TC Finalizer 96K - System masteringowy
EAN/UPC: 5706622012784
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | TC Electronic |
WEJŚCIA I WYJŚCIA CYFROWE | |
Złącza | |
XLR [AES/EBU] | |
RCA [S/PDIF] | |
optyczne [TosLINK, ADAT] | |
Formaty | |
AES/EBU [24-bity] | |
S/PDIF [20-bitów] | |
EIAJ CP-340 | |
IEC 958 | |
EIAJ Optical [Tos-link] | |
ADAT Lite pipe | |
Dither na wyjściu | HPF/TPDF 8-24-bity, mono, stereo, odwrócony |
Wejście WordClock | RCA, 75 Ohm, 0,6 do 10 Vpp |
Częstotliwości próbkowania | 32 kHz, 44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz |
Opóźnienia przetwarzania | 0,2 ms przy 48 kHz, 0,1 ms przy 96 kHz |
Pasmo przenoszenia | |
DC [0 Hz] do 23,9 kHz ± 0,01 dB przy 48 kHz | |
DC [0 Hz] do 47.9 kHz ± 0,01 dB przy 96 kHz | |
THD+N dla kompresora | -130 dB [0,00003%] przy kompresji 10 dB, 20 Hz-20 kHz |
Typ konwersji częstotliwości próbkowania | asynchroniczna |
Dynamika | 130 dB |
THD+N | -106 dB 44,1 do 48 kHz przy 1 kHz, -2 dBFS |
Zakres częstotliwości dla wejść | 31 kHz do 49 kHz |
WEJŚCIA ANALOGOWE | |
Złącza | XLR symetryczne [pin 2 gorący] |
Impedancja | 20 kOhm |
Maks. poziom wejściowy | +22 dBu [symetryczny] |
Czułość przy zapasie 12 dB | -22 dBu do +10 dBu |
Przetwarzanie A/D | 24-bity [6,144 MHz delta sigma przy 48/96 kHz] |
Opóźnienia konwersji A/D | 0,8 ms przy 48 kHz, 0,4 ms przy 96 kHz |
Dynamika | > 103 dB [nieważona, szerokość pasma = 22 kHz], > 106 dB[A] |
THD | -95 dB [0,0018 %] przy 1 kHz, -6 dBFS [FS przy +16 dBu] |
Pasmo przenoszenia | |
10 Hz do 20 kHz, +0/-0,2 dB, przy 48 kHz | |
10 Hz do 45 kHz: +0/-1 dB przy 96 kHz | |
Przesłuch | < -60 dB, 10 Hz do 20 kHz, typowo -90 dB przy 1 kHz |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
Złącza | XLR symetryczne [pin 2 gorący] |
Impedancja | 100 Ohm [aktywny transformator] |
Maks. poziom wyjściowy | +22 dBu [symetryczny] |
Zakres poziomów na wyjściu | -10 dBu do +22 dBu |
Przetwarzanie D/A | 24-bity [6,144 MHz delta sigma przy 48/96 kHz] |
Opóźnienia konwersji D/A | 0,57 ms przy 48 kHz; 0,28 ms przy 96 kHz > 100 |
Dynamika | 100 dB [nieważona, szerokość pasma = 22 kHz], > 104 dB[A] |
THD | -82 dB [0,008 %] przy 1 kHz, -6 dBFS [FS przy +16 dBu] |
Pasmo przenoszenia | |
10 Hz do 20 kHz, +0/-0,5 dB przy 48 kHz | |
10 Hz do 45 kHz, +0/-3 dB przy 96 kHz | |
Przesłuch | < -60 dB, 10 Hz do 20 kHz, typowo 90 dB przy 1 kHz |
EMC | |
Zgodność | |
EN 55103-1 | |
EN 55103-2 | |
Class B normy FCC / part 15 | |
Class B CISPR 22 | |
BEZPIECZEŃSTWO | |
Certyfikaty | IEC 65, EN 60065, UL 1419 i CSA E65 |
OTOCZENIE | |
Temperatura otoczenia podczas pracy | 0° C do 50° C |
Temperatura przechowywania | -30° C do 70° C |
Wilgotność | maks. 90% bez kondensacji |
INTERFEJS PCMCIA | |
Złącza | PC Card, 68 pin type 1 |
Standardy | PCMCIA 2.0, JEIDA 4.0 |
Format karty | maks. 2 MB SRAM |
STEROWANIE | |
MIDI | In/Out/Thru: DIN 5 Pin |
