DPA Microphones 4015C mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4015C
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowaszeroko kardioidalna
Zasada działaniagradient ciśnienia
Typ kapsuływstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia20Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB40Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 1Hz10 mV/Pa; -40 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 18 dB(A) re. 20 µPa (maks. 20 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 25 dB
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 76 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 139 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 118 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem152 dB
Impedancja wyjściowa< 200 Ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 50 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
Kolorczarny mat
Waga58g
Średnica19 mm
Średnica kapsuły19mm
Długość64 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>4V
Biegunowość+V przy Pin 2
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Jeśli już jesteś wielbicielem mikrofonu DPA 4011 będziesz zaskoczony alternatywą jaką DPA dysponuje, czyli mikrofonem szeroko kardioidalnym. 4015C różni się w swojej charakterystyce kierunkowej i jest idealnym wypełnieniem pomiędzy mikrofonem dookólnym a kardioidalnym.
Czasami kardioida nie jest na tyle otwarta by nagrać instrumenty o złożonej radiacji. W takich przypadkach szeroka charakterystyka kierunkowa mikrofonów kompaktowych DPA pozwala uchwycić w szerszym zakresie źródło dźwięku.


  • Szeroki wybór aplikacji
Nagrywanie orkiestr lub innych zespołów instrumentów czasami wymaga kompromisu pomiędzy ambiensem pomieszczenia a bardziej precyzyjnym uchwyceniem źródła dźwięku. Szeroka kardioida obejmuje szerszy kąt zbierania dźwięku i dzięki temu jest doskonałym wyborem do nagrywania fortepianu, gitary, marimby, perkusji i grup instrumentów orkiestry symfonicznej. Również jest doskonałym wyborem do nagrywania mowy, dubbingu, wokalu wzbogacając ich brzmienie o niższe częstotliwości.

  • Całkowita liniowość, nawet po za osią ( off – axis )
Po za osią źródła dźwięku mikrofon 4015C jest całkowicie liniowy. Charakteryzuje się wyjątkową jakością przetwarzania. Wszystkie dźwięki, które występują po za osią źródła są nadal wierne oryginałowi tylko odrobinę stłumione

  • Mały, ale szeroki
Wizualnie dyskretny, nisko profilowy 4015C jest doskonałym rozwiązaniem dla inżynierów dźwięku i projektantów systemów mikrofonowych. Niezwykle precyzyjne i naturalne brzmienie 4015C z pewnością przekroczy oczekiwania nie jednego realizatora, gdy ten zastosuje je na chóry, sety perkusyjne, fortepian, instrumenty dęte itd.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.