Cameo Light Outdoor PAR TRI 12 IP 65 - 12 x 3 W RGB in black housing, reflektor sceniczny LED

Numer katalogowy: CLPSTTRI12IP
EAN/UPC: 4049521153518
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajReflektory PAR LED
TypOutdoor PAR
Stopień ochrony IPIP65
Spektrum kolorówRGB
Liczba diod LED12
Typ diod LED3 W TRI Colour
Kąt wiązki światła25°
Wejście DMX3-stykowa wtyczka specjalna, przykręcana
Wyjście DMX3-stykowa wtyczka specjalna, przykręcana
DMX2, 3, 6
Funkcje DMX
zmiana kolorów
przenikanie kolorów
stroboskop
RGB
makro kolorów
Master Dimmer
Funkcje standalone
zmiana kolorów
przenikanie kolorów
stroboskop
kolory statyczne
tryb automatyczny
tryb master/slave
Elementy obsługiMode, Enter, Up, Down
Wyświetlacz4-znakowy wyświetlacz LED
Napięcie robocze110–250 V AC/50–60 Hz
Pobór mocy50 W
Maksymalna temperatura otoczenia+45°C
Minimalna temperatura otoczenia-10°C
Maksymalna względna wilgotność powietrza95%
Złącze zasilania3-stykowa wtyczka specjalna, przykręcana (in/out)
Materiał obudowymetal
Kolor obudowyczarny
Wymiary203 x 203 x 193
Waga3,6 kg
Pozostałe cechy
urządzenie nie generuje żadnych szumów dzięki pracy bez wentylatorów
podwójny pałąk w zestawie
Reflektor PAR LED z firmy CAMEO LIGHT.
Profesjonalny reflektor PAR wyposażony w 7 diod 3W RGB. Urządzenie posiada obsługę sygnały DMX (2/3/6 kanałów do wyboru). Kąt świecenia 25°.

Niezwykle wydajny reflektor zewnętrzny CAMEO LED ze sterowaniem DMX 512 oferuje mieszanie kolorów RGB i charakteryzuje się równomiernym rozkładem kolorów. Intensywność trzech grup kolorów (czerwony, zielony, niebieski) można regulować niezależnie od siebie, dzięki czemu możliwe jest tworzenie nieograniczonej liczby różnych kolorów.

Właściwości:
• 12 diod LED TRI-Colour o mocnym świetle (12 x 3 W)
• obudowa zabezpieczona przed kurzem i strumieniem wody (IP65)
• okablowanie zabezpieczone przed kurzem i strumieniem wody (IP65)
• możliwość sterowania prędkością zmiany kolorów i efektem stroboskopowym poprzez panel sterujący
• zmiana kolorów Multicolour
• funkcje master/slave
• wytrzymała, metalowa obudowa
• pobór mocy: 50 W
• trwałe diody LED o wyjątkowo długiej żywotności
• podwójny uchwyt

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?