TC Helicon VoiceLive Touch 2, procesor wokalowy do statywu
EAN/UPC: 5706622012074
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | TC Helicon |
Rodzaj | Wokalowe |
Specyfikacja | |
300 komórek pamięci na programy [presety] | |
200 zaprogramowanych ustawień fabrycznych, 100 komórek czystych | |
9 presetów Ulubionych z funkcją szybkiego wyboru | |
22 przyciski reagujące na dotyk | |
Dotykowy kontroler suwakowy | |
Prosta, ograniczona do najważniejszych parametrów edycja, oparta na stylach i graficznym interfejsie | |
Funkcja wyszukiwania presetów z podziałem na gatunki muzyczne [Genre] | |
Regulacja poziomu sygnału dla wejścia mikrofonowego | |
Budowa | |
Pokryta gumowym tworzywem obudowa z aluminium i wytrzymałego metalu | |
Panel dotykowy z akrylu | |
Wewnętrzna konstrukcja z metalu | |
Przyjemne w dotyku pokrętła i końcówki regulatorów | |
Niebieski wyświetlacz graficzny LCD | |
Wymiary [mm] | 230 x 180 x 100 |
Waga | 1,6 kg |
Wejścia analogowe | |
Złącza symetryczne | |
mikrofonowe | XLR |
gitarowe | 1/4" jack |
Aux | 1/8″ stereo mini jack |
Impedancja | symetryczne/niesymetryczne |
mikrofonowe | 2,14/1,07 kOhm |
Poziom dla wejścia mikrofonowego przy 0 dBFS | -42dBu to +1dBu |
EIN @ Max Mic Gain Rg = 150 Ohm | -127 dBu |
Odstęp sygnału od szumu na torze mikrofonowym | > 101 dB |
Impedancja wejścia gitarowego | 1 MOhm |
Poziom dla wejścia gitarowego przy 0 dBFS | od -7 dBu do 17 dBu |
Odstęp od szumu dla wejścia gitarowego [SNR] | > 115 dB |
Poziom dla wejścia Aux przy 0 dBFS | +2 dBu |
Konwersja Analog - Cyfra | 24 bity, nadpróbkowanie x 128, odstęp od szumu 110dB A-ważone |
Wyjścia analogowe | |
Konwersja Cyfra - Analog | 24 bity, nadpróbkowanie x 128, odstęp od szumu 115 dB A-ważone |
Złącza symetryczne | XLR [dla mono] i słuchawkowe 1/4″ jack |
Impedancja wyjściowa symetryczne/niesymetryczne | 80/40 Ohm |
Zakres wyjściowy | Linia: 14.5 dBu |
Dynamika | > 109 dB, 20 Hz - 20 kHz |
Pasmo przenoszenia | +0/-0.3 dB, 20 Hz - 20 kHz |
Wyjście słuchawkowe | 1/8″ mini stereo jack, 32 Ohm, +17 dBu maks. [180 mW max] |
Sterowanie | |
USB | USB-B [sterowanie, MIDI oraz wejście/wyjście audio] |
MIDI | Wejście DIN 5-pinowe |
Kontroler nożny | gniazdo 1/4" jack, TRS |
Zasilanie | |
Zasilacz zewnętrzny | napięcie od 100 do 240 V prądu przemiennego, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny] |
Pobór mocy | < 14 W |
Bezpieczeństwo | |
EMC [kompatybilność elektromagnetyczna], zgodne z normami | EN 55103-1 oraz EN 55103-2 FCC part 15, Class B, CISPR 22, Class B |
Bezpieczeństwo - certyfikaty | IEC 65, EN 60065, UL6500 oraz CSA IEC 65, EN 60065, UL6500 oraz CSA |
Warunki eksploatacji | |
Temperatura otoczenia | od 0 do 50 ° C |
Temperatura przechowywania | od -30° C do 70° C |
Wilgotność | Maksymalnie 90 % bez kondensacji |
VoiceLive Touch 2 to procesor dla wokalistów, umożliwiający im zachowanie pełnej kontroli nad brzmieniem śpiewanych partii w trakcie występów na żywo. Procesor wyposażono w najwyższej klasy efekty wokalne, sekcję loopera i dotykowy panel obsługi. Znacząco udoskonalony w stosunku do oryginału VoiceLive Touch 2 zapewnia jeszcze więcej funkcji ułatwiających wokalistom wybór najlepszego ustawienia, tworzenie nowych brzmień i w efekcie przejęcie kontroli nad publicznością.
