Dynaudio AIR6 Master A+D monitor odsłuchowy

Numer katalogowy: DA AIR6 Master A+D
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajMonitory studyjne
Zasilanie kolumnyAktywne
Częstotliwości próbkowania
Wewnętrzne częstotliwości próbkowania
192 i 176.4 poprzez połączenie Dual Wire [wymagana opcjonalna karta cyfrowa]
96, 88.2, 48, 44.1 lu
Jednostki AIR Master
Złącza We/WyXLR [2 kanały wejściowe AES/EBU], 3 x RJ45 [protokół przesyłu danych TC-Link]
Wejście Word ClockBNC. 75 Ohm, 0.6 do 10 Vpp
Wyświetlacz2 x 16 znaków
SterowanieCztery klawisze
Złącza wejścioweSymetryczne XLR [pin 2+, pin3-]
Impedancja10/3 kOhm [symetryczne/niesymetryczne]
Poziom wejściowy [wybierany]+9, +15, +21, +27 dBu
Zakres dynamiki> 113 dB
THD+N< -105 dB @ 1 kHz, -3 dBFS
Przesłuchy< -120 dB, 20 Hz - 20 kHz
PrzetwornikA/D 24 bity [Dual bit delta sigma 4.1/5.6/6.1/6.1 MHz]
Jednostki AIR Slave
Złącza We/Wy2 x RJ45 [protokół przesyłu danych TC-Link]
WzmacniaczTylna płyta w kolorze czarnym, anodyzowane aluminium
ObudowaCiemno-szara płyta MDF, srebrna folia
Wymiary [W x S x G]388 x 216 x 345mm
Waga9.8kg
System2-drożne aktywne monitory bliskiego pola
Pasmo przenoszenia [+/- 3 dB]38 Hz - 21 kHz
Maks. SPL 1m, dla pary [IEC Short Term]> 128 dB w szczycie
Maks. SPL 2m, 5.1 [IEC Short Term]> 126 dB w szczycie
Maks. SPL 1m [IEC Long Term]104 dB RMS
Precyzja parowania monitorów+/- 0.2 dB
Częstotliwość strojenia45 Hz
Wewnętrzna objętość obudowy12.1 litra
System rozprowadzania niskich częstotliwościBass reflex
Częstotliwość podziału zwrotnicy2150 Hz [sterowana przez DSP]
Nachylenie zboczy zwrotnicy24 dB/okt. [Linkwitz Riley, sterowane przez DSP]
Głośnik wysokotonowykopułka Esotec 28mm/1.1”, cewka aluminiowa, chłodzenie ferrofluidem
Głośnik nisko-średniotonowymembrana polipropylenowa 175mm/6.9", cewka aluminiowa 75mm/3"
Napięcie zasilania100 - 240V @ 50 - 60Hz [wybór automatyczny]
Pobór mocy40W @ 1/8 mocy maksymalnej [IEC 60065]
Monitor odsłuchowy marki Dynaudio.

Seria monitorów odsłuchowych AIR w kwestii jakości dźwięku, sposobu obsługi i koncepcji wybiega daleko poza tradycyjne monitory odsłuchowe. System AIR, to kompleksowe i zintegrowane rozwiązanie zapewniające profesjonalny odsłuch w każdych warunkach. System AIR składa się z kilku podstawowych elementów komunikujących się ze sobą poprzez kabel sieciowy – zarówno w konfiguracji stereo, jak i wielokanałowej. W ten sposób dystrybuowane są informacje kontrolne, jak również sygnał audio. Dzięki temu wielokanałowy system AIR można kontrolować z najdogodniejszego miejsca odsłuchowego za pomocą sterownika AIR Remote lub oprogramowania AIR Soft.


Esencja centralnego sterowania
Pracując z dźwiękiem o szerokim zakresie dynamiki, niezwykle ważne jest, aby kontrola głośności odbywała się w możliwie najdalszym etapie przetwarzania. To zapewni minimalne szumy i maksymalną rozdzielczość. Jak na profesjonalne produkty przystało, monitory z serii AIR są właśnie tak zaprojektowane. Sieć transmisji danych i audio TC Link steruje głośnością każdego monitora tuż przed samymi głośnikami. Uzyskuje się w ten sposób wybitnie niskie szumy i doskonałe pozycjonowanie dźwięku w każdym z głośników systemu wielokanałowego. Ponadto, możliwość zapisania trzech referencyjnych poziomów, presetów, a także ustawień mute/solo pozwoli uzyskać oczekiwaną wydajność głośników AIR w każdych warunkach. System monitorów AIR oferuje trzy różne opcje centralnego sterowania: aplikacja AIR-Soft, pakiet instalatorski AIR-PC [PC-IP] i hardware'owy sterownik AIR Remote. Zaletą sterownika hardware'owego jest uniezależnienie się od stacji roboczej i komputera, a także posiadanie gałki i innych elementów sterowania w zasięgu ręki.


