DPA Microphones 4011C mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4011C
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajFilm, Radio, TV
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowakardioidalna
Zasada działaniagradient ciśnienia
Typ kapsuływstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia20Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB40Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 1Hz10 mV/Pa; -40 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 18 dB(A) re. 20 µPa (maks. 20 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 25 dB
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 76 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 139 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 118 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem152 dB
Impedancja wyjściowa< 200 Ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 50 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
Kolorczarny mat
Waga58g
Średnica19 mm
Średnica kapsuły19mm
Długość64 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>4V
Biegunowość+V przy Pin 2
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Kompaktowe, kardioidalne mikrofony DPA są dowodem, że czystość i absolutna neutralność dźwięku nie są cechą tylko mikrofonów studyjnych, pełnowymiarowych.
Mikrofony kompaktowe zostały zaprojektowane tak, by były jak najmniej widoczne a zarazem posiadały wszystkie najważniejsze cechy jakości charakterystyczne dla mikrofonów DPA.  Sprawdzą się wyśmienicie w stacjach telewizyjnych, filmach, teatrach i na koncertach.

Zdolność do obsługi dużych wartości SPL bez zniekształceń czyni 4011C idealnym rozwiązaniem do bliskich ujęć źródeł dźwięku minimalizując przy okazji przesłuchy z innych instrumentów. W przypadku stosowania go jako mikrofon punktowy przy większej orkiestrze trudno znaleźć na rynku konkurenta. Doskonale sprawdzą się w studiach filmowych, telewizyjnych, do nagrywania offów ( głosu z poza kadru ), do nagrywania efektów dźwiękowych. Mikrofon jest w kolorze czarnym matowym co sprawia, że jest niezauważalny i nie odbija światła.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.