RME MADIface USB interfejs MADI

Numer katalogowy: RME MADIface USB
EAN/UPC: 4260123362980
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Wejścia/ Wyjścia
2 x wejście/wyjście MADI
optyczne i koncentryczne [BNC]
Wejście i wyjście MIDIprzez wirtualny port MIDI
Tryby zegaramaster [wewnętrzny] i slave [wejście MADI]
Częstotliwości próbkowania
44.1
48
88.2
96
176.4
192 kHz
zmienne [synchronizacja/DDS]
Jitter< 1 ns, wewnętrznie i dla wszystkich wejść
Czułość jitteraPLL działa bez problemów nawet dla jittera 100 ns
Praca w trybie Seamless Redundancydla obu wejść
TotalMix
mikser 2048 kanałów
rozdzielczość wewnętrzna 48-bitów
TotalMix
submiksy bez latencji
perfekcyjny ASIO Direct Monitoring
PołączenieUSB 2.0, zasilanie z portu
W komplecie
DIGICheck
wszechstronne narzędzie RME do analizy
testów i pomiarów
Sterowniki
Windows XP/Vista/7/8 [ulti-Client ASIO 2.3 i WDM]
Mac OS X [10.6 lub wyższy, Core Audio, Core MIDI]
Interfejs MADI marki RME.

Przenośny interfejs MADI w najlepszym wydaniu! 
MADIface USB to kompaktowy interfejs MADI I/O podłączany przez USB 2.0. Urządzenie przy nagrywaniu i odtwarzaniu obsługuje pełne 64 kanały formatu MADI i współpracuje z komputerami Mac oraz PC.


Oba wejścia można wykorzystać do pracy w trybie pełnej redundancji. Opcjonalnie, oba wejścia i wyjścia MADI mogą obsługiwać jednocześnie pełne 128 kanałów wejściowych i wyjściowych, konfigurowanych przez TotalMix. Kiedy nieduże urządzenie nie jest podłączone do komputera, działa jako niezwykły, dwukierunkowy konwerter formatów oraz aktywny przekaźnik. 
Solidna konstrukcja i zasilanie przez USB, czynią z interfejsu narzędzie łatwe i niezawodne w eksploatacji. MADIface USB to przenośny interfejs MADI w najlepszym wydaniu, a także idealne rozwiązanie na biurko, dzięki któremu podłączysz urządzenia MADI do komputerów Mac i PC. Prawdziwe cudo w kwestiach możliwości, funkcjonalności i bezawaryjnej obsługi - tak, jak spodziewasz się po RME!

  • Funkcje i tryby pracy 
MADIface USB, po podłączeniu do Mac’a lub PC, może pracować w kilku trybach: 64 Channel Mix, trybie redundancji, 128 Channel Mix i jako bezpośredni przekaźnik.

W ustawieniu Disable TotalMix wielofunkcyjny mikser wewnętrzny i matryca połączeń TotalMix jest całkowicie wyłączony. Wszystkie dane wejściowe i wyjściowe są nagrywane i odtwarzane bezpośrednio, z pominięciem miksera i routera. W tym trybie na wyjściach pojawia się taki sam, zdublowany sygnał. 

W trybie 64 Channel Mix w TotalMix dostępne są 64 kanały wejścia, odtwarzania i wyjścia. Wszystkie ustawienia w TotalMix wykorzystują dane z jednego portu wejściowego MADI i wysyłają identyczne dane do obu portów wyjściowych MADI. Aktualnie aktywny port wejściowy MADI można skonfigurować w panelu Settings.

Opcja AutoSelect włącza funkcję automatycznego wyboru wejścia. Przy użyciu obu wejść w tym samym czasie, AutoSelect ustawia urządzenie w trybie redundancji - Seamless Redundancy. MADIface USB w czasie rzeczywistym przełączy się na drugie wejście, jeżeli na aktualnym wejściu będzie coś nie tak z sygnałem.

W trybie 128 Channel Mix ilość kanałów nagrywania i odtwarzania jest ograniczona do 64, a bieżące wejście określają ustawienia w panelu Settings. W TotalMix dostępne jest też drugie wejście i sygnał wyjściowy nie jest zdublowany, ale rozdzielony i w TotalMix dostępnych jest 128 kanałów wyjścia. Za pomocą kilku ruchów myszką można więc szybko skonfigurować niezależny miks wyjściowy, tor odsłuchu i szeregowy tor dla drugiego źródła dźwięku.

SteadyClock oraz kompatybilność MADI, z jakich słynie RME zapewniają bezkonfliktową współpracę z innymi urządzeniami. Technologię MIDI over MADI można wykorzystać do zdalnego sterowania innymi urządzeniami MADI. Pracę użytkownikowi ułatwi kompletny zestaw narzędzi do analizy audio - DIGICheck, dla systemów Mac OS X i Windows.

