LD Systems VIBZ 24 DC - 24 channel Mixing Console with DFX and Compressor
EAN/UPC: 4049521206511
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | LD Systems |
Grupa | Miksery audio |
Rodzaj produktu | analogowy pulpit mikserski |
Typ | nagrywanie „na żywo”/w domu |
Liczba kanałów | 24 |
Kanały monofoniczne | |
Monofoniczne wejściowe kanały mikrofonowe/liniowe | 16 |
Monofoniczne wejściowe złącza mikrofonowe/ liniowe | gniazdo jack stereo 6,3 mm, XLR |
Typ monofonicznego wejścia mikrofonowego | elektronicznie symetryzowane, wykonanie niezależne |
Charakterystyka częstotliwościowa monofonicznego wejścia mikrofonowego | 10–45 000 Hz |
Zakres wzmocnienia monofonicznego wejścia mikrofonowego | 50 dB |
Przesłuch kanałów | 90 dB |
THD monofonicznego wejścia mikrofonowego | 0,0058% |
Impedancja monofonicznego wejścia mikrofonowego | 4 kΩ |
SNR monofonicznego wejścia mikrofonowego | 113 dB |
Typ monofonicznego wejścia liniowego | elektronicznie symetryzowane, wykonanie niezależne |
Zakres wzmocnienia monofonicznego wejścia liniowego | 50 dB |
THD monofonicznego wejścia liniowego | 0,0045% |
Impedancja monofonicznego wejścia liniowego | 21 kΩ |
SNR monofonicznego wejścia liniowego | 116 dB |
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony wysokie) | +/- 15 dB przy 12 kHz |
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony średnie) | +/-15 dB przy 8 kHz |
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony niskie) | +/- 15 dB przy 80 Hz |
Rozcięcie kanału (Insert) | kanały 1 i 8 |
Zasilanie phantom | napięcie +48 V DC, podawane na gniazda wejściowe XLR |
Filtr dolnozaporowy (Low Cut) | 95 Hz |
Hi-Z | wejście jack kanałów 1–4, włączane (>50 kΩ) |
Kompresor | kanały 1–8 |
Elementy obsługi (kanały 1–16) | |
Gain | |
Low Cut | |
High-Z (kanały 1–4) | |
Compressor (kanały 1–8) | |
EQ Hi | |
EQ Mid | |
EQ Mid Freq | |
EQ Low | |
EQ on/off | |
DFX | |
AUX Send 1-2 pre (AUX2 pre/post switchable) | |
AUX Send 3-4 post | |
Channel Mute | |
Fader Routing switch (Group 1/2, Group 3/4, Main L+R) | |
Pan/Bal | |
Kanal-Fader | |
PFL switch | |
Kanały stereofoniczne | |
Stereofoniczne liniowe kanały wejściowe | 4 |
Stereofoniczne liniowe złącza wejściowe | |
2 x jack stereo 6,3 mm (L mono, R) | |
2 x RCA (cinch) | |
Typ stereofonicznego wejścia liniowego | niesymetryczne |
Złącze USB In/Out | USB typu B (kanał 21/22) |
Charakterystyka częstotliwościowa stereofonicznego wejścia liniowego | 10–45 000 Hz |
Zakres wzmocnienia stereofonicznego wejścia liniowego | 50 dB |
Przesłuch kanałów | 62 dB |
THD stereofonicznego wejścia liniowego | 0,0045% |
Impedancja stereofonicznego wejścia liniowego | 3,7 kΩ |
SNR stereofonicznego wejścia liniowego | 116 dB |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony wysokie) | +/- 15 dB przy 12 kHz |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony średnie) | +/- 15 dB przy 3 kHz |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony średnie) | +/- 15 dB przy 500 Hz |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony niskie) | +/- 15 dB przy 80 Hz |
Elementy obsługi (kanały 17/18–23/24) | |
Gain | |
LINE/USB -switch (Kanał 21/22) | |
EQ Hi | |
EQ Mid | |
EQ Mid Freq | |
EQ Low | |
EQ on/off | |
DFX | |
AUX Send 1-2 pre (AUX2 pre/post switchable) | |
AUX Send 3-4 post | |
Channel Mute | |
Fader Routing switch (Group 1/2, Group 3/4, Main L + R) | |
Bal | |
Kanal-Fader | |
PFL switch | |
Sekcja Master | |
