DPA Microphones 4006C mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4006C
EAN/UPC: 5713055005122
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowaDookólna
Zasada działaniaCiśnieniowa
Typ kapsuływstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia10Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB20Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 250 Hz40 mV/Pa; -28 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 15 dB(A) re. 20 µPa (maks. 17 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 27 dB (maks. 29 dB)
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 79 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 134 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 116 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem140 dB
Impedancja wyjściowa< 200 ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 50 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
Kolorczarny
Waga63g
Średnicaod 16 do 19 mm
Średnica kapsuły16mm
Długość64 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>5V
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Wszędzie tam gdzie potrzebny jest mały i lekki mikrofon o wysokiej jakości na pewno sprawdzi się wszechstronny mikrofon DPA 4006C, który spełnia wszystkie te wymagania. Szczególnie jest popularny w parze stereo A-B i wykorzystywany jest w salach koncertowych, gdzie jakość nagrania czasami może być zagrożona przez architekturę budynku.


4006C może być montowany, zawieszany, ukrywany i w każdym położeniu stworzony czyste i transparentne nagranie. Jest idealny do zastosowań w teatrach, operach i salach koncertowych, do zastosowań filmowych oraz studyjnych. Te mikrofony również są bardzo popularne wśród muzyków do bliskiego mikrofonowania takich instrumentów jak kontrabas, trąbka i fortepian. Równocześnie są one niezastąpione na stadionach sportowych i w innych miejscach, gdzie dźwięk pochodzący od publiczności musi być zarejestrowany.

Akcesoria
Szeroki wybór akcesoriów akustycznych, w tym korektory ciśnienia akustycznego, stożki i wymienne ochronne siatki o różnych charakterystykach pozwalają jednemu mikrofonowi zmieniać charakterystykę kierunkową oraz pasmo przenoszenia na siedem różnych sposobów. Ponadto te wszystkie akcesoria nie powodują żadnych przesunięć fazowych ani nie wprowadzają zakłóceń i zniekształceń.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu, cała tajemnica w jednym artykule:)

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!