- Kompletny zestaw profesjonalnej jakości efektów wokalnych, w tym efekt Harmony,
- Interfejs dotykowy Touch Matrix™ z paskiem Slider FX™ do zmiany i modulacji brzmienia w czasie rzeczywistym,
- 6-ścieżkowy looper sceniczny VLOOP z zestawem ekscytujących, dobranych pod kątem pętli efektów.
- Profesjonalne brzmienie wokali w mgnieniu oka
- Adaptive Tone – kompresja, korekcja i redukcja sybilantów,
- Efekty rytmiczne - Stutter i Chopper [powtarzanie i cięcie dźwięków],
- Korekcja wysokości dźwięku od ustawienia naturalnego do słynnego efektu HardTune,
- Perfekcyjne harmonie, pogłosy, linie opóźniające, efekt zdwojenia i dużo, dużo więcej.
- Efekty za dotknięciem palca
- Pełne dramaturgii efekty przenikania, przeszukiwanie bazy presetów i zmiana poziomu sygnału za pomocą kontrolera suwakowego,
- Szybkie przełączanie 36 funkcji na panelu dotykowym Touch Matrix,
- Prosta edycja w oparciu o system graficznych ikon, z możliwością edycji zaawansowanej, kiedy sobie tego zażyczysz.
- Atak klonów
- Zapętlanie sygnałów w stereo ze wszystkich wejść z efektami - do 6 ścieżek,
- Funkcja LoopAssist™ - metronom i kwantyzacja ułatwiają zapis idealnych pętli,
- Efekty w sekcji loop: Filtr, Reverse, Slow Speed, Squeeze i Squeeze Auto.
- Artystyczny rodowód
- W każdym stylu - w każdym gatunku
- Zrób z tego Hit
- Para świetnych uszu
- Jeszcze więcej kontroli
ZESTAWIENIE FUNKCJI:
- Panel kontrolny Touch Matrix - 9 przycisków do szybkiej edycji i zmiany ustawień,
- Ultra-czuły kontroler Slider FX - eksperymenty z brzmieniem w zasięgu dłoni,
- Przycisk HIT do włączenia lub dezaktywacji wielu efektów jednocześnie,
- Przycisk nabicia tempa Tap do synchronizacji efektów Delay i Rhythmic z rytmem granym na żywo,
- Sekcja dopasowania barwy Tone: automatyczna kompresja, korekcja, redukcja sybilantów i bramka,
- Idealne harmonie i korekcja wysokości dźwięku za pomocą funkcji Auto Key Detection,
- Łatwe zarządzanie efektami za pomocą ikon i stylów,
- Obszerna, bezpłatna biblioteka ustawień z presetami utworów i artystów,
- Opcjonalny przełącznik nożny z 3 przyciskami - umożliwia sterowanie bez użycia rąk,
- Pogłos, efekty modulacji oraz tuner dla sygnału z wejścia gitarowego,
- Innowacyjna obudowa i sposób mocowania do statywu mikrofonowego zapobiegają przesuwaniu się procesora,
- Wysokiej jakości przedwzmacniacz mikrofonowy,
- Port USB do nagrywania i odtwarzania dźwięków, zapisu ustawień i innych zadań,
- Procesor kompatybilny z systemem Mic Control™.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.