RME FireFace 802 - Interfejs Audio USB / FireWire
EAN/UPC: 4260123363055
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | RME |
AC | konwersja analog-cyfra, wejścia liniowe 1-8, panel tylny |
Rozdzielczość | 24 bity |
Odstęp sygnału od szumu [SNR] | 113 dB RMS nieważone, 116 dBA |
Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0.1 dB | 5 Hz - 20.8 kHz |
Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB | 5 Hz - 45.8 kHz |
Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB | 5 Hz - 92 kHz |
Zniekształcenia THD | < -110 dB, < 0.00032 % |
Zniekształcenia THD + N | < -104 dB, < 0.00063 % |
Separacja kanałowa | > 110 dB |
Wejścia | 6.3 mm TRS jack, elektronicznie symetryzowane |
Czułość wejściowa | 8 kOhm niesymetrycznie, 12 kOhm symetrycznie |
Czułość wejściowa przełączana do ust. | Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain | +19 dBu |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu | +13 dBu |
Jak AC, oprócz | |
Wejścia | XLR, symetryzowane elektronicznie |
Impedancja wejściowa | 3.4 kOhm |
Odstęp sygnału od szumu [SNR] | 112 dB RMS nieważone, 116 dBA |
Zakres wzmocnienia | 54 dB |
Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB | +10 dBu |
Wejścia instrumentalne | 9-12, umieszczone z przodu |
Jak AC, oprócz | |
Wejścia | 6.3 mm TS jack, niesymetryczne |
Impedancja wejściowa | 800 kOhm |
Odstęp sygnału od szumu [SNR] | 112 dB RMS nieważone, 115 dBA |
Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB | +21 dBu |
CA | konwersja cyfra-analog, wyjścia liniowe 1-8, panel tylny |
Dynamika | 115 dB RMS nieważone, 118 dBA |
Pasmo przenoszenia dla 44,1 kHz, -0.5 dB | 5 Hz – 20.8 kHz |
Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB | 5 Hz – 45 kHz |
Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB | 5 Hz – 89 kHz |
Zniekształcenia THD | -104 dB, < 0.00032 % |
Zniekształcenia THD + N | -100 dB, < 0.00063 % |
Separacja kanałowa | > 110 dB |
Wyjście | 6.3 mm TRS jack, serwo-symetryzowane |
Impedancja wyjściowa | 75 Ω |
Poziom wyjściowy z ust. | Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy Hi Gain | +19 dBu |
Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy +4 dBu | +13 dBu |
Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy -10 dBu | +2 dBV |
CA | wyjścia słuchawkowe stereo [9-12] |
Jak CA, oprócz | |
Rodzaj wejść | 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High | +16.8 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low | +2 dBV |
Impedancja wyjściowa | 30 Ω |
AES/EBU | |
2 x XLR | |
symetryzowane transformatorowo | |
izolowane galwanicznie | |
zgodne z AES3-1992 | |
ADAT Optyczne | |
2 x TOSLINK I/O | format zgodny ze specyfikacją firmy Alesis |
Standard | 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz |
Podwójna prędkość [S/MUX] | 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz |
Poczwórna prędkość [S/MUX4] | 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz |
Poczwórnej prędkości Windows USB | 1 x 2 kanały 24 bity 192 kHz |
SPDIF optyczne [przez ADAT2] | |
1 x optyczne | |
zgodne z IEC 60958 | |
Word Clock | |
BNC, zmienne ustawienie |
Fireface 802 to nowy interfejs RME, będący kolejną wersją cieszącego się niezwykłą renomą, legendarnego modelu Fireface 800. Dostępne 60 kanałów audio, high-endowe przedwzmacniacze mikrofonowe, referencyjne konwertery, pełna sekcja efektów i praca w trybie do 192 kHz stanowią podstawę dla jeszcze większej ilości funkcji, takich jak ultraniska latencja przy pracy przez USB lub FireWire i legendarne, niezwykle stabilne sterowniki RME.
