Universal Audio LA-2A, kompresor
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | Universal Audio |
Specyfikacja | |
Impedancja wejściowa | 50, 150, 250, 600 Ω |
Impedancja wyjściowa | 50, 150, 250, 600 Ω |
Przyłącza zewnętrzne | Złącza XLR i zaciski Jones Barrier |
Pasmo przenoszenia | 30 Hz - 15kHz (+0/-1 dB) |
Wzmocnienie | 40 dB, ± 1dB |
Poziom wejściowy | +16 dB maks. |
Poziom wyjściowy | +10 dB min., +16 dB maks. |
Zniekształcenia Mniejsze niż | 0.5% THD (0.25% typowe) przy ±10 dBm |
Poziom szumów | 70 dB poniżej przy poziomie +10 dBm |
Czas ataku | 10 ms |
Czas wycofania | 0.06 sek dla ustawienia 50% release; 0.5 - 5 sekund przy maks. ustawieniu wartości release |
Wskaźnik | Pokazuje w decybelach poziom redukcji wzmocnienia i poziom na wyjściu |
Zasilanie | 35 W, 120/240 V, 50/60 Hz |
Warunki użytkowania | Maksymalna temperatura użytkowania - 160°F |
Wymiary | 19”/3U |
Waga | 5.9 kg |
Zgodny z oryginalnym projektem, kultowy, lampowy, kompresor elektro-optyczny z układem T4.
LA-2A to w profesjonalnym świecie audio urządzenie owiane legendą. Oryginalna wersja od razu zyskała renomę dzięki miękkiej, naturalnej charakterystyce kompresji. Wyjątkowy, napędzany lampowo, elektro-optyczny układ tłumiący pozwalał na kompensację poziomu wzmocnienia bez wzrostu zniekształceń harmonicznych - to nie lada wyczyn, tak wówczas, jak i dzisiaj. Procesor Teletronix LA-2A odrodził się na nowo pod postacią wiernej oryginałowi, współczesnej wersji Universal Audio. Nad nowym wcieleniem LA-2 pracowano z największą starannością, tak, by wszystkie parametry przetwarzania odpowiadały właściwościom oryginału. Każdy z egzemplarzy jest ręcznie montowany w Scotts Halley w Kalifornii, z dbałością o to, by każda z części w pełni odpowiadała autentycznym komponentom. W rezultacie, sięgając po współczesną wersję LA-2A, możesz użyć tej samej, legendarnej kompresji dla wszystkich swoich nagrań.
- Projekt, wykonanie i funkcje zgodne z oryginalną wersją LA-2A.
- Pozbawiony opóźnień i zniekształceń system tłumienia optycznego.
- Czas ataku: 10 ms.
FUNKCJE:
- Projekt, wykonanie i możliwości zgodne z oryginalną wersją,
- Pozbawiony opóźnień oraz zniekształceń system tłumienia optycznego,
- Zniekształcenia na poziomie poniżej 0.5% THD,
- Głębokość tłumienia od 0 do 40 dB,
- Symeryczne łącze do połączenia stereo,
- Pasmo przenoszenia od 30 do 15,000 kHz, +0/-1 dB,
- Poziom wyjściowy 10 dBm i wzmocnienie 40 dB,
- Niski poziom szumów - mniej niż 70 dB dla poziomu na wyjściu poniżej ±10 dBm.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.