RME FIREFACE UCX interfejs audio
EAN/UPC: 4260123362843
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | RME |
Część analogowa | |
A/C, wejścia liniowe 5-8 na tylnym panelu | |
Rozdzielczość A/C | 24 bity |
Stosunek sygnału do szumu [SNR] | 110 dB RMS nieważony, 113 dBA |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,5 dB | 6 Hz – 20,6 kHz |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB | 6 Hz – 45,3 kHz |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, 1 dB | 5 Hz – 90 kHz |
THD | <-105 dB, < 0.0005 % |
THD+N | <-98 dB, <0,0012% |
Separacja kanałów | >110 dB |
Maksymalny poziom wejściowy | +19 dBu |
Wejścia | jack TRS 6,3 mm, symetryzowane elektronicznie |
Impedancja wejść | 10 kiloomów |
Czułość wejściowa przełączana pomiędzy Lo Gain | +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS Lo Gain | +19 dBu |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu | +13 dBu |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV | +2 dBV |
Wejścia liniowe 3-4 na panelu przednim | |
Jak A/C, jednak | |
Maksymalny poziom wejściowy, Lo Gain 0 dB | Line +19 dBu, Inst +13 dBu |
Maksymalny poziom wejściowy, -10 dBV, Gain 12 dB | Line -7.5 dBu, Inst -13.5 dBu |
Poziom zadziałania LED CLIP | 0 dBFS |
Poziom zadziałania LED SIG | -60 dBFS |
Wejścia mikrofonowo-liniowe 1-2 na panelu przednim | |
Jak liniowe wejścia A/C 5-8, jednak | |
Złącza | Neutrik XLR/TRS combo, symetryzowane elektronicznie |
Impedancja wejściowa | XLR 2 kiloomy, TRS 8 kiloomów symetrycznie |
Low Roll Off -0,5 dB | 18 Hz, -1 dB: 12 Hz |
Zakres regulacji wzmocnienia | 0 dB, +10 do +65 dBu, |
Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 0 dB | +10 dBu |
Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 65 dB | -55 dBu |
Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 0 dB | +21 dBu |
Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 65 dB | -44 dBu |
Poziom zadziałania LED CLIP | 0 dBFS |
Poziom zadziałania LED SIG | -60 dBFS |
Część C/A, wyjścia liniowe 4-6 na panelu tylnym | |
Rozdzielczość | 24 bity |
Zakres dynamiki | 111 dB, 113 dBA przy 44,1 kHz [bez wyciszenia] |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,1 dB | 8 Hz – 20,4 kHz |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB | 6 Hz – 45 kHz |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, -1 dB | 5 Hz – 90 kHz |
THD | <-100 dB, <0,001% |
THD+N | <-96 dB, <0,0015% |
Separacja kanałów | >110 dB |
Maksymalny poziom wyjściowy | +19 dBu |
Wyjścia | jack TRS 6,3 mm, symetryzowane przy użyciu serwo |
Impedancja wyjściowa | 75 omów |
Poziom wyjściowy przełączalny | Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain | +19 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu | +13 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV | +2 dBV |
C/A – wyjścia Phones 7/8 na panelu przednim | |
Jak wyjścia C/A, jednak | |
Złącza | jack TRS 6,3 mm, niesymetryczne |
Impedancja wyjściowa | 30 omów |
MIDI | |
2 x MIDI we/wy przez przewód rozdzielający z dwoma 5-pinowymi gniazdami DIN | |
Izolacja galwaniczna przez optoizolator wejściowy | |
Tryb hi-speed | jitter i czas reakcji typowo poniżej 1 ms |
Oddzielne 128-bitowe kolejki FIFO | dla wejścia i wyjścia |
Część cyfrowa | |
Sygnał zegarowy | Internal, ADAT In, SPDIF In, Word Clock In |
Low Jitter Design | <1 ns w trybie PLL, wszystkie wejścia |
Zegar wewnętrzny | jitter 800 ps, Random Spread Spectrum |
Ograniczenie jitteru zegara zewnętrznego | >30 dB [2,4 kHz] |
Efektywny wpływ jitteru na konwersję A/C i C/A | niemal zerowy |
PLL | zapewnia zerowy dropout nawet przy jitterze ponad 100 ns |
Digital Bitclock PLL | dla bezproblemowego działania portu ADAT ze zmienną prędkością |
Obsługiwane częstotliwości próbkowania | 28 kHz do 200 kHz |
Wejścia cyfrowe | |
Word Clock | |
BNC, bez terminacji [10 kiloomów] | |
Przełącznik dla terminacji wewnętrznej 75 omów | |
