Universal Audio UA - Apollo Twin MkII Apollo Twin MKII SOLO - Interfejs Audio

Numer katalogowy: UA APOLLO TWIN MKII SOLO
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Pakiet Realtime Analog Classics zawiera
UA 610-B Tube Preamp & EQ
UA 1176LN Limiting Amplifier (Legacy)
UA 1176SE Limiting Amplifier (Legacy)
Pultec EQP-1A EQ (Legacy)
Pultec Pro EQ (Legacy)
Teletronix LA-2A Leveling Amplifier (Legacy)
Raw Distortion
Softube Amp Room Half-Stack (Softube Amp Room Essentials)
Softube Bass Amp Room 8x10 (Softube Amp Room Essentials)
Precision Channel Strip (Precision Mix Rack Collection)
Precision Reflection Engine (Precision Mix Rack Collection)
Precision Delay Mod (Precision Mix Rack Collection)
Precision Delay Mod L (Precision Mix Rack Collection)
RealVerb Pro Custom Room Modeler
Interfejs audio marki Universal Audio.
Apollo Twin mkII - biurkowy interfejs audio 2x6 na Thunderbolt z przetwarzaniem w czasie rzeczywistym UAD-2 QUAD, DUO lub SOLO Core dla komputerów z systemami Mac i PC.

Nowa generacja biurkowego urządzenia do nagrywania – dla systemów Mac i Windows.
Apollo Twin MkII to gruntownie przeprojektowana wersja najpopularniejszego na świecie profesjonalnego, biurkowego interfejsu do nagrywania – zapewniającego ulepszoną konwersję audio z brzmieniem i klimatem analogowego nagrywania. Ten interfejs audio 2x6 na Thunderbolt dla systemów Mac i Windows ma dostępne pokładowe przetwarzanie UAD-2 QUAD Core, technologię Unison™ i przetwarzanie A/D i D/A nowej generacji, które słyszałeś na setkach przebojowych nagrań.

Nowa generacja konwersji A/D i D/A Apollo
Apollo Twin MkII ulepsza złoty standard jakości dźwięku poprzedniej wersji Apollo Twin dzięki całkowicie przeprojektowanemu przetwarzaniu A/D i D/A nowej generacji, które zapewnia zwiększony zakres dynamiki i bardzo niski poziom THD. Konwersja nowej generacji skutkuje zapierającą dech w piersiach klarownością, głębią i wiernością nagrań – co można usłyszeć w przebojach takich artystów jak m.in. Kendrick Lamar, Coldplay i Brad Paisley.

Technologia symulacji preampów mikrofonowych Unison™ dla m.in. Neve, API, Manley i UA
Przełomowa technologia Universal Audio – Unison w Apollo Twin MkII daje Ci autentyczne brzmienie najbardziej poszukiwanych mikrofonowych preampów lampowych i transformatorowych – w tym Neve,® API,® Manley® i UA – wraz z charakterystyczną dla nich impedancją, idealnymi ustawieniami stopnia wzmocnienia i zachowaniem układów.

Unison bazuje na bezkonkurencyjnej integracji sprzętowo-programowej Apollo Twin MkII i pozwala na nagrywanie z prawie zerową latencją przez symulacje preampów takie jak dołączona wtyczka UA 610-B Tube Preamp, co zapewnia autentyczne analogowe brzmienie, niedoścignione dla innych interfejsów. Technologia Unison została zastosowana także w wejściu Hi-Z, znajdującym się na przednim panelu Apollo Twin MkII, i daje dokładną impedancję oraz dopasowanie wzmocnienia dla ekskluzywnych symulacji wzmacniaczy gitarowych takich firm jak m.in. Fender®, Marshall® i Ampeg®.

Realtime UAD-2 Processing (przetwarzanie UAD w czasie rzeczywistym) – studio wypełnione analogowymi brzmieniami
Apollo Twin MkII bazuje na tradycji Apollo i dzięki Realtime UAD Processing daje dostęp do szeregu klasycznych brzmień i barw analogowych. Apollo Twin dostępny jest w wersjach z pokładowym przetwarzaniem UAD-2 QUAD, DUO lub SOLO Core i pozwala na nagrywanie przez wiele różnych wtyczek UAD Powered Plug-Ins z prawie zerową latencją, w tym tych, z autentycznymi symulacjami analogów od takich firm jak m.in. Neve, Studer, Ampex, API, Lexicon, Manley, Fender.

