PreSonus Studio Live 16.0.2 mikser cyfrowy

Numer katalogowy: PRE STU LIV 1602
Brak towaru.



Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio
Wymagania systemowe
WINDOWS
SystemWindows 7/ Vista/ XP [32/ 64 bity]
ProcesorPentium 4 1,6 GHz lub AMD Athlon 64 [Turion]
Pamięć RAM1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej]
Port FireWire 400[IEEE 1394]
Napęd DVD-ROM
Polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio
MAC
SystemMacOS X 10.5.2.lub nowszy [32/64 bity]
ProcesorPowerPC G4 1.25 GHZ lub Intel Core Solo 1.5 GHz [rekomendowany 2 GHz lub szybszy]
Pamięć RAM1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej]
Port FireWire 400 [IEEE 1394]
Napęd DVD-ROM
polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio
Wejścia
PRZEDWZMACNIACZE MIKROFONOWE
Typ złączaXLR żeński, balansowany
Pasmo przenoszenia [Direct Output]20 Hz do 40 kHz ±0.5dBu
Pasmo przenoszenia [Main Output]20 Hz do 20 kHz ±0.5dBu
Impedancja wejściowa1 Ohm
Zniekształcenia THD [Direct Output]< 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony
Zniekształcenia THD [Main Output]0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony
EIN [do wejścia Direct Output]+125 dB nieważony, +130 dB A-wtd
S/N Ratio [do wyjścia Direct Output]-97 dB
S/N Ratio [do wyjścia Main Output]-94 dB
Zakres kontroli wzmocnienia-16 dB to +67 dB [+/- 1 dB]
Maksymalny poziom wejściowy+16 dBu
Zasilanie Phantom+48 VDC
WEJŚCIA LINIOWE "LINE IN"
Typ złącza1/4" TRS żeński, symetryczny, mono
Pasmo przenoszenia [Direct Output]10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu
Pasmo przenoszenia [Main Output]20-20 kHz, +/- 0.5 dBu
Impedancja wejściowa10 kOhm
Zniekształcenia THD [do wyjścia Direct Output]<0.0007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony
Zniekształcenia THD [do wyjścia Main Output]<0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony
S/N Ratio [do wyjścia Direct Output]-105 dB
S/N Ratio [do wyjścia Main Output]-94 dB
Zakres kontroli wzmocnienia-20 dB do +20 dB [+/- 1 dB]
Maksymalny poziom wejściowy+22 dBu
WEJŚCIE TAPE
Typ złączaRCA żeński, niesymetryczne [para stereo]
Maksymalny poziom wejściowy+22 dBu
Wyjścia
WYJŚCIA GŁÓWNE "MAIN OUTPUTS"
Typ złączy
XLR męskie, symetryczne [para stereo]
1/4” TRS żeński, symetryczne [para stereo]
Poziom wyjściowy+24 dBu
Impedancja wyjścia10 kOhm
WYJŚCIA AUX
Typ złączy1/4” TRS żeńskie, symetryczne [mono]
Poziom wyjściowy+18 dBu
Impedancja wyjścia100 Ohm
WYJŚCIA MONITOR
Typ złączy1/4” TRS żeńskie, symetryczne [para stereo]
Poziom wyjściowy+18 dBu
Impedancja wyjścia100 Ohm
Przesłuchy"Cross Talk"
Wejście do wyjścia-90 dBu
Pomiędzy kanałami-87 dBu
SEKCJA FAT CHANNEL
Noise Gate / Expander,
Zakres progu zadziałania [Threshold Range]-84 dB do 0 dB
Expander ratio2:1
COMPRESSOR
Zakres progu zadziałania-56 dB do 0 dB
Ratiopomiędzy 1:1 a 14:1
Czas zadziałania [Attack Time]0.2 ms do 180 ms
Automatyczny "Attack" i "Release"Attack = 10 ms, Release = 150 ms
Typy nachylenia krzywej kompresjiłagodna i stroma
EQUALIZER
Typfiltr półkowy drugiego rzędu [dobroć Q = 0.55]
Pasmo niskie36 do 465 Hz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB
Średnie260 Hz do 3.5 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB
Wysokie1.4 kHz do 18 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB
SEKCJA CYFROWA
Zakres dynamiki AD [A-ważony, 48 kHz]118 dB
Zakres dynamiki DA [A-ważony, 48 kHz]118 dB
Port FireWireS400, 400 Mb/s
Wewnętrzne przetwarzanie32-bitowe
Rozdzielczość bitowa24
Poziom referencyjny dla 0 dBFS-18 dBu
ZEGAR
Jitter<20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz]
Tłumienie Jittera>60 dB
ZASILANIE
ZłączeIEC
Napięcie240 VAC
Zużycie mocy100 W
WYMIARY
Długość397 mm
Szerokość106 mm
Wysokość140 mm
Waga9,072 kg
Mikser cyfrowy marki PreSonus.