Automatyczne wykrywanie prędkości Double/Quad | |
wewnętrzna konwersja na Single Speed | |
SteadyClock | zapewnia synchronizację z ultra niskim jitterem, nawet przy zmiennej prędkości |
Bez wpływu ze strony offsetu DC w sieci roboczej | |
Signal Adaptation Circuit | odświeżanie sygnału przez auto-centrowanie i histerezy |
Ochrona przed nadmiernym napięciem | |
Zakres poziomów | 1,0 Vpp – 5,6 Vpp |
Zakres Lock | 27 kHz – 200 kHz |
Jitter przy synchronizacji sygnałem wejściowym | < 1 ns |
Ograniczanie jitteru | >30 dB [2,4 kHz] |
Optyczne ADAT | |
1 x TOSLINK | |
Standard | osiem 24-bitowych kanałów, maksymalnie 48 kHz |
Podwójna prędkość [S/MUX] | cztery 24-bitowe kanały, 96 kHz |
Poczwórna prędkość [S/MUX4] | dwa 24-bitowe kanały, 192 kHz |
Bitclock PLL | gwarantuje doskonałą synchronizację nawet przy zmiennych prędkościach |
Lock Range | 31,5 – 50 kHz |
Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym | <1 ns |
Ograniczanie jitteru | >30 dB [2,4 kHz] |
AES/EBU – SPDIF | |
1 x RCA 1 x optyczne, zgodnie z IEC 60958 | |
Stopień wejściowy o wysokiej czułości [<0,3 Vpp] | |
Akceptuje format konsumencki i profesjonalny | |
z ignorowaniem zabezpieczenia przed kopiowaniem | |
Lock Range | 27 – 200 kHz |
Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym | <1 ns |
Ograniczanie jitteru | >30 dB [2,4 kHz] |
Wyjścia cyfrowe | |
Word Clock | |
BNC | |
Maksymalne napięcie wyjściowe | 5 Vpp |
Napięcie wyjściowe przy terminacji 75 omów | 4,0 Vpp |
Impedancja wyjściowa | 10 omów |
Zakres częstotliwości | 27 kHz – 200 kHz |
ADAT | |
1 x TOSLINK | |
Standard | osiem 24-bitowych kanałów, maksymalnie 48 kHz |
Podwójna prędkość [S/MUX] | cztery 24-bitowe kanały, 96 kHz |
Poczwórna prędkość [S/MUX4] | dwa 24-bitowe kanały, 192 kHz |
AES/ABU – SPDIF | |
1 x RCA 1 x optyczne, zgodnie z IEC 60958 | |
Poziom wyjściowy | |
profesjonalny 1,4 Vpp, konsumencki 0,7 Vpp | |
Format profesjonalny | zgodny z AES3-1992, Amendment 4 |
Format konsumencki | [SPDIF] zgodny z IEC 60958 |
Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz | |
Parametry ogólne | |
Zasilanie | zasilacz zewnętrzny |
Typowe zużycie energii | 13 watów |
Natężenie prądu przy zasilaniu napięciem 12 wolt | 910 mA [11 watów] |
Wymiary z uchwytami do raka [szer. x wys. x gł.] | 265 x 44 x 165 mm |
Wymiary bez uchwytów do raka [szer. x wys. x gł.] | 218 x 44 x 155 mm |
Masa | 1,5 kg |
Zakres temperatur | +5° do +50° C |
Wilgotność względna | <75%, bez kondensacji |
Dołączony zasilacz | impulsowy, 100 – 240 VAC, 2 A, 24 waty |
- Wejścia i Wyjścia
- Cyfrowe wejścia i wyjścia
- Nowy wygląd i usprawnione działanie,
- Ulepszona sekcja Control Room dla głównego sygnału wyjściowego [monitory studyjne] i toru słuchawkowego Funkcja Cue do szybkiego odsłuchu innych wyjść. Oddzielny panel monitorowy [cztery grupy z funkcjami Mute, Solo i Fader],
- Przełączany widok mono i stereo kanału,
- Nowe funkcje dla kanałów: szerokość stereo, przetwarzanie MS i przełączniki fazy L/ R,
- Tryb Trim: Ustawienie głośności dla wszystkich połączeń sygnałów dla kanału. Ta funkcja pozwala jednocześnie modyfikować poziom głośności wszystkich wysyłek na kanale, tak jak w wydaniu sprzętowym,
- Nieograniczona liczba poziomów Undo i Redo,
- FX Sends i Returns - wysyłki i powroty: Jeden tor wysyłkowy na każdym kanale input/playback, z efektami Reverb/Echo,
- Rozszerzane widoki dla ustawień kanału, sekcji korektora i dynamiki,
- Tryb wąskiego kanału dla wszystkich lub wybranych kanałów - oszczędność przestrzeni lub lepszy widok wskaźników,
- Tryb 2-poziomowy: można zmniejszyć wysokość miksera do dwóch poziomów, przy mniejszym ekranie,
- Rozbudowane okno Matrix z funkcjami z trybami mono/stereo, przyciskami Undo/Redo, wyciszenia i wskaźnikiem fazy.
- Monitoring pod kontrolą. Sterownik zewnętrzny w zestawie
- Tryb Class Compliant
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!