PreSonus TEMBLOR T10 - Subwoofer Aktywny

Numer katalogowy: PRE TEMBLOR T10
EAN/UPC: 673454002700
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajBasowe
Zasilanie kolumnyAktywne
Wejścia
2- symetryczne XLR
2- Symetryczne ¼” TRS
2- niesymetryczne RCA
Wyjścia
2- symetryczne XLR [pełno-pasmowe - z funkcją filtra HPF 80 Hz]
2- Symetrczyne ¼” TRS [pełno-pasmowe - z funkcją filtra HPF 80 Hz]
1- Symetryczne XLR [Sub Out – tylko sygnał basowy]
Parametry
Pasmo przenoszenia20 Hz - 200 Hz
Filtr dolno-przepustowy50 – 130 Hz [regulowany]
SNR, odstęp sygnału od szumu>98 dB
Zniekształcenia THD0.019% przy mocy <160 W
Moc wzmacniacza170 W RMS
Pobór mocy230 W
Typ wzmacniaczaklasa AB
Poziom szczytowy SPL z 1 m113 dB
Woofer10” z kompozytu szklanego
Regulacja parametrów
Poziom wejściowy [Input Gain]od -30 do +6 dB
Przełącznik fazy0° lub 180°
Filtr dolno-przepustowy - 50 Hz - 130 Hz, z regulacją częst.
Przełącznik uziemienia [Ground Lift - On/Off]
Włącznik filtra górno-przepustowego [On/Off]
Wyłącznik nożny [bypass - On/Off]
Ekranowanie elektromagnetyczne
Układ anty-przepięciowy
Zabezpieczenie przed przegrzaniem
Włącznik/wyłącznik transjentów
Filtr subdźwiękowy
Bezpiecznik napięcia
Zasilanie100-120 V ~50/60 Hz lub 220-240 V ~50/60 Hz
KolumnaMDF laminowany winylem
Budowa
Szerokość320 mm
Głębokość400 mm
Wysokość400 mm
Waga17.9 kg
Aktywny subwoofer studyjny marki PreSonus.
Aby usłyszeć, co tak naprawdę dzieje się w najniższym paśmie twoich miksów, potrzebujesz wiarygodnego subwoofera. Temblor™ T10 to subwoofer, który pozwoli ci na precyzyjną kontrolę pasma basowego w miksie. Wykonany z wysokiej klasy komponentów subwoofer posiada pokaźną liczbę wejść i wyjść, oraz zestaw regulacji ustawień.
 
T10 to idealny partner dla aktywnych monitorów referencyjnych Eris™ i Sceptre™ w połączeniu z którymi prezentuje pełne i wyrównane pasmo. Subwoofer dostarcza muzykalnie i naturalnie brzmiące częstotliwości najniższe, zatem doskonale wzbogaci charakterystykę całego, twojego systemu. Skuteczny i muzykalny Temblor wykonany został z wysokiej jakości komponentów. To sprawia, że szybko i precyzyjnie reaguje na transjenty, naturalnie prezentując najniższe częstotliwości, nie zagłuszając innych częstotliwości i eliminując zjawisko dudnienia.
 
T10 jest subwooferem aktywnym, wyposażonym w 10-calowy przetwornik z kompozytu szklanego, wewnętrzną zwrotnicę, cewkę przystosowaną do wysokich temperatur i gumowe wytłumienie. Kolumna posiada z przodu otwór bass-reflex, a wewnątrz specjalne wzmocnienia, zoptymalizowane do tłumienia rezonansów. Cała konstrukcja opiera się na gumowej, gwarantującej stabilność podstawie.
To nie koniec. Subwoofer jest nie tylko precyzyjny i ma świetną charakterystykę przenoszenia [20 - 130 Hz], ale potrafi tez zagrać zaskakująco głośno – do 130 dB SPL – przy mocy niższej niż konstrukcje zamknięte. Pamiętajmy jednak, że T10 ma spory zakres mocy: 250 W w klasie AB.

