DPA Microphones FA4018VSL1B - d:facto II Mik. wokalny z SL1

Numer katalogowy: DPA FA4018VSL1B
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
Charakterystyka kierunkowasupernerkowa
Zasada działaniaciśnieniowy nachylony
Rodzaj przetwornikapojemnościowy, pre-polaryzowany
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz
± 2 dB w odległości 12 cm90 Hz - 16 kHz, z nieznacznym podbiciem 3 dB dla 12 kHz
stały filtr dolno-zaporowy 3 rzędu (-3 dB na 80 Hz)
Równoważny poziom szumów, A-ważone19 dB(A). 20 µPa (maks. 21 dB(A)) bez tłumienia
SNR -Współczynnik sygnał/szum (A-ważone)
1 kHz przy 1 Pa (94 dB SPL)Typ. 75 dB(A)
Maks. poziom SPL przed redukcją wierzchołków sygnału160 dB
Zasilanie (dla pełnej wydajności)fantomowe 48 V (± 4 V)
KolorCzarny matowy
Waga309 g
Średnica mikrofonu52 mm
Średnica kapsuły19 mm
Długość mikrofonu205 mm
Mikrofon wokalny superkardioidalny marki DPA Microphones.
DPA d:facto II™ to najwyższej jakości sceniczny mikrofon wokalny o niebywale naturalnym brzmieniu, wysokim poziomie izolacji od pobliskich źródeł dźwięku, który poradzi sobie nawet z najgłośniejszymi sygnałami.

Mikrofon o charakterystyce supernerkowej zapewnia precyzyjny przekaz, dobrą izolację i naturalne brzmienie w warunkach koncertowych, gdzie wykorzystuje się systemy nagłośnienia PA, a także w studio podczas nagrywaniu. Trzystopniowa, ochronna siatka przeciwpodmuchowa efektywnie redukuje niepożądane zakłócenia.

Mówiąc krótko, DPA d:facto II to mikrofon który łączy świat koncertowy ze światem studyjnym. Pojemnościowa konstrukcja przetwornika i najlepsze, selekcjonowane komponenty decydują o klarownej i detalicznej reprodukcji sygnału. Łagodna reakcja kierunkowa i zerowa koloryzacja sprawiają, że na dużych systemach nagłośnienia za pomocą d:facto można uzyskać wyrównany sygnał o najwyższym z możliwych poziomów głośności bez obawy o sprzężenia i nie trzeba walczyć z odbiciami i ubytkami w paśmie za pomocą korektora.
  • System adapterów do systemów bezprzewodowych.
Nowy d:facto II gwarantuje użytkownikowi wyjątkowe brzmienie DPA, również z najpopularniejszymi systemami bezprzewodowymi takimi jak: Sony, Lectrosonics, Shure, Wisycom i Sennheiser.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Jaki mikrofon do komputera?

Jaki mikrofon do komputera?

Szukasz niezawodnego mikrofonu do komputera, który sprawdzi się w różnych zastosowaniach? Poznaj najnowsze propozycje renomowanych marek i wybierz urządzenie o wielu dodatkowych funkcjonalnościach. Zwróć uwagę nie tylko na same mikrofony, ale także na rozbudowane zestawy słuchawkowe. Zastanów się, który produkt najlepiej odpowiada Twoim oczekiwaniom.