TC Electronic M-One XL, podwójny procesor studyjny
EAN/UPC: 5706622004536
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | TC Electronic |
WEJŚCIA I WYJŚCIA CYFROWE | |
Złącza | RCA [S/PDIF] |
Formaty | S/PDIF [24-bity], EIAJ CP-340, IEC 958 |
Dither wyjściowy | HPF/TPDF, 24/20/16/8 bitów |
Częstotliwości próbkowania | 44,1 kHz, 48 kHz |
Opóźnienia przetwarzania | 0,1 ms przy 48 kHz |
Pasmo przenoszenia | DC [0 Hz] do 23,9 kHz ± 0,01 dB przy 48 kHz |
WEJŚCIA ANALOGOWE | |
Złącza | XLR, symetryczne |
Impedancja, symetryczna/niesymetryczna | 21/13 kOhm |
Maks. poziom wejściowy | +24 dBu |
Min. poziom wejściowy dla 0 dBFS | 0 dBu |
Czułość przy zapasie 12 dB | 12 dBu do -12 dBu |
Przetwarzanie A/D | 24-bity, 128-krotne nadpróbkowanie |
Opóźnienia konwersji A/D | 0,70 ms / 0,65 ms przy 44,1 kHz / 48 kHz |
Dynamika | typowo 100 dB, 22 Hz do 22 kHz |
THD | typowo < -92 dB [0.0025 %] przy 1 kHz |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz do 20 kHz, +0/-0,1 dB |
Przesłuch | < -95 dB, 20 Hz do 20 kHz |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
Złącza | XLR, symetryczne |
Impedancja symetryczna/niesymetryczna | 40 Ohm |
Maks. poziom wyjściowy | +20 dBu, symetryczny |
Poziomy wyjściowe | |
symetryczne | 20/14/8/2 dBu |
niesymetryczne | 14/8/2 dBu |
Przetwarzanie D/A | 24-bitowe, 128-krotne nadpróbkowanie |
Opóźnienia konwersji D/A | 0,68 ms / 0,63 ms przy 44.1 kHz / 48 kHz |
Dynamika | typowo 104 dB, 20 Hz do 20 kHz |
THD | typowo < -94 dB [0,002 %] przy 1 kHz, +20 dBu |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz do 20 kHz, +0/-0,5 dB |
Przesłuch | typowo < -100 dB, 20 Hz do 20 kHz |
EMC | |
Zgodność | EN 55103-1 and EN 55103-2 FCC part 15, Class B, CISPR 22, Class B |
Formaty | S/PDIF [24-bity], EIAJ CP-340, IEC 958 |
BEZPIECZEŃSTWO | |
Certyfikaty | IEC 65, EN 60065, UL6500 and CSA E60065 CSA FILE #LR108093 |
OTOCZENIE | |
Temperatura otoczenia podczas pracy | 0° C do 50° C |
Temperatura przechowywania | -30° C do 70° C |
Wilgotność | maks. 90% bez kondensacji |
STEROWANIE | |
MIDI | In/Out/Thru: DIN 5 Pin |
Pedał | jack 1/4 cala |
OGÓLNE | |
Wykończenie | anodyzowane aluminium, przód wzmocniony i malowany, stalowe chassis |
Wyświetlacz | 23 znaki / 280 ikon, LCD |
Wymiary | szerokość 483 mm x wysokość 44 mm x głębokość 195 mm [rack 19 cali, 1U] |
Ciężar | 1,85 kg |
Zasilanie | 100 - 240 VAC, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny] |
Pobór mocy | <15 W |
Gwarancja producenta | 1 rok |
Technologia Reverb XL czerpie z bogatego dziedzictwa firmy TC w zakresie projektowania znakomitych algorytmów pogłosowych i w celu uzyskania naturalnie brzmiących pogłosów wykorzystuje zarówno kompleksowe patterny bazujące na wczesnych odbiciach, jak i gęstych fazach wybrzmiewania. Tak zaawansowana technologia połączona z wysokiej jakości złączami XLR tworzy z procesora M-One XL znakomite narzędzie do pracy live i w studiu.
- Pogłosy w technologii XL
- Wczesne odbicia, pola rozproszone i modulacja
- Niewielkie pomieszczenie
- Elastyczność
- Live
- Jakość pogłosów XL
- Multi-efekt
- Hall
- Plates 1 & 2
- Room
- Presety
- Pogłosy perkusyjne
- Potężne głosy solowe
- Poprawa brzmienia wokalu
Aktualizacja Oprogramowania dla M-One XL
Aktualizacja oprogramowania może być przeprowadzona tylko z pomocą komputera PC zarządzanego przez system operacyjny Windows. Instalator bez problemu współpracuje z następującymi interfejsami: Midiman USB Midisport 1x1 i 2x2, Midisport Uno, Steinberg USB2, Creative Soundblaster PCI-128, Oxygen 8, Terratec EWS88 i kartami zgodnymi z MPU-401. Niektóre interfejsy MIDI, w tym produkty firmy MOTU dają mieszane rezultaty. Nie działają interfejsy: Edirol UM-1, Edirol UM1S, Creamware Luna II [wewnętrzna], Emagic MT4, Emagic Unitor8, Steinberg MIDEX3 i MIDEX-8. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z wykonaniem aktualizacji, skontaktuj się z dealerem lub skorzystaj ze wsparcia TC.
WYMAGANIA:
- M-One XL,
- Komputer PC z systemem Windows,
- Interfejs MIDI [preferowany jeden z interfejsów wymienionych powyżej],
- Kabel MIDI.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.