TC Electronic G-System, multiefekt gitarowy
EAN/UPC: 5706622007100
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Efekty gitarowe i zasilacze do efektów gitarowych |
Marka | TC Electronic |
ZŁĄCZA CYFROWE | |
Złącza | RCA [S/PDIF] |
Formaty | S/PDIF [24 bit], EIAJ CP-340, IEC 958, 75 Ohm |
EMC | |
Zgodność | EN 55103-1 i EN 55103-2 FCC part 15, Class B, CISPR 22, Class B |
BEZPIECZEŃSTWO | |
Certyfikaty | IEC 60065 / EN 60065/ UL 60065 / CSA E60065 |
OTOCZENIE | |
Temperatura otoczenia podczas pracy | 0° C do 50° C |
Temperatura przechowywania | -30° C do 70° C |
Wilgotność | maks. 90% bez kondensacji |
STEROWANIE | |
MIDI | In/Out: DIN 5 Pin |
USB | USB 1.1 typ B |
Pedał [Expression i Volume] | 4 x jack 1/4 cala [2 na module GFX01, 2 na sterowniku] |
Transmisja wewnętrzna | |
niezależne połączenia dla końcówek tip i ring dla urządzenia podrzędnego | |
4 sygnały sterujące na dwóch złączach jack 1/4 cala przeznaczone do przełączania wzmacniacza | |
INNE | |
Wyjście DC | 4 wyjścia 9 VDC, razem maks. 200 mA , (-) w środku, (+) na zewnątrz |
OGÓLNE | |
Wykończenie | anodyzowane aluminium, przód wzmocniony i malowany, stalowe chassis |
Wyświetlacz | LCD 2 x 20 znaków plus 20 x 7 |
Przełączniki nożne | 18 podświetlanych |
Wymiary | 512,9 x 265,9 x 103,4 mm |
Ciężar | 7,83 kg |
Zasilanie | 100 - 240 VAC, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny] |
Pobór mocy | < 20 W |
Uwagi | Oprogramowanie w wersji 1.05 dla procesora G-System |
G-System to pierwszy na świecie kompletny podłogowy system gitarowy najwyższej jakości. W urządzeniu zintegrowano bogatą paletę znakomitych efektów i rozbudowane funkcje kontrolne, przez co nie sposób znaleźć drugiego tak uniwersalnego urządzenia o tak wyśrubowanych parametrach.
Dzięki unikalnej kombinacji dwóch sekcji DSP odpowiedzialnych za wytwarzanie najwyższej klasy efektów z pętlami analogowymi, funkcji sterowania zewnętrznym wzmacniaczem, możliwości pracy w charakterze procesora i sterownika podłogowego oraz systemowi wyjść 9V DC pozwalającemu zasilić dodatkowe kostki gitarowe, G-System oferuje możliwości integracji z systemem gitarowym na niespotykanym dotąd poziomie.
Użytkownik ma możliwość wyboru sposobu pracy urządzenia (efekt podłogowy lub procesor montowany w racku kontrolowany z pomocą sterownika podłogowego), decyzji o sposobie połączenia efektów, konfiguracji przełączników nożnych oraz wyboru ponad 25 różnych efektów generowanych przez procesor.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
- Podłogowy multiefekt gitarowy,
- Możliwość wykorzystania do 9 efektów jednocześnie,
- 4 przełączane pętle monofoniczne pozwalające na podłączenie kostek gitarowych,
- 1 dodatkowa pętla/punkt insertowy dla przedwzmacniacza,
- 4 gniazda 9V DC dla zewnętrznych kostek gitarowych,
- Port USB umożliwiający ładowanie nowego oprogramowania,
- Budowa modułowa, dzięki której istnieje możliwość rozłożenia urządzenia na sterownik podłogowy i procesor efektów GFX01 przeznaczony do montażu w racku 19 cali (1U),
- Złącza MIDI pozwalające na kontrolę zewnętrznych urządzeń MIDI,
- Złącza dla 2/4 pedałów ekspresji.
Wolisz mieć kostki efektowe blisko siebie czy przechowywać i chronić je w racku? G-System to nie tylko procesor podłogowy, bowiem dzięki unikalnemu i niezwykle elastycznemu projektowi można rozdzielić go na dwa urządzenia i jedno z nich zapakować do racka.
Na podłodze czy w racku?
