RME ADI-8 QS przetwornik AD/DA
EAN/UPC: 4260123362164
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | RME |
Wyjścia AD | |
4 x AES/EBU | |
2 x optyczne ADAT | |
opcjonalnie MADI | |
Wejścia DA | |
4 x AES/EBU | |
2 x optyczne ADAT | |
opcjonalnie MADI | |
Wyjścia DA | |
1/4" TRS | |
ścieżka sygnałowa ze sprzężeniem galwanicznym | |
maks. +21 dBu | |
225-pinowe złącze typu D-Sub | |
całkowicie symetryczna ścieżka sygnałowa ze sprzężeniem galwanicznym | |
maks. +24 dBu | |
ścieżka audio „DC-coupled” | |
Dynamika AD | 117 dBA |
THD AD | < -110 dB [< 0,00032 %] |
THD+N AD | < -104 dB [< 0,00063 %] |
Przesłuch AD | > 130 dB |
Dynamika DA | 120 dBA [niewyciszony] |
THD DA | < -104 dB [< 0,00063 %] |
THD+N DA | < -102 dB [< 0,0008 %] |
Przesłuch DA | > 110 dB |
Poziom wejścia dla 0 dBFS | |
+24 dBu | |
+19 dBu | |
+13 dBu | |
+4.2 dBu | |
regulacja co 6 dB w krokach co 0.5 dB poprzez Digital Input Trim | |
Poziom wyjścia dla 0 dBFS | |
+24 dBu | |
+19 dBu | |
+13 dBu | |
+4.2 dBu | |
regulacja w zakresie +/- 6 dB w krokach co 0.5 dB | |
Globalny poziom wyjściowy | od 0 do -96 dB w 48 krokach |
Częstotliwość próbkowania | |
44.1 kHz | |
48 kHz | |
88.2 kHz | |
96 kHz | |
176.4 kHz | |
192 kHz | |
zmienna [sync/word] | |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.1 dB | 10 Hz - 23.2 kHz [sf 48 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB | < 5 Hz - 44.6 kHz [sf 96 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB | < 5 Hz - 63.4 kHz [sf 192 kHz] |
Zasilanie | przełączanie wewnętrzne, 100V - 240V AC |
Wymiary [WxHxD] | 483 x 44 x 200 mm |
Gwarancja producenta | 2 lata |
- 8-kanałowy, całkowicie symetryczny przetwornik AD, 117 dBA,
- 8-kanałowy przetwornik DA, ścieżka audio „DC-coupled”, 120 dBA,
- Konwersja o niezauważalnej latencji: zaledwie 8 sampli opóźnienia!,
- 4 x we/wy AES/EBU poprzez złącze D-sub, 8 kanałów @ 192 kHz,
- 2 x we/wy ADAT, 8 kanałów @ 96 kHz,
- Cyfrowe trymowanie wejścia/wyjścia, zakres 6 dB na każde we/wy,
- Analogowy i cyfrowy limiter dla konwersji AD,
- Miernik wysterowania - 16 mierników LED, każdy składa się z 7 diod LED,
- Zdalne sterowanie parametrami: zapis/przywołanie, poziom wysterowania i DIM,
- Unikalna technologia SyncCheck sprawdzająca synchronizację zegara,
- Wszystkie ustawienia zapisywane są w pamięci i przywoływane po włączaniu urządzenia,
- Całkowicie zdalnie sterowany.
- Nieprawdopodobnie niska latencja
- Opcjonalna karta: MADI I64
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.