PRESONUS Studio Live Mixer 32.4.2 AI, mikser cyfrowy
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | PreSonus |
Grupa | Miksery audio |
Wymagania odnośnie systemu komputerowego | |
Mac | |
Mac OS X 10.7.5 lub nowszy | |
Procesor Intel Core Duo [zalecany Intel Core 2 Duo/Core i3 lub nowszy] | |
Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej] | |
Windows | |
Windows® 7 x64/x86 SP1, Windows 8 x64/x86, | |
Procesor Intel Core Duo lub AMD Athlon™ X2 [zalecany Intel Core 2 Duo/AMD Athlon X4 lub nowszy] | |
Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej] | |
Systemy Mac i Windows | |
Port FireWire S800 [IEEE 1394b] | |
Zalecany port Ehternet | |
Zalecane połączenie z Internetem | |
Napęd DVD-ROM | |
Szczególnie zalecany wewnętrzny lub zewnętrzny dyst twardy 7200 RPM | |
Monitor o rozdzielczości 1024x768 | |
Przedwzmacniacze mikrofonowe [XLR symetryczne] | |
Typ złączy | XLR żeńskie, symetryczne |
Pasmo przenoszenia dla wyjścia Direct Output | 20 Hz - 40 kHz [± 0,5 dBu] |
Pasmo przenoszenia dla wyjścia Main Output | 20 Hz - 20 kHz ±0.5 dBu |
Impedancja wejściowa [symetrycznie] | 1 kΩ |
Poziom zniekształceń THD dla wyjść Direct Output | < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, nieważone |
Poziom zniekształceń THD dla wyjść Main Output | < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, nieważ. |
EIN dla Direct Output | +125 dB nieważ., +130 dB A-waż. |
EIN dla wyjścia Direct Output | +125 dB znieważ., +130 dB A-waż. |
Odstęp sygnał/szum dla Direct Output | 105 dB |
Odstęp sygnał/szum dla Main Output | 94 dB |
Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego [CMRR] | 65 dB |
Regulacja poziomu wzmocnienia | -15 dB do +65 dB [± 1 dB] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
Zasilanie fantomowe | +48 V DC |
Wejścia liniowe | |
Typ | ¼" TRS, żeńskie, symetryczne, mono |
Pasmo przenoszenia dla wyjść Direct Output | 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu |
Pasmo przenoszenia dla wyjść Main Output | 20-20 kHz ±0.5 dBu |
Impedancja wejściowa | 10 kOm |
Poziom zniekształceń THD do wyjścia Direct Output | < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone |
Poziom zniekształceń THD dla wyjścia Main Output | < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone |
Odstęp sygnał/szum dla Direct Output | 105 dB |
Odstęp sygnał/szum dla Main Output | 94 dB |
Zakres regulacji wzmocnienia Gain [±1 dB] | -20 dB do +20 dB |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
Wejścia Tape | |
Typ | RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
Wejścia Aux | |
Typ | ¼" TRS żeńskie, symetryczne [2 pary stereo] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
Wyjścia Main | |
Typ | |
¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo] | |
XLR męskie, symetryczne [mono] | |
Szacowany poziom wyjściowy | +24 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjścia Aux | |
Typ | ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono] |
Szacowany poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjścia Subgroup | |
Typ | ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono] |
Szacowany poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjścia Tape | |
Typ | RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo] |
Szacowany poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjścia Control Room | |
Typ | ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo] |
Szacowany poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Przesłuchy systemowe | |
