LD Systems VIBZ 24 DC - 24 channel Mixing Console with DFX and Compressor
EAN/UPC: 4049521206511
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | LD Systems |
Grupa | Miksery audio |
Rodzaj produktu | analogowy pulpit mikserski |
Typ | nagrywanie „na żywo”/w domu |
Liczba kanałów | 24 |
Kanały monofoniczne | |
Monofoniczne wejściowe kanały mikrofonowe/liniowe | 16 |
Monofoniczne wejściowe złącza mikrofonowe/ liniowe | gniazdo jack stereo 6,3 mm, XLR |
Typ monofonicznego wejścia mikrofonowego | elektronicznie symetryzowane, wykonanie niezależne |
Charakterystyka częstotliwościowa monofonicznego wejścia mikrofonowego | 10–45 000 Hz |
Zakres wzmocnienia monofonicznego wejścia mikrofonowego | 50 dB |
Przesłuch kanałów | 90 dB |
THD monofonicznego wejścia mikrofonowego | 0,0058% |
Impedancja monofonicznego wejścia mikrofonowego | 4 kΩ |
SNR monofonicznego wejścia mikrofonowego | 113 dB |
Typ monofonicznego wejścia liniowego | elektronicznie symetryzowane, wykonanie niezależne |
Zakres wzmocnienia monofonicznego wejścia liniowego | 50 dB |
THD monofonicznego wejścia liniowego | 0,0045% |
Impedancja monofonicznego wejścia liniowego | 21 kΩ |
SNR monofonicznego wejścia liniowego | 116 dB |
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony wysokie) | +/- 15 dB przy 12 kHz |
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony średnie) | +/-15 dB przy 8 kHz |
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony niskie) | +/- 15 dB przy 80 Hz |
Rozcięcie kanału (Insert) | kanały 1 i 8 |
Zasilanie phantom | napięcie +48 V DC, podawane na gniazda wejściowe XLR |
Filtr dolnozaporowy (Low Cut) | 95 Hz |
Hi-Z | wejście jack kanałów 1–4, włączane (>50 kΩ) |
Kompresor | kanały 1–8 |
Elementy obsługi (kanały 1–16) | |
Gain | |
Low Cut | |
High-Z (kanały 1–4) | |
Compressor (kanały 1–8) | |
EQ Hi | |
EQ Mid | |
EQ Mid Freq | |
EQ Low | |
EQ on/off | |
DFX | |
AUX Send 1-2 pre (AUX2 pre/post switchable) | |
AUX Send 3-4 post | |
Channel Mute | |
Fader Routing switch (Group 1/2, Group 3/4, Main L+R) | |
Pan/Bal | |
Kanal-Fader | |
PFL switch | |
Kanały stereofoniczne | |
Stereofoniczne liniowe kanały wejściowe | 4 |
Stereofoniczne liniowe złącza wejściowe | |
2 x jack stereo 6,3 mm (L mono, R) | |
2 x RCA (cinch) | |
Typ stereofonicznego wejścia liniowego | niesymetryczne |
Złącze USB In/Out | USB typu B (kanał 21/22) |
Charakterystyka częstotliwościowa stereofonicznego wejścia liniowego | 10–45 000 Hz |
Zakres wzmocnienia stereofonicznego wejścia liniowego | 50 dB |
Przesłuch kanałów | 62 dB |
THD stereofonicznego wejścia liniowego | 0,0045% |
Impedancja stereofonicznego wejścia liniowego | 3,7 kΩ |
SNR stereofonicznego wejścia liniowego | 116 dB |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony wysokie) | +/- 15 dB przy 12 kHz |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony średnie) | +/- 15 dB przy 3 kHz |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony średnie) | +/- 15 dB przy 500 Hz |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony niskie) | +/- 15 dB przy 80 Hz |
Elementy obsługi (kanały 17/18–23/24) | |
Gain | |
LINE/USB -switch (Kanał 21/22) | |
EQ Hi | |
EQ Mid | |
EQ Mid Freq | |
EQ Low | |
EQ on/off | |
DFX | |
AUX Send 1-2 pre (AUX2 pre/post switchable) | |
AUX Send 3-4 post | |
Channel Mute | |
Fader Routing switch (Group 1/2, Group 3/4, Main L + R) | |
Bal | |
Kanal-Fader | |
PFL switch | |
Sekcja Master | |
Kanały AUX/Send (wysyłka do efektu) | 4 |
