LD Systems VIBZ 24 DC - 24 channel Mixing Console with DFX and Compressor

Numer katalogowy: LDVIBZ24DC
EAN/UPC: 4049521206511
Brak towaru.



Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio
Rodzaj produktuanalogowy pulpit mikserski
Typnagrywanie „na żywo”/w domu
Liczba kanałów24
Kanały monofoniczne
Monofoniczne wejściowe kanały mikrofonowe/liniowe16
Monofoniczne wejściowe złącza mikrofonowe/ liniowegniazdo jack stereo 6,3 mm, XLR
Typ monofonicznego wejścia mikrofonowegoelektronicznie symetryzowane, wykonanie niezależne
Charakterystyka częstotliwościowa monofonicznego wejścia mikrofonowego10–45 000 Hz
Zakres wzmocnienia monofonicznego wejścia mikrofonowego50 dB
Przesłuch kanałów90 dB
THD monofonicznego wejścia mikrofonowego0,0058%
Impedancja monofonicznego wejścia mikrofonowego4 kΩ
SNR monofonicznego wejścia mikrofonowego113 dB
Typ monofonicznego wejścia liniowegoelektronicznie symetryzowane, wykonanie niezależne
Zakres wzmocnienia monofonicznego wejścia liniowego50 dB
THD monofonicznego wejścia liniowego0,0045%
Impedancja monofonicznego wejścia liniowego21 kΩ
SNR monofonicznego wejścia liniowego116 dB
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony wysokie)+/- 15 dB przy 12 kHz
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony średnie)+/-15 dB przy 8 kHz
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony niskie)+/- 15 dB przy 80 Hz
Rozcięcie kanału (Insert)kanały 1 i 8
Zasilanie phantomnapięcie +48 V DC, podawane na gniazda wejściowe XLR
Filtr dolnozaporowy (Low Cut)95 Hz
Hi-Zwejście jack kanałów 1–4, włączane (>50 kΩ)
Kompresorkanały 1–8
Elementy obsługi (kanały 1–16)
Gain
Low Cut
High-Z (kanały 1–4)
Compressor (kanały 1–8)
EQ Hi
EQ Mid
EQ Mid Freq
EQ Low
EQ on/off
DFX
AUX Send 1-2 pre (AUX2 pre/post switchable)
AUX Send 3-4 post
Channel Mute
Fader Routing switch (Group 1/2, Group 3/4, Main L+R)
Pan/Bal
Kanal-Fader
PFL switch
Kanały stereofoniczne
Stereofoniczne liniowe kanały wejściowe4
Stereofoniczne liniowe złącza wejściowe
2 x jack stereo 6,3 mm (L mono, R)
2 x RCA (cinch)
Typ stereofonicznego wejścia liniowegoniesymetryczne
Złącze USB In/OutUSB typu B (kanał 21/22)
Charakterystyka częstotliwościowa stereofonicznego wejścia liniowego10–45 000 Hz
Zakres wzmocnienia stereofonicznego wejścia liniowego50 dB
Przesłuch kanałów62 dB
THD stereofonicznego wejścia liniowego0,0045%
Impedancja stereofonicznego wejścia liniowego3,7 kΩ
SNR stereofonicznego wejścia liniowego116 dB
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony wysokie)+/- 15 dB przy 12 kHz
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony średnie)+/- 15 dB przy 3 kHz
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony średnie)+/- 15 dB przy 500 Hz
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony niskie)+/- 15 dB przy 80 Hz
Elementy obsługi (kanały 17/18–23/24)
Gain
LINE/USB -switch (Kanał 21/22)
EQ Hi
EQ Mid
EQ Mid Freq
EQ Low
EQ on/off
DFX
AUX Send 1-2 pre (AUX2 pre/post switchable)
AUX Send 3-4 post
Channel Mute
Fader Routing switch (Group 1/2, Group 3/4, Main L + R)
Bal
Kanal-Fader
PFL switch
Sekcja Master
Kanały AUX/Send (wysyłka do efektu)4
Złącza AUX/Send (wysyłka do efektu)4 x niesymetryczne gniazdo jack stereo 6,3 mm
Symetryczne stereofoniczne wyjścia Main (główne)2
Symetryczne/niesymetryczne stereofoniczne złącza wyjściowe główne
Impedancja symetrycznych stereofonicznych wyjść głównych120 Ω
Max. poziom symetrycznych (niesymetrycznych) stereofonicznych wyjść głównych22 dBu (20 dBV)
Stereofoniczne wyjścia Control Room1
Stereofoniczne złącza wyjściowe Control Room2 x gniazdo jack 6,3 mm
Stereofoniczne wyjścia grupowe (GR OUT)4
Złącza wyjść grupowych4 x jack 6,3 mm
Wyjście słuchawkowe1
Wyjściowe złącza słuchawkowejack stereo 6,3 mm
Minimalna impedancja słuchawek30 Ω
Cyfrowy procesor efektówtak
Liczba programów efektów100
Złącze przełącznika nożnego DFX Mutegniazdo jack 6,3 mm (przełącznik nożny opcjonalny)
Elementy obsługi sekcji Master
7-band graphic EQ
EQ On/Off
DFX Presets
DFX Mute
AUX/DFX Send 1–4
DFX to Main
DFX to Aux
Phones
CTRL
GROUP to Main -switch
Phantom Power +48 V
Main Mix Fader
Group Fader
Power
CTRL Room Source MAIN/GR, GR1/2 - GR3/4
Group Mute
Main Mute
Specyfikacja ogólna
Wskaźniki
CLIP kanału
Sygnał kanału
PFL kanału
CLIP efekt
DFX wyświetlacz LED
Zasilanie
Zasilanie Phantom
2 x 12-segmentowy wskaźnik poziomu
Diody LED wyciszenia
Złącze lampy do pulpitugniazdo USB typu A, 5 V DC, maks. 500 mA
USB In/OutUSB 2.0, 16 Bit Delta-Sigma
DA32 kHz, 44,1 kHz, 48 kHz
AD8 kHz, 11,025 kHz, 16 kHz, 22,05 kHz, 32 kHz, 44,1 kHz, 48 kHz
Złącze zasilaniagniazdo sieciowe IEC
Napięcie robocze100–240 V AC 50/60 Hz
Pobór mocy (maks.)70 W
BezpiecznikT1,6AL/250 V
Zakres temperatury roboczejod 0°C do +45°C
Zakres wilgotności roboczejod 10% (względna) do 80% (względna), bez kondensacji
Szerokość712 mm
Wysokość80 mm
Głębokość425 mm
Waga9,36 kg
24-kanałowy mikser audio marki LD Systems.
24-kanałowy mikser z cyfrową sekcją efektów i kompresorem.

