Waves Tony Maserati Signature Collection Native, pakiet plug-inów
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Pluginy, edycja |
Marka | Waves |
VX-1, DRM, ACG, HMX, B72, GTI, GRP.
Tony Maserati to światowej klasy inżynier miksu, zdobywca wielu prestiżowych nagród, współpracujący m.in. z Black Eyed Peas, Beyoncé, Alicia Keys, Jason Mraz, Macy Grey, Sting, David Bowie, Tupac Shakur, Notorious B.I.G., Jay-Z.
Wszyscy ci znakomici artyści zdecydowali się na “magiczny dotyk” Tony'ego – teraz Ty również możesz to zrobić. Ideą Maserati Collection jest dostarczenie szybkich w pracy pluginów dla profesjonalistów.
Jak twierdzą niektórzy recenzenci jest to zestaw angażujący jedynie kreatywną, twórczą półkulę mózgu. Każdy z sześciu procesorów zaprojektowanych przez Maseratiego jest programowym odzwierciedleniem łańcucha high-endowych urządzeń studyjnych używanego przez mistrza do konkretnych zastosowań studyjnych. Dostajemy zatem prosty, intuicyjny interfejs, przy pomocy którego w sposób szybki i precyzyjny uzyskujemy znakomity dźwięk nie marnując połowy czasu poświęconego sesji na dokonywanie ustawień w szeregu urządzeń analogowych.
Waves oferuje unikalną możliwość wirtualnego podglądania pracy jednego z najlepszych współczesnych inżynierów dźwięku.
Tony Maserati na temat GTi Guitar Toner'a: “GTi zostało stworzone z myślą o wszystkich gitarzystach, których podziwiam. Szukałem rozwiązania, które byłoby dobrym punktem startowym do uzyskania ich brzmienia – zaczynając od czystego dźwięku [ustawienie “Clean”] w stylu Elliot'a Smith'a do szerokiego chorusowo rozprzestrzenionego soundu Andy'ego Summers'a z The Police [“Clean Chorus”]. Przy ustawieniu “Heavy” odrobina equalizacji i podbicia poziomu pozwoli Ci przebić brudne dźwięki gitary nawet przez najgęstszą aranżację. “Thick Rhytm” pozwala subtelnie lub mocno ożywić dźwięki gitary rytmicznej, świetnie sprawdza się również z Wurlitzerami i instrumentami dętymi. Ustawienie “Soft Flange” dodaje słyszalną filtrację do nut legato lub długich nut gitary elektrycznej. Moim założeniem było stworzenie efektu do możliwie szerokiego spektrum zastosowań. Dzikie i szalone efekty specjalne też tam są – jeśli tylko ich potrzebujesz!”
CECHY:
- kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
- komponenty mono do stereo i stereo,
- zoptymalizowane zakresy kontroli,
- rozdzielczość 24bit/96kHz,
- obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
- kompatybilny z PC and Mac.
Tony Maserati na temat VX1 Vocal Enhancer'a: “VX1 jest kompaktowym pakietem do pełnej kontroli wokalu. Jeżeli potrzebujesz „wycisnąć” więcej emocji z delikatnego wokalu lub spowodować by wokal został wchłonięty w miks – ten plugin jest dla Ciebie. Preset „Contour 1” daje przestrzeń studia lub małego pomieszczenia; „Contour 2” symuluje pomieszczenie typu „chamber” z odbiciami pre-delay; „Contour 3” jest ustawieniem dedykowanym do szybkiego tempa z małą przestrzenią i dopasowanymi do tempa odbiciami.”
CECHY:
- kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
- komponenty mono do stereo i stereo,
- zoptymalizowane zakresy kontroli,
- rozdzielczość 24bit/96kHz,
- obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
- kompatybilny z PC and Mac.
