RME M-32 DA konwerter 32-kanałowy
EAN/UPC: 4260123362614
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | RME |
32 Wyjścia analogowe | |
1/4" TRS [+21dBu] | |
25 pinowe złącze D-sub [+24dBu] | |
w pełni symetryczny tor audio | |
Wejścia cyfrowe | |
4 x ADAT | |
1 x MADI optyczne/koaksjalne | |
Zakres dynamiki | 114 dB RMS nieważony, 118 dBA |
THD DA | < -104 dB [< 0.00063 %] |
THD+N DA | < -100 dB [< 0.001 %] |
Przesłuchy DA | > 110 dB |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS | +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu |
Pasmo przenoszenia DA, -0.5 dB | 5 Hz - 22 kHz [sf 48 kHz] |
Pasmo przenoszenia DA, -0.5 dB | < 5 Hz - 34 kHz [sf 96 kHz] |
Pasmo przenoszenia DA, -1 dB | < 5 Hz - 50 kHz [sf 192 kHz] |
Częstotliwości próbkowania | |
44.1 | |
48 | |
88.2 | |
96 | |
176.4 | |
192 kHz | |
zmienna przez zewnętrzne sygnały taktujące [Sync/WC] | |
Jitter | |
typowo < 1 ns dla przetwarzania wewnętrznego | |
wejść: Word Clock, ADAT, MADI | |
Czułość jittera | pętla synchronizacji fazowej PLL funkcjonuje poprawnie nawet przy 100 ns |
Tłumienie jittera | > 30 dB [2.4 kHz] |
Zasilanie | |
wewnętrznie przełączany tryb PS | |
100V - 240V AC | |
Wentylator chłodzący | tak |
Pobór mocy | 60 Watt |
Wymiary | 483 x 88 x 200 mm |
Konwerter 32-kanałowy marki RME
RME M-32 DA to 32-kanałowy, referencyjnej jakości konwerter 24-bity/192 kHz zamknięty w obudowie rack 2U. Dedykowany jest wielokanałowym systemom audio działającym w oparciu o protokół MADI lub ADAT. Wszędzie tam gdzie potrzebna jest duża ilość kanałów wejściowych oraz bezkompromisowa jakość RME M-32 DA sprawdzi się znakomicie.
Urządzenie wyposażone jest w 32 analogowe kanały wyjściowe przetwarzające sygnał w oparciu o najnowsze konwertery AD 24-bity/192 kHz. Przy konstruowaniu RME M-32 DA [również RME M-32 AD] zastosowano sprawdzone rozwiązania z flagowego przetwornika RME ADI-8 QS.
Konwerter RME M-32 DA oferuje szereg zaawansowanych funkcji, takich jak: SyncCheck, SteadyClock oraz zdalne sterowanie poprzez MIDI oraz MADI.
Technologie znane z innych produktów RME [np. SyncCheck] zapewniają doskonałą synchronizację i szybką detekcję błędów. Istnieje możliwość połączenia kilku urządzeń i ich synchronizacji za pomocą WordClock. Wszystkie ustawienia zapisywane są w wewnętrznej pamięci również po wyłączeniu urządzenia.
Technologia SteadyClock(TM) zapewnia doskonałą jakość sygnału taktującego w każdej sytuacji. Ze względu na bardzo sprawny system redukcji jitter’a, przetworniki D/A pracują tak samo dobrze z wykorzystaniem wewnętrznego, jak i zewnętrznego sygnału taktującego. Nie ma znaczenia jakość podawanego sygnału zegara zewnętrznego. W przypadku zaniku zewnętrznego sygnału taktującego, technologia Intelligent Clock Control [ICC] zapewnia podtrzymanie ostatnio wykorzystywanej częstotliwości próbkowania. Istnieje możliwość pełnej zdalnej kontroli urządzenia za pomocą MIDI. Istnieje również możliwość wprowadzania zapytań o status danej funkcji za pomocą MIDI. Każdy z konwerterów RME serii M może posiadać oddzielny identyfikator ID, co pozwala na niezależną, zdalną kontrolę urządzeń za pomocą pojedynczego kanału MIDI.
4 wejścia ADAT są świetnym łącznikiem z innym sprzętem studyjnym. Za pomocą karty PCI-Express RME RayDAT lub RME HDSPe MADI oraz opisywanego przetwornika
użytkownik jest w stanie wyprowadzić 32 kanały audio z komputera.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
- 32 analogowe kanały wyjściowe TRS oraz D-Sub,w pełni symetryczny tor audio, 118 dBA,
- 1 wejście/wyjście MADI [optyczne i koaksjalne], 32 kanały 96 kHz, 16 kanałów 192 kHz,
- 4 wejścia ADAT, 16 kanałów 96 kHz, 8 kanałów 192 kHz,
- 1 wejście/wyjście MIDI,
- 1 wejście/wyjście WordClock BNC,
- zerowa latencja przy połączeniu wielu urządzeń przez protokół MADI,
- 32, sześciopunktowe wskaźniki diodowe wysterowania sygnału wyjściowego na każdym kanale,
- technologia SteadyClock - wolny od zniekształceń cyfrowych dźwięk niezależny od jakości zewnętrznego zegara,
- technologia SyncCheck - perfekcyjna synchronizacja pomiędzy urządzeniami,
- tłumienie zakłóceń emitowanych na wyjścia podczas włączania i wyłączania urządzenia,
- możliwość zapisania wszystkich ustawień RME M-32 DA na stałe,
- możliwość sterowania przez protokół MADI lub MIDI.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.