Z wejścia do wyjścia [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.] | -90 dBu |
Sąsiednie kanały [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.] | -87 dBu |
Noise Gate / Expander | |
Zakres regulacji dla progu działania [threshold] | -84 dB do 0 dB |
Czas ataku | 0.02s do 500 ms / 0.5 ms |
Czas Release | 0.05s to 2s |
Zakres tłumienia dla Expandera | 2:1 |
Poziom tłumienia dla bramki Gate | -84 dB do 0 dB / ∞ |
Filtr Key Listen | 2-rzędu z rezonansem, bandpass; Q=0.7; OFF, 40 Hz-16 kHz |
Limiter | |
Regulacja progu działania [threshold] | -56 dB do 0 dB / -28 dBFS |
Ratio ∞ | 1 |
Atak | 20 ms |
Hold | 10 ms |
Release | 20 ms |
Kompresor | |
Regulacja dla progu działania [threshold] | -56 dB do 0 dB |
Ratio | 1:1 do 14:1 |
Czas ataku | 0.2 ms do 150 ms |
Czas Release | 40 ms do 1000 ms |
Wartości dla Auto Attack i Release | Attack = 10 ms, Release = 150 ms |
Charakterystyki nachylenia | hard i soft knee |
Korektor parametryczny | |
Typ | filtr półkowy 2-rzędu [Q = 0.55] |
Low [Lowpass i Bandpass] | 36 - 465 Hz, ±15 dB |
Low Mid | 90 Hz - 1.2 kHz, ±15 dB |
High Mid | 380 Hz - 5 kHz, ±15 dB |
High [Highpass lub Bandpass] | 1.4 kHz - 18 kHz, ±15 dB |
Q 0.1 do 4 / 16.4.2AI* | Low Q= 0.55, Hi Q=2.0 |
Korektor graficzny | |
31-pasmowy, regulacja 1/3 oktawy | algorytm Curve-fitting |
Wzmocnienie/tłumienie | ±15 dB |
Tor cyfrowy | |
Dynamika ADC [A-waż., 48 kHz] | - 118 dB |
Dynamika DAC [A-waż., 48 kHz] | - 118 dB |
FireWire | s800, 800 Mb/s |
Wewnętrzne przetwarzanie | 32-bity, floating point |
Częstotliwość próbkowania | 44.1, 48 kHz |
Rozdzielczość bitowa Analog/Cyfra/analog | 24 bity |
Poziom referencyjny dla 0 dBFS | +18 dBu |
Zegar [synchronizacja] | |
Jitter | <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz] |
Tłumienie Jittera | >60 dB [1 ns in ≈ 1 ps out] |
Zasilanie/warunki działania | |
Złącze | IEC |
Zakres napięcia wejściowego | 100 - 230V, 50-60 Hz |
Wymagana moc | 200W |
Zakres temperatur | 0˚-40˚C |
Wymiary i waga | |
Długość | 54.13 cm |
Szerokość [sama obudowa] | 80.21 cm |
Maks. wysokość | 17.82 cm |
Waga | 22,68 kg |
Zaprojektowane od podstaw, supernowoczesne konsolety z analogowym sposobem obsługi, umożliwiają zaawansowane przetwarzanie sygnałów na każdym kanale i torach bus, z wykorzystaniem aktywnie zintegrowanego oprogramowania, które pomaga rozwiązać wiele problemów w realnym świecie, a także nagrać i dystrybuować to, co zmiksujesz. Konfigurowalne, opcjonalnie montowane karty sieciowe i połączeniowe są gwarancją, że twoja inwestycja zawsze będzie zgodna z najnowszymi trendami technologicznymi.
Mówiąc w skrócie, miksery StudioLive z serii AI zapewniają wszystko, co najlepsze z technologii cyfrowego miksowania i nagrywania, a do tego są niezwykle intuicyjne i łatwo nauczyć się ich obsługi.
- Przyszłość to Aktywna Integracja ™
Rożnica to Aktywna Integracja - Active Integration™ [AI], całkowicie i ściśle zintegrowany sieciowo ekosystem sprzętowo/programowy z pełną komunikacją pomiędzy wszystkimi punktami systemu, który zapewnia użytkownikowi jeszcze większą satysfakcję i pomaga rozwiązać wiele praktycznych kwestii w sposób dotychczas niemożliwy.
- Aktywnie zintegrowane oprogramowanie.
- Wi-Fi i sieci przewodowe.
Jak wszystkie miksery StudioLive, tak i każdy mikser serii AI posiada wielokanałowy interfejs audio. Jednak w odróżnieniu od poprzednich modeli StudioLive, konsolety serii AI mają dwukierunkowy interfejs audio FireWire 800 umieszczony w opcjonalnej karcie, więc możesz go wymienić i skorzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych, takich jak Thunderbolt, Dante i AVB.