System wielokanałowy – film, post-produkcja, gry i muzyka

• Głośność globalna – centralne sterowanie głośnością wszystkich monitorów w systemie wielokanałowym,

• Przywoływanie relatywnych poziomów, czy ustawień filtra dla każdego monitora z osobna,

• Zapisywanie własnych ustawień – możesz zaprogramować system AIR do pracy przy różnych projektach,

• Zarządzanie basem – możliwość ustawienia za dotknięciem przycisku określonej częstotliwości podziału zwrotnicy.

Rozwiązania przy układach stereo
Bezpośrednie wejście cyfrowe w monitorach tworzy z systemu AIR idealne rozwiązanie do każdego studia zbudowanego w oparciu o urządzenia cyfrowe. Dodając opcjonalne rozszerzenie monitory mogą przyjmować sygnał analogowy lub cyfrowy o maksymalnej częstotliwości 192 kHz [Dual Wire], a wybór źródła można zapisać w przełączanych presetach. System AIR pozwala Ci na łączenie monitorów bliskiego i średniego pola [np. AIR 6 i AIR 25], dzielenie wejścia i wykorzystując jeden przycisk przełączanie pomiędzy nimi [A-B].

  • Akustyka i kalibracja
System monitorów AIR posiada wiele wysokiej jakości narzędzi optymalizujących wydajność w dowolnym środowisku akustycznym. Istnieje możliwość precyzyjnej regulacji każdego monitora w zakresie dystansu do powierzchni odbijających, czy pochłaniających dźwięk, poprzez wybranie odpowiedniego stopnia kompensacji w krok co 0.1 dB. Do wyboru są gotowe ustawienia: Wolnostojące, Ściana, Róg, Konsoleta [monitory ustawione na konsolecie mikserskiej], Konsola – Ściana, Konsola - Róg.

  • Pakiet instalatorów AIR PC-IP
Opcjonalna, zaawansowana aplikacja na komputer PC do kalibracji systemów AIR zapewnia dostęp do niemalże każdego parametru monitorów, m.in. 4-zakresowego equalizera parametrycznego w każdym monitorze, regulowania opóźnienia wynikającego z miejsca umieszczenia głośnika, programowania presetów i wielu innych. Aplikacja ta umożliwia ponadto zarządzanie basem, czyli regulowanie niezależnych częstotliwości podziału zwrotnicy filtra HP/LF, jak również kontrolowanie fazy i biegunowości dowolnego subwoofera AIR. Aplikacja PC-IP daje także instalatorowi możliwość indywidualnego zabezpieczania parametrów, presetów i blokowania niektórych pozycji interfejsu użytkownika.

  • Płyty testowe do kalibracji
Płyty testowe zostały przygotowane do przeprowadzenia kalibracji, pełnego ustawienia i testowania całej serii monitorów AIR. Jest jedna płyta stereo CD i jedna zakodowana w standardzie 5-kanałowym DTS.

  • Aplikacja do kalibracji AIR SOFT
Oprogramowanie kompatybilne z komputerami PC i MAC służy do centralnego sterowania w czasie rzeczywistym takimi parametrami systemu AIR, jak głośność, poziomy referencyjne, zmiana presetów i konfiguracja. Oprogramowanie AIR Soft dołączone jest do wszystkich monitorów z serii AIR.

Zdalne sterowanie sprzętowe AIR Remote
AIR Remote zapewnia natychmiastowy i bezpośredni dostęp do potencjometra głośności, niezależnego do stacji roboczej i komputera. Co więcej, AIR Remote posiada przyciski umożliwiające bezpośredni dostęp do różnych poziomów referencyjnych, przywoływania presetów, a także włączania trybu solo/mute dla każdego monitora osobno. Sterownik AIR Remote zasilany jest przez TC-Link z dowolnego monitora z serii AIR.

GŁÓWNE CECHY:
  • Kontrola nad poziomem głośności wszystkich monitorów połączonych w sieci,
  • Przywołanie i zapis trzech poziomów referencyjnych,
  • Funkcja mute/solo dla każdego z monitora,
  • Przywołanie i zapis czterech presetów,
  • Edycja standardowych parametrów [dotyczy AIR Soft],
  • Zaawansowane zarządzanie basem [dotyczy AIR Soft],
  • Backup i przywoływanie ustawień wszelkich parametrów [dotyczy AIR Soft],
  • Instalacja i ustawienie monitorów AIR [dotyczy AIR Soft].

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?

Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?

Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?

Na pierwszy rzut oka gitara klasyczna i gitara akustyczna wyglądają na tyle podobnie że często są po prostu nierozróżniane. Nic dziwnego że osoby chcące zacząć swą przygodę z grą na gitarze, nie wiedzą czy wybrać gitarę akustyczną, czy gitarę klasyczną. Czytaj Dalej >>>

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.