RME ADI-4 DD konwerter sygnałów
EAN/UPC: 4260123362027
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | RME |
Wejście AES/EBU | |
1 x XLR | |
4 x przez złącze DB-25 | |
izolowane elektrycznie | |
duża czułość wejściowa [< 0.3 Vpp] | |
zgodne z S/PDIF | |
Wyjście AES/EBU | |
1 x XLR | |
4 x przez złącze DB-25 | |
symetryzowane transformatorowo | |
5 Vpp | |
Optyczne złącze S/PDIF | drugi port ADAT może pracować jako wejście i wyjście S/PDIF |
Wejście optyczne ADAT® | 2 x TosLINK, 24 bit, Bitclock PLL |
Wyjście optyczne ADAT® | 2 x TosLINK, 24 bit |
Wejście WordClock | |
BNC | |
układ adaptacyjny pracujący dla sygnałów wejściowych o poziomach większych lub równych 1,2 Vpp | |
Wyjście WordClock | |
BNC | |
nisko-impedancyjne | |
4 Vpp dla 75 Ohm | |
zabezpieczenie przeciwzwarciowe | |
Źródła synchronizacji | |
ADAT | |
AES/EBU | |
WordClock | |
Varipitch | sygnałem wejściowym lub sygnałem WordClock, |
Częstotliwości próbkowania | |
32 | |
44,1 | |
48 | |
88,2 | |
96 kHz | |
zmienne [synchronizacja / WordClock], | |
Zakres częstotliwości próbkowania | |
AES | |
WordClockm | 27 -105 kHz |
ADAT | 33 - 57 kHz, |
Jitter | |
zegar wewnętrzny | <1 ns |
wejście WordClock | <2 ns |
wejście ADAT | <2 ns |
Wrażliwość na jitter | pętle PLL pracują bez problemu nawet dla jittera równego 100 ns |
Redukcja jittera | ok. 30 dB [2,4 kHz] |
Zasilanie | |
pracuje z napięciami 7 - 30V stałymi lub zmiennymi | |
możliwość pracy praktycznie z każdym źródłem zasilania włączając baterie | |
Wymiary | 215 x 44 x 100 mm |
Gwarancja producenta | 2 lata |
W zestawie | Wysokiej jakości zasilacz pozwalający na pracę z napięciami 100 - 240 V |
- Połączenia
- Interfejs AES/EBU dla cyfrowych kart RME wyposażonych w wejścia i wyjścia ADAT,
- 8-kanałowy interfejs AES i ADAT dla mikserów cyfrowych wyposażonych w porty ADAT lub AES,
- Możliwość współpracy 4 urządzeń S/PDIF lub AES,
- Konwersja formatów AES, S/PDIF i optyczny S/PDIF,
- Usuwanie jittera z sygnałów AES-3 i ADAT.
- Konwersja 8-kanałowego sygnału AES na 8-kanałowy, optyczny sygnał ADAT [96 kHz],
- Dzielenie 2 kanałowego sygnału AES na 8-kanałowy sygnał ADAT [96 kHz],
- Konwersja 8-kanałowego sygnału ADAT na sygnał AES [96 kHz],
- Dzielenie 2-kanałowego sygnału AES na 8-kanałowy sygnał AES [96 kHz],
- Konwersja 4-kanałowego sygnału AES Double Wire na sygnał AES Single Wire [96 kHz],
- Konwersja 4-kanałowego sygnału AES Single Wire na sygnał AES Double Wire [96 kHz].
- Jak widać ADI-4 DD to niezwykle elastyczne urządzenie w znakomitej cenie, które świetnie sprawdzi się w najróżniejszych zastosowaniach, od studia domowego po rozgłośnie radiowe i telewizyjne.
- BO25MXLR4M4F3: wielożyłowy kabel cyfrowy, D-Sub - 4 x XLR-F / 4 x XLR-M, 3 m,
- BO25MXLR4M4F6: wielożyłowy kabel cyfrowy, D-Sub - 4 x XLR-F / 4 x XLR-M, 6 m.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.