AXIOM PC260 2 wejścia / 6 wyjść cyfrowy procesor sygnału z pilotem RTA, SPLM i PRONET
EAN/UPC: 8032496980551
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | Axiom |
AXIOM PC260 2 wejścia / 6 wyjść cyfrowy procesor sygnału z pilotem RTA, SPLM i PRONET
Cyfrowy kontroler głośników PC260 oparty jest na platformie CORE DSP i oferuje najnowocześniejsze przetwarzanie sygnału, zaawansowane funkcje i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, z bezpośrednim dostępem do wszystkich funkcji edycji i możliwością zdalnego sterowania. 40-bitowa rozdzielczość zmiennoprzecinkowa i 24-bitowe konwertery AD / DA zapewniają doskonałą integralność sygnału z zakresem dynamiki przekraczającym 110 dB, zapewniając doskonałą jakość dźwięku. PC260 zawiera pełny zestaw funkcji i ma 2 wejścia (do wyboru wejście cyfrowe AES) i 6 wyjść. Każde wejście posiada 5 pasm pełnego PARAMETRYCZNEGO EQ (w tym parametryczne, półkowe, wycinane, res. HP i LP, allpass i bandpass), 28 pasm GRAPHIC EQ i 3 pasma niezwykle wszechstronnego i potężnego DYNAMIC EQ.
Dostępny jest również w pełni programowalny KOMPRESOR / LIMITER oraz opóźnienie do 600 ms. WYJŚCIA zawierają wszelkiego rodzaju filtry zwrotnicy o nachyleniu do 48 dB na oktawę, wraz z 5 pasmami PEQ, w pełni programowalnym KOMPRESOREM / LIMITEREM i opóźnieniem do 600 ms. Dodatkowe funkcje obejmują 1/3 okt. RTA z dedykowanym wejściem MIC z zasilaniem phantom i funkcją GROUPING. SPL Manager, specjalnie zaprojektowany do aplikacji w stałych instalacjach, jest bardzo potężnym narzędziem, które pozwala na zaplanowanie w 4 różnych scenach 16 zdarzeń na każdym wejściu i wyjściu, w tym MUTE, zmianę poziomu, zmianę progu SPRĘŻARKI i zmianę PRESETU.
Zdarzenia te mogą być następnie wykonywane automatycznie zgodnie z wewnętrznym zegarem urządzenia. PC260 może być zdalnie sterowany za pomocą programu PRONET poprzez port USB na panelu przednim oraz może zostać włączony do sieci PRONET za pomocą dwóch złączy RJ-45 na panelu tylnym (z opcjonalnym konwerterem USB2CAN). 40-bitowa rozdzielczość zmiennoprzecinkowa CORE DSP 24-bitowe przetworniki AD / DA Zakres dynamiki 110 dB 5 pasm pełnego PARAMETRYCZNEGO korektora na każdym WEJŚCIU i WYJŚCIU, w tym szczytowanie, półka, wycięcie, rezonansowe HP i LP, wszystkie przepustowości i pasma 28 pasm korektora graficznego na każdym WEJŚCIU 3 pasma DYNAMIC EQ na każdym WEJŚCIU
W pełni programowalny SPRĘŻARKA / LIMITER na każdym WEJŚCIU i WYJŚCIU
Czas opóźnienia do 600 ms na każdym WEJŚCIU i WYJŚCIU
Pełny pomiar na każdym WEJŚCIU i WYJŚCIU RTA z dedykowanym wejściem MIC Funkcja GRUPOWANIE
Menedżer SPL Wejście cyfrowe AES
Zdalne sterowanie PRONET przez USB i obsługa sieci
Wejścia sekcji wejściowej 2 elektronicznie zbalansowane
Impedancja wejściowa 10 kiloomów
Maksymalny poziom wejściowy + 20 dBu (pad -6 dB)
Wzmocnienie wejściowe +6 dB do –30 dB w krokach co 0,2 dB
Złącze wejściowe XLR F - XLR M do połączenia wejścia cyfrowego AES / Wyjście sekcji wyjściowej EBU 6
Maksymalny poziom wyjściowy + 20 dBu
Wzmocnienie wyjściowe +15 dB do –30 dB w calach Krok 0,2 dB i wyciszenie
Złącze wyjściowe XLR M
Filtry zwrotnicy Nachylenia 6/12/18/24 / 48dB na oktawę Typ Bessel / Butterworth / Linkwitz-Riley
Opóźnienia
Maksymalny czas opóźnienia 600 ms na wszystkich wejściach i wyjściach
Filtry korektora parametrycznego 21 s
Maksymalna liczba filtrów 5 na wejście / 5 na wyjście
Typ korektora Parametryczny, wycinający, półkowy, pasmowoprzepustowy, rezonansowy HP / LP, Allpass EQ
Wzmocnienie +15 dB do -15 dB w krokach co 0,2 dB Q (szerokość pasma) 0,4 do 28,85 (3 do 0,05, 1/20 paź. EQ freq 15,6 Hz - 22,62 kHz (co 1/20 okt.)
Wzmocnienia półek ± 15 dB w krokach 0,2 dB
Filtry dynamicznego korektora
Maksymalna liczba filtrów 3 na wejście
Typ korektora Parametryczny, półka 6
Wzmocnienie korektora +15 dB do -15 dB w krokach co 0,2 dB Q (szerokość pasma) 0,4 do 28,85 (3 do 0,05, w krokach co 1/20 okt.)
Częstotliwość korektora 15,6 Hz - 22,62 kHz (w krokach co 1/20 okt.)
Wzmocnienia półek ± 15 dB w krokach co 0,2 dB
Korektor graficzny Maksymalna liczba EQ. 1 na wejście
Typ EQ 28 pasmowy 1/3 okt.
Częstotliwość EQ 31,5 Hz - 16 kHz 1/3 okt.
Wzmocnienie EQ +15 dB do -15 dB w krokach co 0,2 dB
Dodatkowe funkcje Zakres RTA 20 Hz - 20 kHz 1/3 ok.
Wejście mikrofonowe RTA
Zasilanie fantomowe 15 V SPLM 4 sceny / 16 zdarzeń dla każdej sceny Proces \ Konwersja
Konwersja AD / DA 24-bitowe opóźnienie AD / DA 1,68 ms (wejście analogowe - wyjście analogowe @ 48 kHz)
Częstotliwość próbkowania 48 kHz
Wewnętrzne przetwarzanie 40-bitowe zmiennoprzecinkowe
Wydajność ogólna (filtrowanie)
Pasmo przenoszenia + ˝ dB 20 Hz - 20 kHz
Zakres dynamiczny 110 dB 20 Hz - 20 kHz nieważ.
Zniekształcenia (THD) 0,015% przy 1 kHz, + 18 dBu
Wyświetlacz 192 x 32
Wyświetlacz graficzny LCD
Pomiar wejścia Dioda LED 2 x 4
Wyjście LED Dioda pomiarowa LED 6 x 4 LED
Zdalne sterowanie USB, RJ45
Wejście / wyjście PRONET
Ogólne Wymiary 44 x 482 x 295 mm
Waga 4,1 kg (9 funtów)
Zasilanie AC 80 do 250 V ± 15% przy 50/60 Hz
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!