Universal Audio 2-1176, kompresor
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | Universal Audio |
Specyfikacja | |
Impedancja wejściowa Do wyboru | 15 kW, 600 W |
Impedancja wyjściowa | 600 Ω, zmienna |
Złącza zewnętrzne | XLR |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20kHz (±1 dB) |
Wzmocnienie | 40 dB, ± 1dB |
Odstęp od szumu powyżej | 85 dB |
Czasy ataku | od 20 do 800 mikrosekund |
Czas wycofania | 50 milisekund do 1.1 sek |
Próg nachylenia a poziom wyjściowy | |
Współczynnik kompresji / Poziom wejściowy przy ± 2 dB / Proporcjonalny poziom na wyjściu | |
20:1 / -25 dBm / +13 dBm | |
12:1 / -26 dBm / +12 dBm | |
8:1 / -27 dBm / +11 dBm | |
4:1 / -32 dBm / +6 dBm | |
Działanie w trybie stereo | Możliwość przypisania czasu ataku i wycofania dla kanału A do B po włączeniu trybu LINK |
Wskaźnik | pokazuje w decybelach poziom redukcji wzmocnienia i poziom na wyjściu |
Zasilanie | 120/240 V |
Wymiary | 2U, do racka 19” |
Waga | 4.35 kg |
Dwa tory klasycznej kompresji FET w stylu 1176LN w jednym urządzeniu.
2-1176 to dwa - działające w stereo - kanały z układami w klasie A, specjalnie zaprojektowanymi transformatorami wyjściowymi i blokiem redukcji wzmocnienia FET powstałymi na bazie oryginalnej konstrukcji 1176LN. Wyjątkowe brzmienie i możliwość obróbki śladów stereo to cechy, które sprawiają, że tak wielu artystów i inżynierów dźwięku - m.in. Norah Jones i Jay Newland, grupa Helmet i Charlie Clouser - sięga podczas nagrywania swoich płyt właśnie po model 2-1176. Użytkownik ma do dyspozycji pracę w trybach kompresji stereo „Link” lub „Dual” mono. Oznacza to, że w ramach jednego urządzenia, otrzymamy podwójną dawkę wyjątkowego brzmienia oraz wszystkich możliwości pierwowzoru. Dotyczy to także kultowej funkcji „All buttons”.
- Dwa kanały klasycznej kompresji FET w stylu 1176LN,
- Praca w trybie Link - stereo, lub Dual - mono,
- Całkowicie niezależna kontrola parametrów kompresji i wzmocnienia w trybie Dual mono.
W 2-1176 wykorzystano dwa moduły 1176 z bardzo popularnego, bezkompromisowego projektu - toru rejestracji Universal Audio 6176 Channel Strip, o takich samym zestawie komponentów i połączono razem do pracy w stereo.
FUNKCJE:
- Dwa sprzężone w stereo, kanały klasycznej kompresji FET w stylu 1176LN,
- Praca w trybie Link - stereo, lub Dual - mono,
- Całkowicie niezależna kontrola parametrów kompresji i wzmocnienia w trybie Dual mono,
- Dostępny tryb działania “All buttons” (wszystkie przyciski wciśnięte),
- Ultra-szybki czas ataku (attack) - od 20 do 800 mikrosekund,
- Czas wycofania kompresji (release): 50 milisekund do 1.1 sek,
- Wymiary do racka: 2U.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.