RME ADI-8 DS MKIII konwerter AD i DA 8 kanałowy
EAN/UPC: 4260123362973
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | RME |
Wejścia AD [analogowe] | |
złącza 1/4” TRS jack i 25 pinowe D-sub | |
symetryzowany przez serwo | |
w pełni symetryczny tor sygnałowy | |
Wyjścia AD [analogowe] | |
4 x AES/EBU | |
2 x ADAT optyczne | |
Wejścia DA [cyfrowe] | |
4 x AES/EBU | |
2 x ADAT optyczne, | |
Wyjścia DA [cyfrowe] | |
złącza 1/4" jack | |
symetryzowane przez serwo | |
poziom do +21 dBu | |
25 pinowe D-sub | |
symetryczne | |
do +24 dBu | |
Dynamika toru konwersji AD [analog-cyfra] | 119 dBA |
Poziom zniekształceń THD AD | < -110 dB [< 0.00032 %] |
Zniekształcenia THD + N AD | < -104 dB [< 0.00063 %] |
Przesłuch w torze AD | > 110 dB |
Dynamika toru konwersji DA [cyfra-analog] | 120 dBA bez tłumienia |
Zniekształcenia THD DA | < -104 dB [< 0.00063 %] |
Zniekształcenia THD + N DA | < -102 dB [< 0,0008 %] |
Przesłuch w torze DA | > 110 dB |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS | +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4.2 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS | +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4.2 dBu |
Poziom wyjściowy/wejściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV | +2 dBV |
Częstotliwości próbkowania | |
44.1 | |
48 | |
88.2 | |
96 | |
176.4 | |
192 kHz | |
zmienne [synchronizacja/word clock] | |
Pasmo przenoszenia AD/DA -0.1 dB | 10 Hz - 23.2 kHz [sf 48 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA -0,5 dB | < 5 Hz - 43.0 kHz [sf 96 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA -1 dB | < 5 Hz - 85.0 kHz [sf 192 kHz] |
Zasilanie | Zasilacz z wewnętrznym przełącznikiem 100 V- 240 V AC |
Konwerter AD i DA marki RME
ADI-8 DS Mk III to 8-kanałowy, najwyższej klasy, referencyjny konwerter AD i DA [analog-cyfra i cyfra-analog]. Urządzenie o standardowych wymiarach 19” i wysokości 1U zapewnia niezliczoną ilość niesamowitych funkcji takich jak: Intelligent Clock Control [ICC], SyncCheck ™, SteadyClock, cztery referencyjne poziomy sygnału z +24 dBu włącznie, złącza wejścia i wyjścia AES/EBU oraz ADAT, częstotliwość próbkowania 192 kHz oraz cyfrową krosownicę.
- Funkcje
ADI-8 DS Mk III to wszechstronny, 8-kanałowy konwerter AD/DA oraz przetwornik formatów cyfrowych [cyfra-cyfra] o bezkonkurencyjnych możliwościach. Urządzenie działa w oparciu o znakomity układ analogowy, który połączono z wybitnej jakości, nisko-latencyjnymi układami konwersji AD/DA. Wyposażony w system SteadyClock konwerter zapewnia najwyższej jakości konwersję AD i DA, i wyznacza nową definicję klasy referencyjnej dla konwerterów analogowo/cyfrowych.
Kompaktowe urządzenie o wymiarach 1U wyróżnia się zestawem doborowych funkcji, wśród których uwagę zwraca możliwość ustawienia na poziomie sprzętowym czterech referencyjnych poziomów sygnału aż do +24 dBu włącznie. Dostępne są także wejścia/wyjścia AES/EBU oraz ADAT dla sygnałów o częstotliwości próbkowania do 192 kHz oraz tryb wszechstronnej krosownicy Patch Mode.