Apollo Twin MkII zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics”, w którego skład wchodzą m.in. UA 610-B TubePreamp & EQ, Raw Distortion, Softube Amp Rooms, LA-2A (Legacy) oraz kompresory 1176LN i korektory Pultec, więc masz już racka wypełnionego prawdziwymi klasykami.

W przeciwieństwie do konkurencyjnych interfejsów Apollo Twin MkII zasila wtyczki UAD działające w programach DAW wykorzystywanych do miksowania i masteringu (format VST, RTAS, AU, AAX 64), znacznie odciążając procesor komputera Mac lub PC.

Dostępny z przetwarzaniem UAD-2 QUAD, DUO lub SOLO Core
Oprócz popularnych modeli UAD-2 SOLO i DUO Core, Apollo Twin MkII dostępny jest w bardzo mocnej wersji UAD-2 QUAD Core, zapewniającej więcej mocy do uruchamiania najbardziej skomplikowanych i przekonujących symulacji analogów na rynku.

Stworzony do nagrywania: Ulepszony monitoring i organizacja pracy
Apollo Twin MkII oferuje znacznie ulepszoną funkcję monitorowania w stosunku do poprzedniej wersji – z przełączaniem głośników Mute, DIM, Mono i ALT. Zawiera także przyciski do zdalnej regulacji monitorowania i wbudowany mikrofon do funkcji talkback, pozwalającej na łatwą komunikację z nagrywanym artystą. Funkcje te, w połączeniu ze skalowalnością Apollo Twin MkII, ustanawiają nowy standard dla profesjonalnego nagrywania biurkowego.

Profesjonalna wydajność i skalowalność dzięki Console 2
Użytkownicy Apollo Twin MkII mogą łączyć ze sobą maksymalnie 4 interfejsy Apollo i w sumie sześć urządzeń UAD-2 – w celu dodania kolejnych wejść/wyjść i mocy DSP wraz z rozwojem studia. Kiedy już rozbudujesz swoje studio i wyposażysz je w urządzenia rackowe Apollo 8, 8p lub 16, możesz użyć Apollo Twin do biurkowej obsługi monitorów i nadal korzystać z jego dodatkowych wejść/wyjść oraz mocy DSP.

Najważniejsze cechy:
  • Biurkowy interfejs audio 2x6 na Thunderbolt do komputerów z systemami Mac i Windows z przetwarzaniem audio nowej generacji 24-bit/192 kHz
  • Dostępne w wersji z przetwarzaniem UAD-2 QUAD, DUO lub SOLO Core do nagrywania przez wtyczki z klasycznymi kompresorami, korektorami, magnetofonami, przedwzmacniaczami mikrofonowymi, wzmacniaczami gitarowymi, z prawie zerową latencją*
  • Technologia Unison™, zapewniająca zachwycające symulacje klasycznych przedwzmacniaczy lampowych i transformatorowych oraz wzmacniaczy i efektów gitarowych
  • Wbudowany mikrofon talkback do komunikacji z artystą w studiu
  • Ulepszona funkcja monitorowania, zawierająca funkcje obsługi zdalnej i przyciski Mono, DIM i AL
  • 2 wysokiej klasy preampy mikrofonowe/liniowe Unison; 2 wyjścia linowe; wejście instrumentalne Hi-Z i wyjście słuchawkowe na przednim panelu
  • 2 regulowane cyfrowo analogowe wyjścia monitorowe, zapewniające pełną rozdzielczość przy każdym poziomie odsłuchu
  • Maksymalnie 8 dodatkowych wejściowych kanałów cyfrowych przez złącze optyczne TOSLINK
  • Zawiera pakiet wtyczek UAD Realtime Analog Classics, zawierający m.in. wersje Legacy A-2A Classic Audio Leveler, 1176LNLimiting Amplifier i Pultec EQP-1A Program Equalizer oraz m.in. Softube Amp Room Essentials, Raw Distortion, 610-B TubePreamp & EQ
  • Uruchamianie wtyczek UAD Powered Plug-Ins przez VST, Audio Units, RTAS i AAX 64 w każdym popularnym programie DAW
  • Bezkompromisowa, analogowa konstrukcja, najlepsze podzespoły i wysoka jakość wykonania

*Apollo Twin MkII zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics”. Wszystkie inne wtyczki sprzedawane są osobno na stronie www.uaudio.com. Wszelkie znaki towarowe stanowią własność ich prawowitych właścicieli.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?

Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?

Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.