  • TotalMix
MADIface USB, jak wszystkie najnowsze interfejsy RME, również wyposażono w potężny, cyfrowy, działający w czasie rzeczywistym mikser TotalMix FX. Dzięki temu sygnały można łączyć i kierować na praktyczne nieograniczone sposoby, ze wszystkich kanałów wejściowych i kanałów playback do dowolnych wyjść urządzenia. MADIface nie posiada układu DSP, więc nie ma efektów. Jednak posiada specjalną sekcję Control Room z ustawieniami Talkback, Main/Phones, grupami tłumików, grupami mute, i pełnym sterowaniem zdalnym z wykorzystaniem protokołów Mackie lub OSC, i dużo więcej.

Oto kilka typowych zastosowań TotalMix:
  • Ustawienie submiksów wolnych od opóźnienia [miksy słuchawkowe]. MADIface pozwala na stworzenie do 32 zupełnie niezależnych submiksów stereo. Odpowiada to 64 wysyłkom Aux na konsoletach analogowych.
  • Swobodne łączenie wejść i wyjść [funkcja krosownicy, różne zastosowania].
  • Dystrybucja sygnałów do różnych wyjść jednocześnie. TotalMix oferuje funkcje nowoczesnego splitera oraz dystrybutora sygnałów. 
  • Równoczesne odtwarzanie różnych programów na pojedynczym wyjściu stereo. Sterownik ASIO typu multi-client umożliwia obsługę kilku programów w tym samym czasie. Kiedy odtwarzanie, playback odbywa się na rożnych kanałach używając TotalMix można je zmiksować i odsłuchać na jednym wyjściu stereo. 
  • Miksowanie sygnału wejściowego z sygnałem odtwarzanym [pełny ASIO Direct Monitoring]. RME nie tylko jest pionierem rozwiązań ADM, ale również zapewnia najpełniejszą implementację ADM w swoich urządzeniach.
  • Integracja z urządzeniami zewnętrznymi. Wykorzystując TotalMix, w ścieżkę sygnałową przy odtwarzaniu albo w trakcie nagrywania można włączyć zewnętrzne efekty. W zależności od ustawienia, działa to jak inserty efektowe lub tory wysyłki i powrotu dla efektów. Na przykład, do ścieżki wokalnej można w czasie rzeczywistym włączyć efekt pogłosu w odsłuchu. 
  • Dla każdego kanału wejściowego, playback i wyjścia sprzętowego przewidziano obliczane sprzętowo wskaźniki poziomów Peak i RMS. Wskaźniki poziomów są bardzo przydatne przy wykrywaniu obecności sygnału i kierunków routingu sygnałów audio.

  • Praca w trybie samodzielnym
W trybie pracy samodzielnej MADIface USB może być zasilany za pomocą zasilacza USB podłączanego do gniazdka lub akumulatorów, takich jak używane do telefonów komórkowych i odtwarzaczy MP3. Bez komputera nadrzędnego urządzenie działa w domyślnej konfiguracji. Przy użyciu jednego wejścia MADIface USB działa w trybie clock slave, i wykorzystuje częstotliwość próbkowania, która pojawia się na wejściu. AutoSelect jest aktywny, więc można korzystać z każdego z wejść. Dźwięk z wejścia przekazywany jest na wyjścia bez zmian. Format wyjściowy odpowiada formatowi wejściowemu [56/64 kanałów, 48k/96k Frame]. Przy użyciu dwóch wejść urządzenie przechodzi do trybu Double Processing Mode i aktywne są niezależnie dwa tory i dwie instancje SteadyClock. Układ połączeń wewnętrznych z równoległego zmienia się na podwójny krzyżowy [cross-coupled].

Dlatego w trybie samodzielnym urządzenie automatycznie działa jako aktywny przekaźnik, umożliwiając podwojenie długości połączenia do 100 m dla przewodów koncentrycznych i 2000 m dla kabli optycznych. Przy podłączeniu do dwóch wejść moduł działa jako dwu-kierunkowy konwerter formatów, z formatu koncentrycznego na optyczny i jednocześnie w drugą stronę. Jest to możliwe nawet, gdy podłączone urządzenie używa konwertera częstotliwości próbkowania - częstotliwość próbkowania może być różna na dwóch torach.

Dzięki zastosowaniu systemów redukcji jittera SteadyClock nowej generacji oraz funkcji odświeżania sygnał dla wyjść MADI, MADIface USB zapewnia nie zwyczajną, ale zaawansowaną konwersję sygnałów. 

Połączenia:
• Nagrywanie/odtwarzanie: 64 kanały wejściowe / 64 wyjściowe
• 2 x wejście/wyjście MADI [optyczne i koncentryczne]
• TotalMix
• Nie wymaga zasilacza zewnętrznego
• Działa w trybie samodzielnym
• Tryb Seamless Redundancy

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?

Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?

Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.