RME FIREFACE UC interfejs audio USB 2.0
EAN/UPC: 4260123362577
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | RME |
WEJŚCIA ANALOGOWE | |
8 wejść analogowych | |
6 x 1/4" TRS [4 liniowe, 2 x liniowo-instrumentalne] | |
2 x XLR/TRS Combo [2 mikrofonowo-liniowe]] | |
wszystkie symetryczne | |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
8 wyjść analogowych | |
6 x 1/4" TRS, symetryczne, ścieżka sygnałowa ze sprzężeniem stało-prądowym | |
1 x 1/4" TRS niesymetryczne | |
WEJŚCIA CYFROWE | |
1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU] | |
WYJŚCIA CYFROWE | |
1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU] | |
MIDI | |
2 x MIDI IN/OUT na dodatkowym kablu [4 gniazda DIN, 5-pin] | |
32 szybkie kanały MIDI z małym jitterem | |
Dynamika przetwarzania A/D | 110 dB RMS nieważona, 113 dBA |
THD dla przetwarzania A/D | < -110 dB [< 0,00032%] |
THD+N dla przetwarzania A/D | < -104 dB [< 0,00063%] |
Przesłuch dla przetwarzania A/D | > 110 dB |
Dynamika przetwarzania D/A | 110 dB RMS nieważona, 112 dBA [niewyciszony] |
THD dla przetwarzania D/A | < -100 dB [< 0,001%] |
THD+N dla przetwarzania D/A | < -97 dB [< 0,0014%] |
Przesłuch dla przetwarzania D/A | > 100 dB |
Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu Hi Gain | +19 dBu |
Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu +4 dBu | +13 dBu |
Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu -10 dBV | +2 dBV |
Wewnętrzne częstotliwości próbkowania | 32, 44.1, 48, 64, 88.2, 96, 128, 176.4, 192 kHz |
Zakres zewnętrznych częstotliwości próbkowania | 28 kHz - 200 kHz |
Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB | 5 Hz - 21 kHz [44.1 kHz] |
Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB | < 5 Hz - 43.3 kHz [96 kHz] |
Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -1 dB | < 5 Hz - 70 kHz [192 kHz] |
STEROWNIKI | |
PC | |
Windows XP sp2 [lub nowszy] Vista | |
Vista 64 | |
Windows7 WDM, ASIO2 | |
MAC | |
Mac OS X [10.5 lub nowszy] | |
Intel | Core Audio, Core MIDI |
- Wejścia i wyjścia analogowe
- Wejścia i wyjścia cyfrowe
- 8 wejść/wyjść analogowych,
- złącza cyfrowe: ADAT/Toslink, SPDIF, WordClock,
- 2x MIDI IN/OUT [32 kanały],
- USB do komunikacji z komputerem,
- 2 przedwzmacniacze mikrofonowe z zasilaniem Phantom 48V,
- Bardzo szybkie, stabilne sterowniki 32 oraz 64-bitowe dedykowane PC oraz MacOS: ASIO2, WDM, CoreAudio, Core MIDI,
- rekordowo niska latencja,
- DigiCheck do analizy materiału audio,
- TotalMix zaawansowany mikser pozwalający na dowolne krosowanie sygnału między wejściami a wyjściami,
- Gwarancja producenta 2 lata.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.