VIBZ 24 DC jest mikserem o wszechstronnych zastosowaniach, który został wyposażony w szesnaście symetrycznych wejść mikrofonowych z wysokiej jakości przedwzmacniaczami, filtrami dolnozaporowymi, skutecznie działającymi 3-pasmowymi korektorami dźwięku z półparametrycznymi tonami średnimi oraz włączanym jednym przyciskiem zasilaniem phantom. Dwa kolejne mogą zostać użyte alternatywnie jako kanały liniowe stereo.
Osiem kanałów mikrofonowych z wbudowanym kompresorem może być oddzielnie obsługiwanych w celu skutecznej regulacji dynamiki.
Kanały stereofoniczne zostały wyposażone w 4-pasmowe korektory dźwięku.
Sekcja Master miksera oferuje m.in. dwie pętle efektów, symetryczne wyjścia XLR, wyjścia grup kanałów i monitorowe (dla głośników monitorowych), a także gniazdo słuchawkowe. Urządzenie VIBZ 24 DC posiada interfejs USB służący do nagrywania dźwięku bezpośrednio na komputerze, cyfrową sekcję efektów ze 100 ustawieniami redefiniowanymi i złącze do oświetlenia pulpitu 5 V.
Niezwykle ważne funkcje miksera, takie jak PFL (podsłuchiwanie sygnału przed tłumikiem nastawnym), przyciski wyciszania oraz naturalny i przejrzysty dźwięk, czynią urządzenie VIBZ 24 DC idealnym wyborem do zastosowań podczas pracy „na żywo”, do systemów, a także wymagających zastosowań nagraniowych w domu.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.