G-System składa się z dwóch urządzeń: sterownika nożnego i procesora efektów GFX01, który przystosowano do montażu w statywie lub skrzyni rack 19 cali, gdzie zajmuje jedną jednostkę wysokości (1U). Oba urządzenia mogą pracować razem tworząc zgrabny procesor podłogowy, lub oddzielnie. W drugim przypadku GFX01 montuje sie w racku, a sterownik nożny łączy się z nim pojedynczym kablem. Dzięki temu wszystkie dodatkowe efekty i kable można schować pozostawiając pod stopami tylko wygodny sterownik nożny. Co ważne, zarówno pedał Expression, jak i Volume można podłączyć bezpośrednio do sterownika nożnego.
Interfejs użytkownika
Edycja wszystkich parametrów jest niezwykle szybka i prosta. Oprogramowanie urządzenia zostało zaprojektowane w taki sposób, aby współpracować z intuicyjnym interfejsem opartym na zintegrowanych pokrętłach-przełącznikach, które w niezwykle przyjazny sposób wspomagają programowanie urządzenia.
Dlaczego G-System i dlaczego teraz?
W roku 2005 firma TC Electronic zadecydowała, że nadszedł czas, aby zainwestować całe technologiczne know-how w stworzenie kompleksowego systemu gitarowego. Ale dlaczego G-System i dlaczego teraz? „Wierzę, że cała euforia towarzysząca wprowadzeniu do sprzedaży wzmacniaczy modelujących brzmienie powoli przygasa” - mówi Uffe Kjems Hansen - „gitarzyści dochodzą do wniosku, że ciągle jeszcze długa droga do wiernej symulacji dynamicznej i unikalnej odpowiedzi wzmacniacza lampowego. Przesterowany sygnał gitary elektrycznej jest jednym z najbardziej kompleksowych procesów akustycznych, jaki można sobie wyobrazić. Dlatego podczas prac nad procesorem G-System zadecydowaliśmy, że skoncentrujemy się na tym, co robimy najlepiej: na efektach cyfrowych, mądrym projekcie i zaawansowanej technologii przetwarzania a/c i c/a.” I rzeczywiście solidne prace nad zaadoptowaniem technologii cyfrowej były podstawą stworzenia procesora G-System.
Złącza i możliwości kontroli
Dzięki połączeniu najwyższej jakości multiefektu gitarowego z programowalnymi pętlami obsługującymi kostki i efekty gitarowe, G-System stanie się centrum zarządzającym efektami gitarowymi na lata. Urządzenie wyposażono w funkcję przełączania kanałów gitarowych z pomocą przekaźników, przydatną funkcję Boost, 4 pętle monofoniczne dla kostek gitarowych, jedną pętlę insertową pozwalającą na podłączenie przedwzmacniacza oraz ponad 25 efektów pokładowych. G-System został zaprojektowany pod kątem jak największej uniwersalności, z tego też powodu można wykorzystywać go zarówno jako efekt podłogowy, jak i jako efekt montowany w racku sterowany pedałem podłogowym.
Dodatki
Procesor G-System został wyposażony w kilka przydatnych dodatków. Wśród nich znajdziemy: bramkę szumów, 3-pasmowy korektor i funkcję Boost, która pozwala za jednym naciśnięciem przycisku „wypchnąć do przodu” wypełnienie lub solo gitarowe. Warto wspomnieć również o możliwości synchronizacji z tempem podanym z pomocą funkcji Tap Tempo lub zegara MIDI oraz możliwość kontroli z pomocą pedału Expression.
W sekcji PRE procesora G-System zawarto efekty najczęściej wykorzystywane w charakterze efektów głównych, natomiast w sekcji POST można znaleźć wszystkie efekty tradycyjne. Pętla wejściowa sekcji DSP została wyposażona w wysokoimpedancyjne wejście instrumentalne oraz moduł przetwarzania a/c pracujący w trybie 24-bit / 96 kHz. Dzięki temu przy przetwarzaniu wszystkie harmoniczne wprowadzanych sygnałów pozostają niezmienione, zatem zostaje zachowana witalność brzmienia kostek overdrive i dodatkowych przedwzmacniaczy.