W ADI-8 DS Mk III zastosowano w pełni symetryczny tor sygnałowy, który gwarantuje doskonałej jakości brzmienie, niski poziom zniekształceń i najwyższy odstęp sygnału od szumu [SNR] przy wszystkich ustawieniach poziomu. Aby zachować pełny zakres dynamiczny na każdym z poziomów operacyjnych w ADI-8 DS Mk III zastosowano elektronicznie przełączane stopnie wzmocnienia na elementach dyskretnych, co pozwala całkowicie wyeliminować szumy i zniekształcenia ze ścieżki sygnałowej. Wyrafinowane konwertery AD/DA przetwarzają sygnał o częstotliwości próbkowania aż do 192 kHz, przy wartości SNR w granicach 120 dBA. Jeśli chodzi o część cyfrową, zestaw funkcji poszerza unikalny system synchronizacji i redukcji jitterea RME SteadyClock™, zapewniający najwyższą jakość brzmienia bez względu na jakość referencyjnego sygnału taktującego. Oczywiście na pokładzie nie zabrakło innych, typowych dla urządzeń RME rozwiązań takich jak Intelligent Clock Control [ICC], SyncCheck ™ oraz SyncAlign ™.
Konwerter zasilany jest przy pomocy specjalnego, wytrzymałego, wewnętrznego zasilacza działającego w zakresie napięć prądu zmiennego od 100 do 240 V. Zintegrowany w układzie filtr liniowy w pełni chroni przed wahaniem napięć i likwiduje wszelkie zakłócenia.
- Wyjścia analogowe
ADI-8 DS Mk III wyposażono w osobne stopnie wzmocnienia dla torów wyjściowych na złączach TRS i D-sub. Symetryzowane przez serwo tory wyjściowe na złączach jack TRS obsługują sygnał na poziomie do +21 dBu. Przy wyborze +24 dBu wyjścia na symetrycznym złączu D-sub zapewnią wyższy poziom wyjściowy, podczas gdy na wyjściach TRS zostanie zachowany poziom +19 dBu.
2 wejścia/wyjścia w formacie ADAT obsługują do 8 kanałów przy 96 kHz [S/MUX] i 4 kanały przy częstotliwości próbkowania 192 kHz [S/MUX4]. 25-pinowe złącze AES/EBU obsługuje 8 kanałów przy 192 kHz. Wszystkich wyjść można używać równolegle, korzystając np. z wyjść analogowych [symetryczne złącza TRS i/lub D-sub], ADAT, AES/EBU.
Wejścia analogowe. Tory wejściowe w ADI-8 DS Mk III dostępne są na złączach TRS lub D-sub. Oba typy wejść są symetryzowane przez serwo i akceptują sygnał o poziomie do +24 dBu.
Patch Mode - cyfrowa krosownica. Obsługiwana cyfrowo krosownica pozwala na dowolną konfigurację torów źródłowych i docelowych, i może być wykorzystana do konwersji sygnałów ADAT do AES, AES do ADAT, do konwersji krzyżowej tych sygnałów w tym samym czasie, skierowania sygnału ADAT na tor ADAT przy jednoczesnym monitoringu analogowym i do wielu innych, podobnych zadań. Wyjścia w formacie ADAT działają także w trybie kopii, co pozwala na podłączenie dwóch, różnych urządzeń ADAT. Wymienione - skuteczne i przy tym łatwe w obsłudze tryby działania - znacznie powiększają możliwości, zapewniającego już i tak wyjątkową jakość konwersji, urządzenia.
DANE OGÓLNE:
- 8-kanałowy konwerter AD [analog-cyfra], układ w pełni symetryczny, 119 dBA,
- 8-kanałowy konwerter DA [cyfra-analog], układ w pełni symetryczny, 120 dBA,
- Konwersja przy niskiej latencji, opóźnienie poniżej 12 sampli,
- 4 x wejście i wyjście AES/EBU na złączu D-sub, 8 kanałów przy 192 kHz,
- 2 x wejście i wyjście ADAT, 8 kanałów dla 96 kHz, 4 kanały przy 192 kHz,
- Word Clock: wejście i wyjście,
- Dwa 8-kanałowe wskaźniki poziomu,
- Funkcja dowolnego łączenia sygnałów w trybie cyfrowej krosownicy.
ZŁĄCZA:
- 8 wejść i 8 wyjść analogowych [do +24 dBu],
- 4 wejścia i 4 wyjścia AES/EBU [kanałów - 192 kHz],
- 2 wejścia i 2 wyjścia ADAT [MUX oraz SMUX4],
- Wejście i wyjście Word Clock.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.