DPA Microphones d:facto II FA4018VDPAB mikrofon wokalny
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Mikrofony pojemnościowe i dynamiczne |
Marka | DPA Microphones |
Rodzaj | Pojemnościowy |
Złącze | XLR /XLR |
Charakterystyka kierunkowa | supernerkowa |
Zasada działania | ciśnieniowy nachylony |
Rodzaj przetwornika | pojemnościowy, pre-polaryzowany |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz |
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB w odległości 12 cm | |
90 Hz - 16 kHz | |
z nieznacznym podbiciem 3 dB dla 12 kHz | |
stały filtr dolno-zaporowy 3 rzędu (-3 dB na 80 Hz) | |
Czułość, nominalna, ± 2 dB dla 1 kHz | 5 mV/Pa; -46 dB. 1 V/Pa |
Równoważny poziom szumów, A-ważone | 19 dB(A). 20 µPa (maks. 21 dB(A)) bez tłumienia |
Równoważny poziom szumów, ITU-R BS.468-4 | 26 dB bez tłumienia |
SNR -Współczynnik sygnał/szum (A-ważone) | 1 kHz przy 1 Pa (94 dB SPL): Typ. 75 dB(A) |
Zniekształcenia THD | < 1 % do poziomu szczytowego 139 dB SPL |
Zakres dynamiczny | Typ. 120 dB |
Maks. poziom SPL przed redukcją wierzchołków sygnału | 157 dB |
Przełączany tłumik | 0 dB / -10 dB |
Impedancja wyjściowa | < 100 Om |
Minimalna impedancja obciążenia | 1 kΩ |
Możliwa długość przewodu | 100 m |
Symetryzowanie sygnału wyjściowego | impedancyjne z Active Drive |
Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR) | > 50 dB dla 1 kHz |
Zasilanie (dla pełnej wydajności) | fantomowe 48 V (± 4 V) |
Pobór mocy | maks. 5 mA |
Złącze | XLR - wtyk 3 pinowy, Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza |
Kolor | Czarny matowy |
Waga | 245 g |
Średnica mikrofonu | 50 mm |
Średnica kapsuły | 19 mm |
Długość mikrofonu | 195 mm |
Napięcie wyjściowe, RMS | > 5 V |
Polaryzacja | +V na Pin 2 dla pozytywnego ciśnienia dźwięku |
Temperatura użytkowania | od -40 °C do 45 °C |
Wilgotność względna (RH) | do 90% |
- Nadzwyczaj naturalne brzmienie
- Wysoka izolacja kierunkowa
- Odporność na wysoki poziom ciśnienia akustycznego SPL
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?
Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.