Taurus Stomp-Head 4.High Gain Wzmacniacz gitarowy

Numer katalogowy: Stomp-Head 4.High Gain
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajWzmacniacze gitarowe
Moc wyjściowa z możliwością wyboru70W lub 40W dla 4ohm i 8ohm
50 W dla 16ohm
Lampy2x12AX7
2 kanałyCLEAN i LEAD
4 przełączniki FOOT SWITCHCHANNEL, CRUNCH, BOOST, MUTE
Regulatory sekcji CleanCRUNCH, BASS, MIDDLE, TREBLE, VOLUME
Regulatory sekcji LeadDRIVE, BASS, MIDDLE, TREBLE, VOLUME
Regulatory sekcji MasterBOOST, MASTER
Funkcja BOOSTumożliwiająca szybkie przełączanie dwóch różnych poziomów głośności
Szeregowa pętla efektów
Wyjście liniowez symulacją gitarowej kolumny głośnikowej
Wejścia na zewnętrzny kontroler umożliwiający przełączanie opcjiCHANNEL, CRUNCH, BOOST i EFFECT LOOP
Selektor mocy wyjściowej
Selektor impedancji kolumny głośnikowej4-8-16ohm
Ogranicznik mocy wyjściowej - dwa tryby STUDIO i STAGE
W pozycji STUDIO moc wzmacniacza jest dziesięciokrotnie mniejsza.
W zależności od położenia selektora mocy wyjściowej jej zakres wynosi 4-7Wat.
Selektor napięcia zasilania230V/50Hz lub 115V/60Hz (występuje jako opcja)
Wymiary(wys x sz x gł) 90 x 385 x 190 mm
Waga3.1kg
Profesjonalny wzmacniacz gitarowy marki Taurus.

Obecnie gitarzyści mają do wyboru dwa rodzaje wzmacniaczy: head i combo. My proponujemy zupełnie nowy rodzaj sprzętu: Stomp-Head.

Stomp-Head to innowacyjna konstrukcja wzmacniacza gitarowego będącą alternatywą dla produkowanych obecnie wzmacniaczy typu head oraz combo. Stomp-Head posiada wzmacniacz oraz sterowniki foot-switch zintegrowane w jednej obudowie. Małe gabaryty i niewielka waga tego wzmacniacza sprawia że jest on niezwykle wygodny w transporcie - jeśli używasz „pedalbord'a” możesz zainstalować w nim wzmacniacz wraz z innymi efektami - będziesz miał wszystko w jednym „kejsie”. Stomp-Head to urządzenie, które kładziesz na scenie jak typowy efekt, masz szybki dostęp do przełączania funkcji wzmacniacza przełącznikami foot-switch zainstalowanymi w jego obudowie. Wzmacniacz można umieścić również jak typowy head na kolumnie głośnikowej. Jeśli używasz zewnętrznego kontrolera nożnego do sterowania funkcjami wzmacniacza to w tym celu masz do dyspozycji dodatkowe wyjścia umożliwiające sterowanie wzmacniacza twoim kontrolerem.

Stomp-Head 4.High Gain jest w pełni analogową konstrukcją, posiada układy lampowe kształtujące brzmienie w układzie przedwzmacniacza oraz stopnia mocy. Stopień mocy jest hybrydą zbudowaną z układu tranzystorowego i lampowego, w którym układ lampowy jest w pełni odpowiedzialny za dynamikę i brzmienie stopnia wyjściowego wzmacniacza. We wzmacniaczu wyeliminowaliśmy do minimum wszystkie te właściwości tranzystorów, które mogłyby mieć niekorzystny wpływ na brzmienie wzmacniacza. Zadbaliśmy o wszelkie szczegóły, które są istotą brzmienia wzmacniaczy lampowych z wyjściem transformatorowym. Dynamika wzmacniacza, sposób kompresji dźwięku i charakter zniekształceń mają właściwości, które nie ustępują "rasowym wzmacniaczem lampowym".

Gitarzysta ma do dyspozycji dwa kanały: CLEAN i LEAD, które wybiera się za pomocą przełącznika nożnego. W kanale CLEAN jest dostęp do dwóch różnych brzmień: czystego lub lekko zabrudzonego typu CRUNCH. Nasycenie barwy CRUNCH jest regulowane płynnie potencjometrem i załączane przełącznikiem nożnym. Tak więc w rezultacie gitarzysta ma do wyboru trzy różne brzmienia, które może szybko przełączać pomiędzy sobą.

W sekcji wyjściowej MASTER jest dodatkowa regulacja BOOST załączana również przełącznikiem nożnym. Dzięki niej gitarzysta ma możliwość „miksowania się” na scenie samemu. BOOST umożliwia jednym przyciśnięciem przełącznika podbicie siły głosu wzmacniacza (np. w partiach solowych).

Do dyspozycji jest szeregowa pętle efektów oraz wyjście liniowe z symulacją kolumny głośnikowej co sprawia, że wzmacniacz można podłączyć do wejścia miksera lub wzmacniacza mocy z szerokopasmową kolumną głośnikową uzyskując dźwięk zbliżony do barwy kolumny gitarowej.

Dodatkowo wzmacniacz ma przełącznik umożliwiający wybór mocy wyjściowej. Dostępna jest również opcja redukcji mocy umożliwiająca ciche granie w domu lub studio. Dzięki temu można ćwiczyć lub nagrywać przy małej głośności wykorzystując w pełni pracę stopnia mocy. Bez zmiany ustawień wzmacniacza można uzyskać to samo brzmienie, które mamy na scenie przy pracy wzmacniacza na dużej mocy.

Do wzmacniacza można podłączyć kolumny o oporności 4, 8 lub 16ohm. Wybór oporności ustawiany jest przełącznikiem znajdującym się na płycie tylnej wzmacniacza.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!