GPI, pedał, tłumik | jack 1/4 cala |
OGÓLNE | |
Wykończenie | anodyzowane aluminium, przód wzmocniony i malowany, stalowe chassis |
Wyświetlacz | graficzny wyświetlacz LCD, 56 x 128 punktów |
Wymiary | szerokość 483 mm x wysokość 44 mm x głębokość 208 mm |
Ciężar | 2,35 kg |
Zasilanie | 100 - 240 VAC, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny] |
Pobór mocy | < 20 W |
Czas życia baterii | > 10 lat |
Gwarancja | 1 rok |
Procesor Finalizer 96K został wyposażony w algorytmy wykorzystujące najnowszą wersję wielokrotnie nagradzanej technologii masteringowej firmy TC Electronic, która zwiększa przejrzystość brzmienia miksów oraz dodaje im ciepła i niesamowitego „wykopu”. Procesor dysponuje szeregiem nowych, zaawansowanych funkcji, jak m.in. możliwość pracy z częstotliwością próbkowania 96 kHz, przez co użytkownik pracujący w dowolnym studiu - dużym czy małym - zyskuje dostęp do świata profesjonalnego masteringu. Aby uzyskać sfinalizowane brzmienie gotowe do emisji radiowej lub zapisu na komercyjnej płycie wystarczy wpiąć Finalizer 96K pomiędzy wyjście miksera lub stacji roboczej a rejestrator. Wcześniej uzyskanie takiego brzmienia nie było możliwe poza murami profesjonalnego studia masteringowego.
- Przetwarzanie. Przetwarzanie A/D i D/A w formacie 24-bity/96 kHz, konwersja formatów [AES/EBU, S/PDIF i TosLINK], interfejs ADAT [funkcja przerzucania śladów],
- Konwersja częstotliwości próbkowania. Możliwość pracy z dowolnymi częstotliwościami próbkowania, np. 32, 44.1, 48, 88.2 i 96 kHz; możliwość konwersji asynchronicznej,
- Korekcja. 5-pasmowy, 24-bitowy cyfrowy korektor stereofoniczny,
- Uwydatnianie. Wybór modułów: Dynamic EQ, Stereo Adjust, Digital Radiance Generator™ i Spectral Stereo Image,
- Normalizacja. Gain Maximizer pracujący w czasie rzeczywistym,
- Ekspansja dynamiki. Wielopasmowy ekspander o zmiennej charakterystyce,
- Redukcja dynamiki. Kompresor wielopasmowy,
- Trymowanie. Wielopasmowy limiter o zmiennym progu zadziałania,
- Wyciszanie. Funkcja Auto Fade sterowana ręcznie lub automatycznie,
- Dither. Pozwalający utrzymywać najwyższą rozdzielczość na wyjściach AES/EBU i S/PDIF oraz TosLINK i ADAT,
- Balans. Balans pomiędzy kanałami lewym i prawym regulowany w skokach równych 0,1 dB.
Reasumując, wszystkie potrzebne narzędzia znajdują się na pokładzie procesora Finalizer 96K, co czyni go urządzeniem niezbędnym w studiu. Finalizer 96K w prosty sposób poprawi dynamikę miksu nawet podczas miksowania. Wstawiony pomiędzy wyjście miksera lub systemu DAW a wejście magnetofonu DAT lub nagrywarki CDR poprawi dynamikę oraz zapewni optymalne warunki dla konwersji analogowo-cyfrowej.
Co nowego?
- Praca w trybie 24-bity/96 kHz
- Prostota i uniwersalność
- Funkcje analizatora
- Prostota przede wszystkim
- Dithering
- Próbkowanie
Algorytmy
- Recall
- Wizard
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.