DAP GIG-202 Tab 20-kanałowy mikser z dynamiką i DSP

Numer katalogowy: D2289
EAN/UPC: 8717748386687
Brak towaru.



Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio
Kanały mono
Wejścia mikrofonoweXLR symetryczne
Wejście linioweTRS symetryczne
Odpowiedź częstotliwościowa20 Hz ~ 20 kHz, +/- 1,5 dB
Zniekształcenia (THD-N)<0,01% przy 0 dB, 22 Hz ~ 22 kHz
Maksymalny poziom wejściowy+ 21dBu
SNR<-107dBr
Zasilanie fantomowe+ 48 V.
Kanały stereo
EQ
LowPass20 kHz
Zakres częstotliwości20,6 Hz ~ 20 kHz
Zysk0 ~ + 24dB
Współczynnik Q0,4 ~ 24
HighPass20 Hz
Brama
Zakres progowy-30dB ~ + 20dB
Czas ataku0,5 ms ~ 200 ms
Czas zwolnienia10ms ~ 1000ms
Sprężarka
Stosunek1: 1 ~ 1:10 do limitu
Impedancja
Wejście mikrofonu1,4 K Ohm
Wstaw kanał2,5 K Ohm
Inne wejścia10 kiloomów
Inne wyjścia120 Ohm
ZasilaczAC 100 ~ 240 V 50 Hz / 60 Hz
Pobór mocy89 W.
Wymiary442 x 355 x 139 mm (483 mm z mocowaniem 19 ”)
Waga6 kg

20-kanałowy mikser cyfrowy dynamika i DSP GIG-202 Tab

Cyfrowa konsola miksująca GIG-202 TAB jest pierwszą w pełni cyfrową konsolą miksującą w ofercie GIG od DAP-Audio. Jest to kompaktowa cyfrowa konsola miksująca, która posiada wszystkie funkcje większych cyfrowych mikserów dostępnych na rynku. Posiada 16 wejść combo XLR / TRS i 4 wejścia stereo TRS, wszystkie wyposażone w bramkę, kompresor i 4-pasmowy korektor parametryczny na każdym kanale wejściowym. 12 wyjść analogowych posiada kompresor i indywidualny 31-pasmowy korektor graficzny. Mimo że ten kompaktowy mikser cyfrowy ma wiele funkcji, DAP-Audio udało się zaprojektować interfejs użytkownika zrozumiały dla wszystkich użytkowników z doświadczeniem lub bez. Aby to osiągnąć, DAP-Audio dodał dedykowane przyciski bezpośredniego dostępu do wszystkich ważnych funkcji, których potrzebuje inżynier dźwięku podczas jego występu. Pomaga to użytkownikowi przejść bezpośrednio do żądanej funkcji bez zagubienia się w skomplikowanych strukturach menu. Bezpośrednie sterowanie jest niezbędne w sytuacji na żywo, dlatego 100 mm zmotoryzowany suwak jest zawsze automatycznie dopasowywany do głównego parametru wybranej funkcji. Daje to również konsolę wrażenie „analogowego” w środowisku cyfrowym. GIG-202 TAB posiada 7-calowy ekran dotykowy, 8 wkładek na pierwszych wejściach, 4 dedykowane wyjścia AUX oraz 4 przełączalne wyjścia AUX / SUB, 2 wbudowane silniki FX, 6 definiowanych przez użytkownika DCA i pełne wewnętrzne próbkowanie 24-bit / 48kHz Dzięki temu jest to najbardziej kompletna i interesująca cyfrowa konsola miksująca w swoim segmencie rynku.


Cechy:

• 7-calowy kolorowy ekran dotykowy LCD

• Łatwy w użyciu interfejs oprogramowania

• 8 przycisków bezpośredniego dostępu do łatwego sterowania kanałem

• Digital Gate / Compressor / 4-pasmowy pełny parametryczny korektor na każdym wejściu

• 31-pasmowy korektor graficzny na każdym wyjściu

• 20 wejść analogowych

• 8 wstawek na pierwszych kanałach

• 10 wyjść analogowych

• 100 mm precyzyjny zmotoryzowany suwak

• 4x wysyłek AUX (przełączane przed / po na kanał)

• 4x przełączalne podgrupy AUX / podgrupy

• 2x 24-bitowe silniki FX

• Dyskretne przedwzmacniacze o wyjątkowo niskim poziomie szumów z zasilaniem fantomowym + 48 V.

• ADC wysokiej rozdzielczości (zakres dynamiki 114dB)

• Zintegrowane 2-ścieżkowe nagrywanie i odtwarzanie USB

• 6 x DCA definiowane przez użytkownika

• Pełna częstotliwość próbkowania 24 bity / 48 kHz

• 2 oddzielne wyjścia słuchawkowe z kontrolą głośności

Dyskretne przedwzmacniacze o wyjątkowo niskim poziomie szumów z zasilaniem fantomowym + 48 V.

ADC wysokiej rozdzielczości (zakres dynamiki 114dB)

7 ”kolorowy ekran dotykowy LCD

Digital Gate / Compressor / 4-pasmowy pełny parametryczny korektor na każdym wejściu

Łatwy w użyciu interfejs oprogramowania

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.