DPA Microphones 2006A mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 2006A
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
ZłączeXLR / XLR
KierunkowośćDookólny
Zasada działaniaCiśnieniowa
Typ kapsułyWstępnie spolaryzowana, pojemnościowa, podwójna membrana
Pasmo przenoszenia20Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB50Hz do 20kHz z typ.delikatnym podbiciem 2dB przy 14kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 1 kHz40 mV/Pa; -28 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 16 dB(A) re. 20 µPa (maks. 18 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 28 dB (maks. 30 dB)
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 78 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 130 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 114 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem147 dB
Przełączalny tłumik0 dB / -20 dB
Impedancja wyjściowa< 200 Ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 60 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
KolorCzarny
Waga160g
Średnica19 mm
Średnica kapsuły16mm
Długość164 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>5V
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Nowy DPA 2006 ma silne powiązania z referencyjnym dookólnym mikrofonem DPA 4006 – podobna końcówka numeru – 06, ogólny charakter dźwięku oraz industrialne wzornictwo.
Różnica tkwi w technologii zastosowanej w kapsule – Twin Diaphragm (podwójna membrana). Porównanie tego mikrofonu z jego starszym bratem 4006 jest nieuniknione. Związek między tymi dwoma mikrofonami jest wyraźne słyszalny. Mikrofony z serii 2000 należą do grupy mikrofonów "ekskluzywnych", ale tylko względem osiągów brzmieniowych oraz zastosowanej technologii, bo cena została mocno zredukowana!!


  • Modułowa konstrukcja
Mikrofon 2006A jest częścią serii Modułowych Referencyjnych Standardowych mikrofonów DPA.
2006A z preampem MMP-A staje się audiofilskim rozwiązaniem. Posiada niskie zniekształcenia i wiernie reprodukuje dźwięk. 2006C z kompaktowym preampem MMP-C oferuje subtelny charakter  oraz solidny dół – oprócz tego małe gabaryty mikrofonu pozwalają uchwycić źródło dźwięku z trudno dostępnych miejsc.
W każdym momencie bez dodatkowych narzędzi istnieje możliwość przekształcenia podstawowego mikrofonu 2006 w nową konfigurację łącząc go z innymi kapsułami lub preampami. 

  • Technologia Twin Diaphragm Capsule – podwójna membrana w kapsule
W kapsule 2006 są zamontowane dwie membrany. Taka kombinacja łączy w sobie zalety małych kapsuł (szybka odpowiedź impulsowa i szerokie pasmo przenoszenia częstotliwości) z dużo niższym szumem własnym, który z kolei charakteryzuje mikrofony wielkomembranowe.
Kapsuły są łączone z najwyższej klasy referencyjnymi standardowymi przedwzmacniaczami zamiast z preampami FET współpracującymi z mikrofonami miniaturowymi, oferując dzięki temu dużo więcej powietrza i szczegółowości w brzmieniu.

  • Wierna reprodukcja akustycznych źródeł dźwięku
Każdy inżynier dźwięku i muzyk będą pod ogromnym wrażeniem w jak naturalny, prawdziwy i dokładny sposób DPA 2006 reprodukuje dźwięk. Fortepian, pianino, gitara, instrumenty dęte, chóry
w tych aplikacjach 2006 sprawdza się bezkonkurencyjnie.
Para stereo AB mikrofonów 2006 tworzy nienaganną kombinację mikrofonów o liniowej odpowiedzi częstotliwościowej charakterystycznej dla mikrofonów DPA 4006, które specjalnie dostosowano by tolerowały wysokie częstotliwości.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.