjściowe Main (główne) stereo | jack stereo 6,3 mm |
Impedancja niesymetrycznych wyjść Main (głównych) stereo | 120 Om(y) |
Maks. poziom niesymetrycznych wyjść Main (głównych) stereo | +20 dBu |
Wyjścia Control Room stereo | 1 |
Złącza wyjściowe Control Room stereo | niesymetryczne jack stereo 6,3 mm |
Wyjście słuchawkowe | 1 |
Wyjściowe złącza słuchawkowe | jack stereo 6,3 mm |
Cyfrowy procesor efektów | nie |
Elementy obsługi sekcji Main (głównej) | zasilanie phantom, głośność Stereo Return, głośność słuchawek/Control Room, głośność Master, 2-Track In Volume, 2 śledzenie przypisania (Main, Contr. Room) |
Wskaźniki | zasilanie phantom, Power, Channel Peak, 4-segmentowy Level Master |
Zasilanie | zewnętrzny zasilacz sieciowy 18 V AC/1 A, 230 V |
Szerokość | 210 mm |
Wysokość | 69 mm |
Głębokość | 262 mm |
Waga | 1,45 kg |
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.