Tony Maserati na temat DRM Drum Slammer'a: “DRM został zaprojektowany by wspomóc przebijanie transjentów perkusyjnych w gęstych instrumentalnie i wokalnie miksach. Nieważne czy pracujesz z żywymi czy programowanymi bębnami – DRM będzie dobrym punktem startowym dla Twojego miksu.”
CECHY:
- kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
- komponenty mono i stereo,
- zoptymalizowane zakresy kontroli,
- rozdzielczość 24bit/96kHz,
- praca z podwójną rozdzielczością bitową,
- obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
- kompatybilny z PC and Mac.
Tony Maserati na temat HMX Harmonics Generator'a: “W trybie „Modal” HMX poszerzy spektrum pianina przy użyciu odpowiedniej ilości chorusa by ożywić je w miksie z wokalem, polepszy także prezencję Wurlitzera w nastrojowym kontekście muzycznym. Tryb „Bounce” doda odrobinę reverbu i delaya by wykreować energię i poruszyć dźwięk w balladach lub ożywić go w gęstym funky.”
CECHY:
- kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
- komponenty mono do stereo i stereo,
- zoptymalizowane zakresy kontroli,
- rozdzielczość 24bit/96kHz,
- obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
- kompatybilny z PC and Mac.
Tony Maserati na temat B72 Bass Phattener'a: “B72 ma dwa wyraźnie wyodrębnione zastosowania wynikające z praktyki studyjnej. Przez lata doświadczeń przy pracy z różnymi gatunkami muzycznymi nigdy nie spotkałem się z sytuacją by jeden rodzaj dźwięku lub jeden preset wystarczył dla różnych zastosowań. Wypróbuj ustawienie „DI” na swoim basie elektrycznym lub akustycznym a przekonasz się jak okrągły stanie się dźwięk. Ustawienie „Synth” z kolei stwarza zupełnie inne możliwości oferując dźwięk gęsty, rozprzestrzeniony w stereofonii i oferujący bogaty w harmonię smak. Ten preset „wypełnia” głośniki jak stary Prophet.”
CECHY:
- kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
- komponenty mono, mono do stereo i stereo,
- zoptymalizowane zakresy kontroli,
- rozdzielczość 24bit/96kHz,
- obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
- kompatybilny z PC and Mac.
Tony Maserati na temat ACG Acoustic Guitar Designer'a: “ACG jest komplementarnym narzędziem do kontroli nad poziomem i energią w miksie zróżnicowanych typów gitar akustycznych. Preset „ACG1” pozwala maksymalizować sygnał i wpływać na energię tonów najwyższych i najniższych. „ACG2” ma więcej zaimplementowanej kompresji dla wydobywania subtelnych detali podczas występów na żywo. Obydwa presety mają odpowiednie ustawienia przestrzeni z regulacją poziomu.”
CECHY:
- kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
- komponenty mono do stereo i stereo,
- zoptymalizowane zakresy kontroli,
- rozdzielczość 24bit/96kHz,
- obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
- kompatybilny z PC and Mac.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?
Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?
Domówka - jakie światło imprezowe do domu?
Planujesz domówkę i zastanawiasz się nad odpowiednim oświetleniem swojego przyjęcia? Postaw na światło imprezowe, które będzie doskonałym tłem do szalonej zabawy w gronie znajomych! Możesz zastosować lampy z efektem disco, migające stroboskopy lub dyskotekowe kule. Daj się ponieść własnej inwencji i zaskocz swoich znajomych niebanalnym oświetleniem!
Jaki mikrofon do komputera?
Szukasz niezawodnego mikrofonu do komputera, który sprawdzi się w różnych zastosowaniach? Poznaj najnowsze propozycje renomowanych
marek i wybierz urządzenie o wielu dodatkowych funkcjonalnościach.
Zwróć uwagę nie tylko na same mikrofony, ale także na rozbudowane
zestawy słuchawkowe. Zastanów się, który produkt najlepiej
odpowiada Twoim oczekiwaniom.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.