AXIOM PC260 2 wejścia / 6 wyjść cyfrowy procesor sygnału z pilotem RTA, SPLM i PRONET

Numer katalogowy: PC260
EAN/UPC: 8032496980551
Brak towaru.



Kategoria
Marka

AXIOM PC260 2 wejścia / 6 wyjść cyfrowy procesor sygnału z pilotem RTA, SPLM i PRONET

Cyfrowy kontroler głośników PC260 oparty jest na platformie CORE DSP i oferuje najnowocześniejsze przetwarzanie sygnału, zaawansowane funkcje i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, z bezpośrednim dostępem do wszystkich funkcji edycji i możliwością zdalnego sterowania. 40-bitowa rozdzielczość zmiennoprzecinkowa i 24-bitowe konwertery AD / DA zapewniają doskonałą integralność sygnału z zakresem dynamiki przekraczającym 110 dB, zapewniając doskonałą jakość dźwięku. PC260 zawiera pełny zestaw funkcji i ma 2 wejścia (do wyboru wejście cyfrowe AES) i 6 wyjść. Każde wejście posiada 5 pasm pełnego PARAMETRYCZNEGO EQ (w tym parametryczne, półkowe, wycinane, res. HP i LP, allpass i bandpass), 28 pasm GRAPHIC EQ i 3 pasma niezwykle wszechstronnego i potężnego DYNAMIC EQ.

Dostępny jest również w pełni programowalny KOMPRESOR / LIMITER oraz opóźnienie do 600 ms. WYJŚCIA zawierają wszelkiego rodzaju filtry zwrotnicy o nachyleniu do 48 dB na oktawę, wraz z 5 pasmami PEQ, w pełni programowalnym KOMPRESOREM / LIMITEREM i opóźnieniem do 600 ms. Dodatkowe funkcje obejmują 1/3 okt. RTA z dedykowanym wejściem MIC z zasilaniem phantom i funkcją GROUPING. SPL Manager, specjalnie zaprojektowany do aplikacji w stałych instalacjach, jest bardzo potężnym narzędziem, które pozwala na zaplanowanie w 4 różnych scenach 16 zdarzeń na każdym wejściu i wyjściu, w tym MUTE, zmianę poziomu, zmianę progu SPRĘŻARKI i zmianę PRESETU.

Zdarzenia te mogą być następnie wykonywane automatycznie zgodnie z wewnętrznym zegarem urządzenia. PC260 może być zdalnie sterowany za pomocą programu PRONET poprzez port USB na panelu przednim oraz może zostać włączony do sieci PRONET za pomocą dwóch złączy RJ-45 na panelu tylnym (z opcjonalnym konwerterem USB2CAN). 40-bitowa rozdzielczość zmiennoprzecinkowa CORE DSP 24-bitowe przetworniki AD / DA Zakres dynamiki 110 dB 5 pasm pełnego PARAMETRYCZNEGO korektora na każdym WEJŚCIU i WYJŚCIU, w tym szczytowanie, półka, wycięcie, rezonansowe HP i LP, wszystkie przepustowości i pasma 28 pasm korektora graficznego na każdym WEJŚCIU 3 pasma DYNAMIC EQ na każdym WEJŚCIU

W pełni programowalny SPRĘŻARKA / LIMITER na każdym WEJŚCIU i WYJŚCIU

Czas opóźnienia do 600 ms na każdym WEJŚCIU i WYJŚCIU

Pełny pomiar na każdym WEJŚCIU i WYJŚCIU RTA z dedykowanym wejściem MIC Funkcja GRUPOWANIE

Menedżer SPL Wejście cyfrowe AES

Zdalne sterowanie PRONET przez USB i obsługa sieci

Wejścia sekcji wejściowej 2 elektronicznie zbalansowane

Impedancja wejściowa 10 kiloomów

Maksymalny poziom wejściowy + 20 dBu (pad -6 dB)

Wzmocnienie wejściowe +6 dB do –30 dB w krokach co 0,2 dB

Złącze wejściowe XLR F - XLR M do połączenia wejścia cyfrowego AES / Wyjście sekcji wyjściowej EBU 6

Maksymalny poziom wyjściowy + 20 dBu

Wzmocnienie wyjściowe +15 dB do –30 dB w calach Krok 0,2 dB i wyciszenie

Złącze wyjściowe XLR M

Filtry zwrotnicy Nachylenia 6/12/18/24 / 48dB na oktawę Typ Bessel / Butterworth / Linkwitz-Riley

Opóźnienia

Maksymalny czas opóźnienia 600 ms na wszystkich wejściach i wyjściach

Filtry korektora parametrycznego 21 s

Maksymalna liczba filtrów 5 na wejście / 5 na wyjście

Typ korektora Parametryczny, wycinający, półkowy, pasmowoprzepustowy, rezonansowy HP / LP, Allpass EQ

Wzmocnienie +15 dB do -15 dB w krokach co 0,2 dB Q (szerokość pasma) 0,4 do 28,85 (3 do 0,05, 1/20 paź. EQ freq 15,6 Hz - 22,62 kHz (co 1/20 okt.)

Wzmocnienia półek ± 15 dB w krokach 0,2 dB

Filtry dynamicznego korektora

Maksymalna liczba filtrów 3 na wejście

Typ korektora Parametryczny, półka 6

Wzmocnienie korektora +15 dB do -15 dB w krokach co 0,2 dB Q (szerokość pasma) 0,4 do 28,85 (3 do 0,05, w krokach co 1/20 okt.)

Częstotliwość korektora 15,6 Hz - 22,62 kHz (w krokach co 1/20 okt.)

Wzmocnienia półek ± 15 dB w krokach co 0,2 dB

Korektor graficzny Maksymalna liczba EQ. 1 na wejście

Typ EQ 28 pasmowy 1/3 okt.

Częstotliwość EQ 31,5 Hz - 16 kHz 1/3 okt.

Wzmocnienie EQ +15 dB do -15 dB w krokach co 0,2 dB

Dodatkowe funkcje Zakres RTA 20 Hz - 20 kHz 1/3 ok.

Wejście mikrofonowe RTA

Zasilanie fantomowe 15 V SPLM 4 sceny / 16 zdarzeń dla każdej sceny Proces \ Konwersja

Konwersja AD / DA 24-bitowe opóźnienie AD / DA 1,68 ms (wejście analogowe - wyjście analogowe @ 48 kHz)

Częstotliwość próbkowania 48 kHz

Wewnętrzne przetwarzanie 40-bitowe zmiennoprzecinkowe

Wydajność ogólna (filtrowanie)

Pasmo przenoszenia + ˝ dB 20 Hz - 20 kHz

Zakres dynamiczny 110 dB 20 Hz - 20 kHz nieważ.

Zniekształcenia (THD) 0,015% przy 1 kHz, + 18 dBu

Wyświetlacz 192 x 32

Wyświetlacz graficzny LCD

Pomiar wejścia Dioda LED 2 x 4

Wyjście LED Dioda pomiarowa LED 6 x 4 LED

Zdalne sterowanie USB, RJ45

Wejście / wyjście PRONET

Ogólne Wymiary 44 x 482 x 295 mm

Waga 4,1 kg (9 funtów)

Zasilanie AC 80 do 250 V ± 15% przy 50/60 Hz

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!