DNA M12.4 - analogowy mikser estradowy USB, FX

Numer katalogowy: 5907780143697
EAN/UPC: 5907780143697
Brak towaru.



Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio

DNA M12.4 – 12-kanałowy, analogowy mikser audio wyposażony w studyjne przedwzmacniacze, 3-pasmową korekcję dźwięku, 24-bitowy procesor oraz kultowe brytyjskie equalizery, charakteryzujący się niskim poziomem szumów i krystalicznie czystym brzmieniem.

DNA M12.4 to profesjonalny, 12-kanałowy mikser analogowy wyposażony w wysokiej jakości podzespoły zamknięte w solidnej obudowie. Sprzęt znakomicie sprawdza się na scenie podczas niewielkich koncertów muzycznych, występów tanecznych, a także na salach prób oraz w mobilnej pracy DJ-ów.

Konsoleta posiada 4 tory monofoniczne oraz 4 tory stereo. Czystość brzmienia zapewniają najwyższej klasy przedwzmacniacze mikrofonowe z zasilaniem Phantom oraz studyjnej jakości kompresory audio. Każdy kanał posiada 3-pasmową korekcję dźwięku z pół parametrem średnich częstotliwości. Equalizery użyte w mikserach dźwięku serii M są oparte na legendarnych obwodach znakomitych konsoli produkowanych w Wielkiej Brytanii, które zasłynęły w świecie swoim bardzo ciepłym brzmieniem i indywidualnym charakterem. Nawet przy dużym poziomie sygnału wejściowego gwarantują one niesamowite parametry audio.

Mikser muzyczny wyposażony został w procesor z 24-bitowym konwerterem A/D i D/A, który umożliwia wykorzystanie 16 presetów pierwszorzędnego reverbu, delayu i stylów modulacji oraz wielu wysokiej jakości efektów. Dodatkowo funkcja Tap pozwala regulować szybkość pracy efektów w sposób manualny. Sprzęt posiada również wbudowany interfejs USB, pozwalający na wysyłkę sygnału z miksera do komputera i na odwrót.

Wszystkie miksery estradowe serii M wyposażone są w wysokiej jakości zasilacze impulsowe (SMPS). W odróżnieniu od tradycyjnych obwodów SMPS zapewniają optymalny poziom natężenia prądu niezależnie od podawanego zasilania. Dzięki ich wysokiej skuteczności zużywają stosunkowo mniej energii, niż urządzenia oparte na zwykłych zasilaczach.

DNA M12.4 to doskonały pod względem technicznym, a jednocześnie stosunkowo tani mikser analogowy o bardzo dużych możliwościach. Jego szeroki zakres dynamiki, krystalicznie czyste odwzorowanie sygnałów wolnych od zniekształceń, a także niski poziom szumów gwarantują skuteczną i niesamowicie naturalną pracę z dźwiękiem w każdej sytuacji!

Charakterystyka:

wysokiej klasy przedwzmacniacze i studyjne kompresory dźwięku dla profesjonalnego brzmienia wokalu oraz instrumentów; przedwzmacniacze mikrofonowe z zasilaniem Phantom; brytyjska, wielopasmowa korekcja oraz 24-bitowy procesor Multi-FX; wysoki poziom zapobiegania zniekształceniom i niski poziom szumów własnych; nowoczesny procesor FX klasy studyjnej z szesnastoma edytowalnymi ustawieniami wstępnymi, takimi jak pogłos, chorus, flanger, delay, pitch shifter, multi-effects, funkcją Tap i zapamiętywaniem ustawień parametrów użytkownika; wielopasmowy korektor graficzny stereo umożliwiający precyzyjną korekcję częstotliwości monitora lub głównych miksów (tylko M12.0 i M14.2); rewolucyjny system wykrywania sprzężeń natychmiast ujawniający krytyczne częstotliwości; zapierający dech w piersiach efekt przestrzenny Stereo 3D, zapewniający więcej witalności i ulepszony obraz przestrzenny; filtr Voice Canceller, umożliwiający niemal całkowite usunięcie partii wokalnej ze ścieżki, co stanowi przydatną funkcję w karaoke(tylko M14.2); trwałe suwaki logarytmiczno-stożkowe i zakresowe kontrolery obrotowe; wysokiej jakości komponenty i wyjątkowo wytrzymała konstrukcja zapewniające długą żywotność; wsporniki do montażu w racku zapewniające maksymalną elastyczność podczas pracy, przechowywania i transportu sprzętu.

