RME FIREFACE UFX interfejs audio
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | RME |
SEKCJA ANALOGOWA | |
Wejścia analogowe AD, 1-8 | |
Typ złącza | 6.3 mm TRS jack, symetryczne |
Stosunek sygnału do szumu [SNR] | 110 dB RMS nieważony, 113 dBA |
Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.1 dB | -0.1 dB: 5 Hz - 21.5 kHz, |
Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB | 5 Hz - 45.5 kHz, |
Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB | 5 Hz - 66.5 kHz, |
THD | < -110 dB, < 0.00032 % |
THD+N | < -104 dB, < 0.00063 % |
Separacja kanałów | > 110 dB |
Ustawienia czułości wejściowej | Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ Lo Gain | +19 dBu |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu | +13 dBu |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV | +2 dBV |
Wejścia mikrofonowe AD, 9-12 | |
Typ złącza | Combo - XLR, symetryczne |
Stosunek sygnału do szumu [SNR] | 112 dB RMS nieważony, 115 dBA |
Zakres wzmocnienia | 65 dB |
Maksymalny poziom wejściowy, [Gain 0 dB] | +12 dBu |
Uwagi | Reszta specyfikacji taka sama jak wejściowych złączy TRS |
Wejścia instrumentalne AD, 9-12 | |
Typ złącza | Combo - TRS,: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne |
Stosunek sygnału do szumu [SNR] | 112 dB RMS nieważony, 115 dBA |
Zakres wzmocnienia [Gain] | 55 dB |
Wyjścia analogowe DA, 1-2 Stereo Monitor | |
Typ złącza | XLR, symetryczne |
Ustawienia poziomu wyjściowego | 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ 24 dBu | +24 dBu |
Uwagi | Reszta specyfikacji taka sama jak złączy wyjściowych TRS [poniżej] |
Wyjścia analogowe DA, 3-8 | |
Typ złącza | 6.3 mm TRS jack, symetryczne |
Zakres dynamiki | 115 dB RMS nieważony, 118 dBA |
Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.5 dB | 5 Hz - 22 kHz |
Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB | 5 Hz - 34 kHz |
Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB | 5 Hz - 50 kHz |
THD | -104 dB, < 0.00063 % |
THD+N | -100 dB, < 0.001 % |
Separacja kanałów | > 110 dB |
Impedancja wyjściowa | 75 Ohm |
Ustawienia poziomu wyjściowego | Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ Hi Gain | +19 dBuB |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu | +13 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV | +2 dBV |
Analogowe wyjścia słuchawkowe DA, 9-12 [z przodu] | |
Typ złącza | 6.3 mm TRS jack stereofoniczny, niesymetryczne |
Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "High" | +13 dBu |
Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "Low" | +2 dBV |
Impedancja wyjściowa | 30 Ohm |
SEKCJA CYFROWA | |
AES/EBU | |
Typ złącza | XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie. |
ADAT | |
Typ złącza | ADAT, Toslink |
Ilość złączy | 2 wejściowe, 2 wyjściowe, |
Tryb "Standard" | 2 x 8 kanałów, 24-bity, maksymalnie do 48 kHz |
Tryb "Double Speed" [S/MUX] | 2 x 4 kanały, 24-bity, 88,2 kHz, 96 kHz |
Tryb "Quad Speed" [S/MUX4] | 2 x 2 kanały, 24-bity, maksymalnie do 192 kHz |
Word Clock | |
Typ złącza | BNC, przełącznik terminacji wewnętrznej 75 Ohm |
Sterowniki | |
Windows 7 / Vista / XP SP2 [ 32 & 64 bit ] | |
Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [ Core Audio ] |
- Wejścia i wyjścia
- Sekcja analogowa
- Preampy mikrofonowo-instrumentalne
- Sekcja cyfrowa
- Rejestracja na pamięci typu HDD / flash
- Wyświetlacz LCD
- USB -wydajność jak na PCI-Express - czy to możliwe?
- 12 kanałów analogowych I/O,
- referencyjne przetwarzanie audio 24-bity/192kHz, dynamika 118dBA,
- 4 referencyjne preampy mikrofonowe z podwójnym przetwarzaniem AD,
- złącze AES/EBU I/O,
- 2x ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny],
- 2x MIDI I/O,
- port USB / Firewire do komunikacji z komputerem,
- 3 wielofunkcyjne pokrętła, w tym regulacja głośności na sumie,
- możliwość rejestracji audio na pamięci flash / HDD,
- zaawansowana konsola TotalMix FX z sekcją procesorów audio,
- 2 procesory DSP,
- praca na ekstremalnie niskich latencjach – 12 sampli!,
- oprogramowanie do analizy audio - DigiCheck,
- made in Germany.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.
Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.