Aktywna redukcja jittera, indywidualna zmiana poziomów referencyjnych dla wszystkich wejść i wyjść, pełna funkcjonalność w trybie samodzielnym, unikalny zestaw wskaźników i analizatorów RME DIGICheck i te same funkcje dla komputerów Windows i Mac.
TotalMix FX, czyli najwyższej klasy cyfrowy mikser i router sygnałowy RME, z dwoma potężnymi układami DSP i zintegrowanymi modułami korekcji, dynamiki, efektami Reverb/Echo dla sygnałów do 192 kHz, i zintegrowany kontroler odsłuchu.
Zawrotny zestaw funkcji obejmuje także opcjonalny tryb Class Compliant i obsługę TotalMix FX dla iPad’a, czyli aplikacji RME pozwalającą w całości sterować 802 z poziomu iPada, bez konieczności podłączania komputera. W tej, łatwej w obsłudze aplikacji dostępne są wskaźniki poziomów wszystkich 90 kanałów i szyn efektowych, widoki różnych ustawień oraz pełna obsługa wszystkich funkcji.
Fireface 802 to kompleksowe i profesjonalne urządzenie do pracy z dźwiękiem, wszechstronne studio zamknięte w obudowie w standardzie 19”. Interfejs zaprojektowany dla osób, które nie uznają żadnych kompromisów w kwestiach brzmienia, a oczekują stabilności i ultra-niskiej latencji oraz zestawu jedynych w swoim rodzaju, profesjonalnych funkcji. To kolejny, przełomowy interfejs od RME, oferujący wszystko, co najlepsze a nawet jeszcze więcej.
- Wejścia i Wyjścia
Wszystkich torów wejścia i wyjścia można używać w tym samym czasie. Na osobnych 30 ścieżkach można nagrywać sygnały z maksymalnie 12 kanałów analogowych i 18 kanałów cyfrowych.
- Odsłuch pod kontrolą
Monitoring sygnału. Dowolny ze sprzętowych torów wyjściowych można skierować do wyjścia głównego lub słuchawkowego. Funkcje Talkback, Listenback, Mono, Dim, Recall i External Input zadziałają wówczas automatycznie, tak jak powinny, na przypisanych wyjściach.
ARC - zaawansowana kontrola zdalna. 802 posiada złącze dla opcjonalnego zdalnego kontrolera [Advanced Remote Control], którym można bezpośrednio sterować parametrami Volume, DIM, Store, Recall, Mono, Talkback, External Input i innymi. Przyciski sterownika można także przeprogramować przypisując do nich indywidualne komendy.
- Więcej funkcji
SteadyClock pozwala na niezależne sterowanie częstotliwością próbkowania przez Fireface 802. W panelu ustawień znajdują się pola wyboru najczęściej używanych na świecie audio i video częstotliwości próbkowania.
ICC. Funkcja Intelligent Clock Control [ICC] nie tylko pokazuje wszystkie wartości zegara, ale także pamięta ostatnie działające ustawienie częstotliwości próbkowania na wypadek błędu w sygnale ze źródła zewnętrznego. Inne cieszące się renomą funkcje RME takie jak SyncCheck pozwalają na szybkie wykrycie problemów z zegarem.
DIGICheck. W ramach Fireface 802 użytkownik otrzymuje unikalny zestaw narzędzi RME do pomiarów i analizy sygnałów cyfrowych audio. DIGICheck posiada wielośladowy rejestrator, oblicza poziomy szczytowy i RMS na drodze sprzętowej, analizuje i wyświetla obraz sygnału na wiele sposobów, w stereo, w trybie wielokanałowym, wszystkie kanały, surround, spektralnie i jeszcze więcej.
Obsługiwane sterowniki
• Windows 8 / 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bity],
• Apple Mac OS X 10.6 lub wyższy [Core Audio].
Sterowniki Windows i Mac OS X są identyczne w kwestiach funkcjonalności, o ile pozwalają na to możliwości danej platformy.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.