DPA Microphones 4006A mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4006A
EAN/UPC: 5713055003524
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowaDookólna
Zasada działaniaCiśnieniowa
Typ kapsułyWstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia10Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB10Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 250 Hz40 mV/Pa; -28 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 15 dB(A) re. 20 µPa (maks. 17 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 27 dB (maks. 29 dB)
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 79 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej139 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 121 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem147 dB
Przełączalny tłumik0 dB / -20 dB
Impedancja wyjściowa< 200 ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 60 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
KolorCzarny
Waga163g
Średnicaod 16 do 19 mm
Średnica kapsuły16mm
Długość170 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>5V
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Wszechstronny DPA 4006A jest bez wątpienia najpopularniejszym mikrofonem z gamy mikrofonów standardowych i słusznie został okrzyknięty standardem w nagrywaniu. Jego transparentność i dokładność sprawia, że mikrofon ten posiada niezwykłą szczegółowość i głębię dźwięku bez względu na jego źródło.

  • Mikrofon renesansowy
Za pomocą 4006 A można osiągnąć bardzo naturalny i precyzyjny dźwięk z wielu źródeł. Mikrofon idealnie nadaje się do ujęć Stereo A-B, symfonicznej sali koncertowej, jest doskonały do nagrywania wokalu, bliskiego mikrofonowania instrumentów takich jak fortepian, gitara, kontrabas, i perkusja.

  • Siedem różnych mikrofonów w jednym
Szeroki wybór akcesoriów akustycznych, w tym korektory ciśnienia akustycznego, stożki i wymienne ochronne siatki o różnych charakterystykach pozwalają  jednemu mikrofonowi zmieniać charakterystykę kierunkową oraz pasmo przenoszenia na siedem różnych sposobów. Ponadto te wszystkie akcesoria nie powodują żadnych przesunięć fazowych ani nie wprowadzają zakłóceń i zniekształceń.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!