Kanały AUX/Send (wysyłka do efektu) | 4 |
Złącza AUX/Send (wysyłka do efektu) | 4 x niesymetryczne gniazdo jack stereo 6,3 mm |
Symetryczne stereofoniczne wyjścia Main (główne) | 2 |
Symetryczne/niesymetryczne stereofoniczne złącza wyjściowe główne | |
Impedancja symetrycznych stereofonicznych wyjść głównych | 120 Ω |
Max. poziom symetrycznych (niesymetrycznych) stereofonicznych wyjść głównych | 22 dBu (20 dBV) |
Stereofoniczne wyjścia Control Room | 1 |
Stereofoniczne złącza wyjściowe Control Room | 2 x gniazdo jack 6,3 mm |
Stereofoniczne wyjścia grupowe (GR OUT) | 4 |
Złącza wyjść grupowych | 4 x jack 6,3 mm |
Wyjście słuchawkowe | 1 |
Wyjściowe złącza słuchawkowe | jack stereo 6,3 mm |
Minimalna impedancja słuchawek | 30 Ω |
Cyfrowy procesor efektów | tak |
Liczba programów efektów | 100 |
Złącze przełącznika nożnego DFX Mute | gniazdo jack 6,3 mm (przełącznik nożny opcjonalny) |
Elementy obsługi sekcji Master | |
7-band graphic EQ | |
EQ On/Off | |
DFX Presets | |
DFX Mute | |
AUX/DFX Send 1–4 | |
DFX to Main | |
DFX to Aux | |
Phones | |
CTRL | |
GROUP to Main -switch | |
Phantom Power +48 V | |
Main Mix Fader | |
Group Fader | |
Power | |
CTRL Room Source MAIN/GR, GR1/2 - GR3/4 | |
Group Mute | |
Main Mute | |
Specyfikacja ogólna | |
Wskaźniki | |
CLIP kanału | |
Sygnał kanału | |
PFL kanału | |
CLIP efekt | |
DFX wyświetlacz LED | |
Zasilanie | |
Zasilanie Phantom | |
2 x 12-segmentowy wskaźnik poziomu | |
Diody LED wyciszenia | |
Złącze lampy do pulpitu | gniazdo USB typu A, 5 V DC, maks. 500 mA |
USB In/Out | USB 2.0, 16 Bit Delta-Sigma |
DA | 32 kHz, 44,1 kHz, 48 kHz |
AD | 8 kHz, 11,025 kHz, 16 kHz, 22,05 kHz, 32 kHz, 44,1 kHz, 48 kHz |
Złącze zasilania | gniazdo sieciowe IEC |
Napięcie robocze | 100–240 V AC 50/60 Hz |
Pobór mocy (maks.) | 70 W |
Bezpiecznik | T1,6AL/250 V |
Zakres temperatury roboczej | od 0°C do +45°C |
Zakres wilgotności roboczej | od 10% (względna) do 80% (względna), bez kondensacji |
Szerokość | 712 mm |
Wysokość | 80 mm |
Głębokość | 425 mm |
Waga | 9,36 kg |
24-kanałowy mikser z cyfrową sekcją efektów i kompresorem.
VIBZ 24 DC jest mikserem o wszechstronnych zastosowaniach, który został wyposażony w szesnaście symetrycznych wejść mikrofonowych z wysokiej jakości przedwzmacniaczami, filtrami dolnozaporowymi, skutecznie działającymi 3-pasmowymi korektorami dźwięku z półparametrycznymi tonami średnimi oraz włączanym jednym przyciskiem zasilaniem phantom. Dwa kolejne mogą zostać użyte alternatywnie jako kanały liniowe stereo.
Osiem kanałów mikrofonowych z wbudowanym kompresorem może być oddzielnie obsługiwanych w celu skutecznej regulacji dynamiki.
Kanały stereofoniczne zostały wyposażone w 4-pasmowe korektory dźwięku.
Sekcja Master miksera oferuje m.in. dwie pętle efektów, symetryczne wyjścia XLR, wyjścia grup kanałów i monitorowe (dla głośników monitorowych), a także gniazdo słuchawkowe. Urządzenie VIBZ 24 DC posiada interfejs USB służący do nagrywania dźwięku bezpośrednio na komputerze, cyfrową sekcję efektów ze 100 ustawieniami redefiniowanymi i złącze do oświetlenia pulpitu 5 V.
Niezwykle ważne funkcje miksera, takie jak PFL (podsłuchiwanie sygnału przed tłumikiem nastawnym), przyciski wyciszania oraz naturalny i przejrzysty dźwięk, czynią urządzenie VIBZ 24 DC idealnym wyborem do zastosowań podczas pracy „na żywo”, do systemów, a także wymagających zastosowań nagraniowych w domu.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.