Specyfikacja techniczna:

Wejścia mikrofonowe (przedwzmacniacz)

• Typ: XLR elektronicznie zbalansowany

Mic E.I.N. (20Hz-20kHz)

• @0Q oporność źródła: -134dB/135.7dB A-ważone

• @50Q oporność źródła: -131dB/133.3dB A-ważone

• @150Q oporność źródła: -129dB/130.5dB A-ważone

• pasmo przenoszenia: <10Hz-150kHz (-1dB), <10Hz-200kHz (-3dB)

• Zakres wzmocnienia (Gain): +10 do +60dB

• Maks. poziom wejściowy: +12dBu @ +10dB Gain

• Impedancja: ok. 2.6kΩ, zbalansowana

• Stosunek sygnału do szumu: 110dB/112dB A-ważone (0dBu In @ +22dB Gain)

• Zniekształcenia (THD+N): 0.005%/0.004% A-ważone

Wejście liniowe

• Typ: 6,3 mm TRS elektronicznie zbalansowany

• Impedancja: ok. 20kΩ, zbalansowane; 10kΩ niezbalansowane

• Zakres wzmocnienia (Gain): -10dB do +40dB

• Maks. poziom wejściowy: 30dBu

Fade-out, tłumienie Crosstalk

• Zamknięty fader główny: 90dB

• Wyciszony kanał: 89dB

• Zamknięty fader kanału: 89dB

Pasmo przenoszenia (wejście mikrofonowe do głównego)

• <10Hz-90kHz: +0dB/-1dB

• <10Hz-160kHz: +0dB/-3dB

Wejścia stereo

• Typ: 6,3 mm TRS elektronicznie zbalansowany

• Impedancja: ok. 20kΩ

• Maks. poziom wejściowy: +22dBu

EQ kanałów mono

• Low: 80Hz/±15dB

• Mid: 100Hz-8kHz/±15dB

• High: 12kHz/±15dB

EQ kanałów stereo

• Low: 80Hz/±15dB

• Low Mid: 500Hz/±15dB

• High Mid: 3kHz/±15dB

• High: 12kHz/±15dB

Wysyłki aux

• Typ: ¼" TS niezbalansowany

• Impedancja: ok. 120Ω

• Maks. poziom wyjściowy: +22dBu

Powroty stereo AUX

• Typ: ¼" TRS elektronicznie zbalansowany

• Impedancja: ok. 20kΩ zbalansowana/10kΩ niezbalansowana

• Maks. poziom wejściowy: +22dBu

Wyjścia główne

• Typ: XLR elektronicznie zbalansowany i ¾" TRS

• Tylko M12.4: ¼" TS niezbalansowany

• Impedancja: ok. 240Ω zbalansowana/120Ω niezbalansowana

• Maks. poziom wyjściowy: +28dBu/+22dBu (M12.4)

Wyjścia control room

• Typ: ¼" TS niezbalansowane

• Impedancja: ok. 120Ω

• Maks. poziom wyjściowy: +22dBu

Wyjścia słuchawkowe

• Typ: ¼" TRS niezbalansowane

• Maks. poziom wyjściowy: +19dBu/150Ω (+25dBm)

DSP

• Konwerter: 24-bit Sigma-Delta, 64/128-razowy oversampling

• Częstotliwość próbkowania: 40kHz

USB

• Audio: stereo In/Out

• Złącze: typu B

• Konwerter: 16-bitowy

• Częstotliwość próbkowania: 48kHz

Wymiary i waga

• Wysokość: 116 mm

• Szerokość: 378 mm

• Głębokość: 418 mm

• Waga: 5,31 kg

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu! 

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!