To wszystko sprawia, że mamy przed sobą wydajny i skuteczny subwoofer, jakością przebijający znacznie droższe subwoofery. Z Temblorem T10 usłyszysz jak naprawdę brzmi bas w twoich miksach, i wyprodukujesz swoje najlepsze miksy o pełnej charakterystyce pasmowej.

Twój system - perfekcyjnie dostrojony
T10 ma większą ilość regulatorów, niż jakikolwiek inny subwoofer w tej klasie. Dzięki temu możesz dostroić cały system odsłuchowy do charakterystyki pomieszczenia. Temblor T10 posiada regulację poziomu wzmocnienia na wejściu [płynna regulacja od -30 dB do +6 dB]. Do tego dochodzi płynnie regulowany filtr dolno-przepustowy [50 Hz - 130 Hz], z którym łatwo zintegrujesz subwoofer z systemem pełno-pasmowym.
 
Załączany filtr górno-przepustowy służy do usuwania częstotliwości poniżej 80 Hz z sygnału pełno-pasmowego, który z wyjść T10 płynie do monitorów głównych. To pozwala uniknąć niepożądanego zjawiska redukcji i znoszenia się częstotliwości w subwooferze. W efekcie subwoofer można dostroić tak, aby idealnie uzupełniał brzmienie nie tylko dla studyjnych monitorów aktywnych PreSonus Sceptre™ CoActual™ i Eris™, ale każdego typu monitorów studyjnych.
 
T10 posiada także przełącznik nożny [w zestawie] do wyłączania subwoofera, filtru górno-przepustowy oraz sygnału na wyjściu Sub Out. Umożliwia to bezpośredni transfer sygnału źródłowego przez Temblora T10 do monitorów pełno-pasmowych i szybkie porównywanie miksu z basem i bez częstotliwości basowych. To bardzo pomocne rozwiązanie, szczególnie, gdy chcemy ocenić jak miks zabrzmi na różnych systemach odsłuchowych.
 
Oczywiście nie zapomniano o “drobiazgach”, które jednak robią ogromną różnicę, czyli: przełączniku fazy i włączniku uziemienia.
 
Uniwersalny zestaw wejść i wyjść
Żaden inny subwoofer w tym przedziale cenowym nie ma tak bogatego zestawu wejść i wyjść, co Temblor T10. Z tyłu Temblora T10 umieszczono trzy pary wejść do wyboru: dwa zestawy wejść symetrycznych [XLR i ¼” TRS] oraz para wejść niesymetrycznych na złączach RCA.
 
Pary wejść, do których podłączamy sygnał źródłowy działają w określony sposób. W przypadku, gdy korzystamy z obu par wejść symetrycznych, wejścia TRS mają pierwszeństwo nad wejściami XLR. Sygnał z wejść RCA sumuje się razem z sygnałem z wejścia symetrycznego.
 
Subwoofer ma dwie pary wyjść symetrycznych: typu XLR i ¼” TRS. Sygnał pełno-pasmowy podłączony do wejść stereofonicznych T10 przechodzi przez te wyjścia, więc możesz je połączyć z wejściami prawym i lewym, w swoich monitorach studyjnych. Przy włączonym filtrze górno-przepustowym HPF na wyjściach nie pojawi się sygnał o częstotliwościach poniżej 80 Hz.
 
T10 posiada oprócz tego symetryczne wyjście XLR, którym można wysłać sygnał basowy z filtra dolno-przepustowego do drugiego subwoofera Temblor T10, co pozwoli uzyskać jeszcze lepszy przekaz w najniższym zakresie pasma.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?

Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?

Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?

Na pierwszy rzut oka gitara klasyczna i gitara akustyczna wyglądają na tyle podobnie że często są po prostu nierozróżniane. Nic dziwnego że osoby chcące zacząć swą przygodę z grą na gitarze, nie wiedzą czy wybrać gitarę akustyczną, czy gitarę klasyczną. Czytaj Dalej >>>

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.