EFEKTY:
Filtr, Kompresja, Bramka szumów, Efekty modulacyjne, Chorus, Flanger, Tremolo, Pitch, Whammy, Chromatic Pitch, Delay, Single Delay, Tape, Reverse, Lo-Fi, Ping Pong, Dynamic Delay, Dual Delay, Reverb, Spring, Hall, Room, Plate, Tuner chromatyczny
- CECHY:
Poprawiono czas przełączania przekaźników z 300 ms dla przekaźnika 4 do 50 ms dla wszystkich 4 przekaźników,
Programowalne przełączanie wyjść A-B plus poziom wyjściowy dla presetu,
Dodano indywidualne regulatory poziomów wyjściowych dla kanałów lewego i prawego oraz dodano możliwość przełączania wyjść A-B. Dzięki temu możliwe stało się wykorzystanie wyjścia Left/Right do wybierania, który wzmacniacz lub inne urządzenie będzie podłączone do G-System. Dodatkowo poziomy kanałów lewego i prawego mogą być wykorzystywane do ustawienia globalnego balansu lub poziomu głośności presetu. Regulatory poziomów są dostępne w menu PRS Routing i są zapisywane razem z ustawieniami programu użytkownika.
Blokada przekaźnika
W menu Utility pojawił się parametr Relay Lock pozwalający na blokowanie przekaźnika. Umożliwia on blokadę przekaźnika w określonej pozycji, która nie ulegnie zmianie nawet podczas zmiany presetu.
Mapowanie komunikatów MIDI
G-System zyskał funkcję mapowania komunikatów na wyjściu MIDI umożliwiając zdefiniowanie specyficznych ustawień komunikatów Program Change, które będą wysyłane do urządzeń zewnętrznych, zdalnie sterowanych wzmacniaczy i innych urządzeń.
Zmniejszenie opóźnień funkcji transpozycji
Znacznie zmniejszono opóźnienia funkcji transpozycji, przez co efekty Whammy i Octaver pozwalają na bardzo szybkie tworzenie dodatkowych głosów.
Usprawnienia w module kalibracji poziomu Master Volume
Usprawniono pracę modułu Master Volume umożliwiając lepszą kalibrację i lepszą kontrolę nad poziomem sterowanym zewnętrznymi pedałami ekspresji. Dodano kolejne punkty pozwalające na zwiększenie precyzji regulacji poziomu pozostawiając jednocześnie bez zmian punkt całkowitego wyciszenia.
- POPRAWKI:
Parametr Routing Lock został przesunięty do menu Utility, czyli tam, gdzie znajdują się inne parametry „blokujące”.
Wah Wah Auto Reset
Timer Auto On efektu Wah Wah jest teraz resetowany w momencie przywoływania tego samego presetu.
Bank Change
Bank fabryczny #1 procesora G-System odpowiada komunikatowi MIDI Bank Change o numerze #0.
Wejścia dla pedałów Expression i Volume
Przywrócono pełną funkcjonalność wejść dla pedałów Volume i Expression.
Konfiguracja pedałów Expression i Volume
Dodano dwa różne typy usprawnień do modułów obsługujących pedały Volume i Expression.
W celu aktywacji funkcji Auto On w efekcie Wah Wah potrzebne jest 30-procentowe wciśnięcie pedału. Funkcja ta chroni przed przypadkową aktywacją modułu Wah Wah.
Parametr dostrojenia efektu Whammy teraz przeskakuje do 100% lub do 0% wewnątrz 5-procentowego przedziału, dzięki czemu parametr Pitch przyjmuje maksymalną lub minimalną pozycję gdy zachodzi taka potrzeba.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.
Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.
Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?
Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?
Na pierwszy rzut oka gitara klasyczna i gitara akustyczna
wyglądają na tyle podobnie że często są po prostu nierozróżniane.
Nic dziwnego że osoby chcące zacząć swą przygodę z grą na gitarze,
nie wiedzą czy wybrać gitarę akustyczną, czy gitarę klasyczną.
Czytaj Dalej >>>
Ukulele cena, instrument. Jakie pierwsze ukulele? Ranking ukulele 2021
Artykuł przeznaczony jest dla osób pragnących rozpocząć swoją przygodę z ukulele oraz początkujących muzyków. Skupie się tu na kryteriach takich jak ukulele cena, jaki instrument wybrać i dlaczego, oraz jakie akcesoria będą nam potrzebne. Czyli na co zwrócić uwagę przy zakupie ukulele ze średniej i niższej półki cenowej.