StudioLive 16.0.2 wyposażono w 8 kanałów mono, 4 kanały stereo, 12 przedwzmacniaczy mikrofonowych XMAX z napięciem Phantom 48V [plus jeden preamp XMAX dla wejścia Talkback], interfejs FireWire 16x16, sekcję ‘Fat Channel’ z 3 zakresowym equalizerem [semi - parametryczny], kompresorem, limiterem, bramką szumów i filtrem górno-przepustowym. Całość dopełniają dwa efekty DSP oraz 4 szyny AUX co sprawia, że mamy do czynienia z potężnym narzędziem do pracy zarówno w studio jak i na scenie. Nieoceniona okaże się możliwość zapisywania i przywoływania wszystkich ustawień miksera oraz efektów w ułamku sekundy. Dla komfortu pracy na każdym kanale można wykonać takie operacje jak kopiowanie, wklejanie czy zapisywanie ustawień w czasie rzeczywistym.

  • Zintegrowany system
Mikser naszpikowany najnowszą technologią, z powodzeniem integruje świat profesjonalnych konsol cyfrowych z systemami wielośladowej rejestracji audio. Do miksera dołączono oprogramowanie rejestrujące Capture ™, kompatybilne z formatem OPEN TL, dzięki któremu zarejestrowany materiał możemy wyeksportować do jednego z naszych ulubionych programów DAW [Samplitude, Cubase, Logic i inne]. Nie mogło oczywiście zabraknąć aplikacji będącej synonimem kompleksowego środowiska muzycznego Studio One Artist jak i oprogramowania służącego do dwukierunkowej komunikacji miksera z komputerem – Virtual StudioLive. Pamiętajmy, że to tylko niewielka część możliwości oferowanych przez system oparty o mikser Presonus StudioLive…

  • Pierwszy w rodzinie mikser z możliwością wysyłania i odbierania komunikatów MIDI
Już pierwszy rzut oka na tylny panel pozwala stwierdzić, że ‘Junior’ oferuje rozwiązanie, którego nie ma w pozostałych stołach serii StudioLive. Znana i ceniona możliwość sterowania konsolą bezpośrednio z iPad’a czy iPhone’a może okazać się niewystarczająca w sytuacji gdy nasze ręce zajęte są grą na ulubionym instrumencie. W tym przypadku zbawienne okaże się wejście i wyjście MIDI, dzięki któremu bez trudu zyskamy możliwość przywoływania ustawień sesji z programu DAW [komunikaty Program Change], kontroli głośności głównego wyjścia, poziomu efektów czy nawet wyciszania efektów pomiędzy utworami, a wszystko dzięki magii komunikatów MIDI.

Używając przełącznika nożnego [MIDI], możesz kontrolować:
  • Poziom głośności głównego wyjścia,
  • Poziom głośności efektów A i B,
  • Ustawienia efektów A i B,
  • przyporządkowanie efektów A lub B do szyny głównej,
  • przełączanie się między ustawieniami sesji.

  • Przyjemność miksowania
Presonus StudioLive zaprojektowany jest zgodnie z ideą szybkiego dostępu do każdej jego funkcji: efektów, szyn Aux, procesorów dynamiki i ich parametrów podczas produkcji muzycznej. Jak przystało na profesjonalną konstrukcję Studio Live wyposażony jest w 60 mm tłumiki umożliwiające precyzyjne ustawienie proporcji instrumentów i wokalistów w miksie. Przejrzysty układ sekcji miksera, możliwość natychmiastowego przywoływania ustawień globalnych oraz każdego kanału z osobna sprawia, że realizator ma pod ręką wszystko co niezbędne dla szybkiej realizacji pomysłów muzycznych lub kontroli ‘live’.

  • Efekty, EQ, Procesory Dynamiki
Mikser jest wyposażony we wszystkie narzędzia niezbędne do zawodowej produkcji studyjnej jak i ‘live’. Mamy tutaj do dyspozycji: 24 kompresory, 24 limitery, 24 ekspandery, 22 filtry górnoprzepustowe, 24 equalizery, efekty reverb, delay, możliwość odwrócenia fazy na każdym kanale, a wszystkie efekty przeliczane są z 32-bitową dokładnością.


UNIKALNE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE NA TLE KONKURENCJI:
  • 16 wejść, 4 wysyłki AUX,
  • 12 przedwzmacniaczy mikrofonowych ‘XMAX’ pracujących w klasie A,
  • Hi-endowe konwertery AD [zakres dynamiki 118 dB],
  • 32 – bitowe przetwarzanie wewnętrzne [również dla procesorów efektowych],
  • Standardowo wbudowany interfejs FireWire 16x16,
  • Opcjonalna możliwość zamontowania miksera w racku,
  • Zapamiętywanie wszystkich ustawień miksera [SCENE] włączając poziomy tłumików ze wskazaniem ich pozycji na wskaźnikach diodowych LED,
  • Tłumiki 60 mm,
  • Niezawodna, solidna konstrukcja - wytrzyma każde trudy sceniczne,
  • Talkback, dla komunikacji realizatora z muzykami,
  • Gniazdo 12V BNC,
  • MIDI IN/ OUT,
  • Kompatybilny z Windows i MAC,
  • Pełne oprogramowanie dla Windows i MAC [Studio One Artist, Capture 1.1, Virtual StudioLive],
  • Darmowa aplikacja StudioLive Remote dla iPhone’a i iPad’a [Apple App Store],
  • Interfejs audio kompatybilny z popularnym oprogramowaniem; Samplitude, Cubase, Nuendo, Logic, Sonar, Digital Performer, Ableton i inne.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu! 

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.