Universal Audio 2-1176, kompresor

Numer katalogowy: UA 2-1176 TWIN VINTA
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Specyfikacja
Impedancja wejściowa Do wyboru15 kW, 600 W
Impedancja wyjściowa600 Ω, zmienna
Złącza zewnętrzneXLR
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20kHz (±1 dB)
Wzmocnienie40 dB, ± 1dB
Odstęp od szumu powyżej85 dB
Czasy atakuod 20 do 800 mikrosekund
Czas wycofania50 milisekund do 1.1 sek
Próg nachylenia a poziom wyjściowy
Współczynnik kompresji / Poziom wejściowy przy ± 2 dB / Proporcjonalny poziom na wyjściu
20:1 / -25 dBm / +13 dBm
12:1 / -26 dBm / +12 dBm
8:1 / -27 dBm / +11 dBm
4:1 / -32 dBm / +6 dBm
Działanie w trybie stereoMożliwość przypisania czasu ataku i wycofania dla kanału A do B po włączeniu trybu LINK
Wskaźnikpokazuje w decybelach poziom redukcji wzmocnienia i poziom na wyjściu
Zasilanie120/240 V
Wymiary2U, do racka 19”
Waga4.35 kg
Kompresor marki Universal Audio.

Dwa tory klasycznej kompresji FET w stylu 1176LN w jednym urządzeniu.
2-1176 to dwa - działające w stereo - kanały z układami w klasie A, specjalnie zaprojektowanymi transformatorami wyjściowymi i blokiem redukcji wzmocnienia FET powstałymi na bazie oryginalnej konstrukcji 1176LN. Wyjątkowe brzmienie i możliwość obróbki śladów stereo to cechy, które sprawiają, że tak wielu artystów i inżynierów dźwięku - m.in. Norah Jones i Jay Newland, grupa Helmet i Charlie Clouser - sięga podczas nagrywania swoich płyt właśnie po model 2-1176. Użytkownik ma do dyspozycji pracę w trybach kompresji stereo „Link” lub „Dual” mono. Oznacza to, że w ramach jednego urządzenia, otrzymamy podwójną dawkę wyjątkowego brzmienia oraz wszystkich możliwości pierwowzoru. Dotyczy to także kultowej funkcji „All buttons”.

  • Dwa kanały klasycznej kompresji FET w stylu 1176LN,
  • Praca w trybie Link - stereo, lub Dual - mono,
  • Całkowicie niezależna kontrola parametrów kompresji i wzmocnienia w trybie Dual mono.
Nareszcie, prawdziwy 1176 stereo! Od roku 2000, kiedy firma Universal Audio wskrzesiła do życia model 1176LN do dzisiaj sprzedano już ponad 2000 egz. Wygląda na to, że zauroczenie użytkowników legendarnym brzmieniem nie przemija i miłość do modelu 1176, staje się z roku na rok coraz bardziej namiętna.

W 2-1176 wykorzystano dwa moduły 1176 z bardzo popularnego, bezkompromisowego projektu - toru rejestracji Universal Audio 6176 Channel Strip, o takich samym zestawie komponentów i połączono razem do pracy w stereo.

FUNKCJE:
  • Dwa sprzężone w stereo, kanały klasycznej kompresji FET w stylu 1176LN,
  • Praca w trybie Link - stereo, lub Dual - mono,
  • Całkowicie niezależna kontrola parametrów kompresji i wzmocnienia w trybie Dual mono,
  • Dostępny tryb działania “All buttons” (wszystkie przyciski wciśnięte),
  • Ultra-szybki czas ataku (attack) - od 20 do 800 mikrosekund,
  • Czas wycofania kompresji (release): 50 milisekund do 1.1 sek,
  • Wymiary do racka: 2U.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.