- Pełne bezpieczeństwo
- Wielka konsoleta w niewielkiej obudowie!
Wszystko dlatego, że na każdym kanale i torze bus znajduje się osobny kompresor klasy studyjnej, limiter, bramka/expander oraz 4-pasmowy korektor parametryczny. Na każdym kanale wejściowym, torze aux i szynie FX dostępny jest filtr górno-przepustowy [highpass], a kanały wejściowe wyposażono ponadto w funkcję odwrócenia fazy.
To wszystko można znaleźć w niezwykłej sekcji przetwarzania i krosowania, znanej jako Fat Channel.
W odróżnieniu od większości konkurencyjnych mikserów cyfrowych, nie ma tu żadnych ograniczeń, kompromisów, współdzielonych rozwiązań ani zastanawiania się nad tym, jak przeprowadzić jakąś operację. W każdej chwili masz do dyspozycji pełną moc i wszystkie funkcje przetwarzania.
Ponieważ miksery StudioLive AI mają znacznie większą moc obliczeniową i szybszą pamięć RAM niż poprzednie modele StudioLive, możesz stworzyć dwie zupełnie różne konfiguracje EQ i procesorów dynamicznych dla każdego z kanałów i szyn, i przełączać się między ustawieniami A/B za jednym dotknięciem przycisku Alt EQ i Dyn. Czy twój gitarzysta używa gitary Strato w jednych utworach, a w innych sięga po Les Paula? Nie musisz już korzystać z dwóch kanałów. Stwórz dwa odmienne ustawienia Fat Channel dla każdej gitary i uruchamiaj je za jednym naciśnięciem guzika, nim muzyk zawiesi kolejną gitarę na pasku.
To tak, jakbyś miał dwa kompletne tory sygnałowe dla każdego wejścia i wyjścia - tylko dużo prościej i bardziej wydajnie!
Do pełnej dyspozycji masz cztery, programowalne, 32-bitowe, stereofoniczne procesory DSP — dwa z nich wypełnione pogłosami i dwa uzbrojone w efekty delay. Każdy procesor stereo posiada własną, oddzielną wewnętrzną szynę FX, bez przerwy możesz korzystać ze wszystkich czterech bez utraty mocy obliczeniowej.
Pogłosy brzmią tak głęboko i detalicznie, że poczujesz tę przestrzeń. Delaye są precyzyjne. Echo slap brzmi jak stare efekty taśmowe. Każdy z 50 presetów efektowych ma zestaw edytowalnych parametrów, funkcje nabicia tempa, zapisu i przywołania z pamięci oraz wyboru Scen.
- Korektor graficzny.
Za pomocą łącza FireWire podłącz się do VSL-AI, aby użyć spektrografu Smaart Spectra™ i analizera RTA oraz korekcji StudioLive i usunąć sprzężenia tak szybko, że sami muzycy ich nie zauważą!
- Obfity zestaw wejść i wyjść analogowych.
- W środku najprawdziwszy PreSonus.
Dlatego właśnie powinieneś wybrać cyfrowy mikser firmy PreSonus, która słynie z analogowych preampów mikrofonowych, znakomitych interfejsów cyfrowych i cenionych procesorów sygnałowych. Ponieważ miksery StudioLive AI zostały zaprojektowane od nowa, brzmieniowo przebijają nawet swoich poprzedników.
Zastosowane w StudioLive przedwzmacniacze XMAX w klasie A mają lepszą dynamikę, głębsze brzmienie dolnego pasma, łagodniejsze pasmo najwyższe, oraz głębsze i pełniejsze brzmienie w porównaniu z preampami dostępnymi w konkurencyjnych konsoletach. 32-bitowe przetwarzanie daje gwarancję najwyższego poziomu dynamiki w całym, procesie cyfrowego miksowania. Najnowocześniejsze, high-endowe konwertery cyfrowe Burr-Brown na każdym wejściu i wyjściu zapewniają dynamikę na poziomie 118 dB.
Synchronizacja StudioLive AI z komputerem działa pewnie i stabilnie - za sprawą technologii synchronizacji JetPLL™, w wyniku czego uzyskasz znakomitą separację kanałową i czyste, transparentne brzmienie.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?
Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu!
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.