Złącza AUX/Send (wysyłka do efektu) | 4 x niesymetryczne gniazdo jack stereo 6,3 mm |
Symetryczne stereofoniczne wyjścia Main (główne) | 2 |
Symetryczne/niesymetryczne stereofoniczne złącza wyjściowe główne | |
Impedancja symetrycznych stereofonicznych wyjść głównych | 120 Ω |
Max. poziom symetrycznych (niesymetrycznych) stereofonicznych wyjść głównych | 22 dBu (20 dBV) |
Stereofoniczne wyjścia Control Room | 1 |
Stereofoniczne złącza wyjściowe Control Room | 2 x gniazdo jack 6,3 mm |
Stereofoniczne wyjścia grupowe (GR OUT) | 4 |
Złącza wyjść grupowych | 4 x jack 6,3 mm |
Wyjście słuchawkowe | 1 |
Wyjściowe złącza słuchawkowe | jack stereo 6,3 mm |
Minimalna impedancja słuchawek | 30 Ω |
Cyfrowy procesor efektów | tak |
Liczba programów efektów | 100 |
Złącze przełącznika nożnego DFX Mute | gniazdo jack 6,3 mm (przełącznik nożny opcjonalny) |
Elementy obsługi sekcji Master | |
7-band graphic EQ | |
EQ On/Off | |
DFX Presets | |
DFX Mute | |
AUX/DFX Send 1–4 | |
DFX to Main | |
DFX to Aux | |
Phones | |
CTRL | |
GROUP to Main -switch | |
Phantom Power +48 V | |
Main Mix Fader | |
Group Fader | |
Power | |
CTRL Room Source MAIN/GR, GR1/2 - GR3/4 | |
Group Mute | |
Main Mute | |
Specyfikacja ogólna | |
Wskaźniki | |
CLIP kanału | |
Sygnał kanału | |
PFL kanału | |
CLIP efekt | |
DFX wyświetlacz LED | |
Zasilanie | |
Zasilanie Phantom | |
2 x 12-segmentowy wskaźnik poziomu | |
Diody LED wyciszenia | |
Złącze lampy do pulpitu | gniazdo USB typu A, 5 V DC, maks. 500 mA |
USB In/Out | USB 2.0, 16 Bit Delta-Sigma |
DA | 32 kHz, 44,1 kHz, 48 kHz |
AD | 8 kHz, 11,025 kHz, 16 kHz, 22,05 kHz, 32 kHz, 44,1 kHz, 48 kHz |
Złącze zasilania | gniazdo sieciowe IEC |
Napięcie robocze | 100–240 V AC 50/60 Hz |
Pobór mocy (maks.) | 70 W |
Bezpiecznik | T1,6AL/250 V |
Zakres temperatury roboczej | od 0°C do +45°C |
Zakres wilgotności roboczej | od 10% (względna) do 80% (względna), bez kondensacji |
Szerokość | 712 mm |
Wysokość | 80 mm |
Głębokość | 425 mm |
Waga | 9,36 kg |
24-kanałowy mikser z cyfrową sekcją efektów i kompresorem.
VIBZ 24 DC jest mikserem o wszechstronnych zastosowaniach, który został wyposażony w szesnaście symetrycznych wejść mikrofonowych z wysokiej jakości przedwzmacniaczami, filtrami dolnozaporowymi, skutecznie działającymi 3-pasmowymi korektorami dźwięku z półparametrycznymi tonami średnimi oraz włączanym jednym przyciskiem zasilaniem phantom. Dwa kolejne mogą zostać użyte alternatywnie jako kanały liniowe stereo.
Osiem kanałów mikrofonowych z wbudowanym kompresorem może być oddzielnie obsługiwanych w celu skutecznej regulacji dynamiki.
Kanały stereofoniczne zostały wyposażone w 4-pasmowe korektory dźwięku.
Sekcja Master miksera oferuje m.in. dwie pętle efektów, symetryczne wyjścia XLR, wyjścia grup kanałów i monitorowe (dla głośników monitorowych), a także gniazdo słuchawkowe. Urządzenie VIBZ 24 DC posiada interfejs USB służący do nagrywania dźwięku bezpośrednio na komputerze, cyfrową sekcję efektów ze 100 ustawieniami redefiniowanymi i złącze do oświetlenia pulpitu 5 V.
Niezwykle ważne funkcje miksera, takie jak PFL (podsłuchiwanie sygnału przed tłumikiem nastawnym), przyciski wyciszania oraz naturalny i przejrzysty dźwięk, czynią urządzenie VIBZ 24 DC idealnym wyborem do zastosowań podczas pracy „na żywo”, do systemów, a także wymagających zastosowań nagraniowych w domu.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?
Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu!
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!