PreSonus Studio Live 16.0.2 mikser cyfrowy
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | PreSonus |
Grupa | Miksery audio |
Wymagania systemowe | |
WINDOWS | |
System | Windows 7/ Vista/ XP [32/ 64 bity] |
Procesor | Pentium 4 1,6 GHz lub AMD Athlon 64 [Turion] |
Pamięć RAM | 1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej] |
Port FireWire 400[IEEE 1394] | |
Napęd DVD-ROM | |
Polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio | |
MAC | |
System | MacOS X 10.5.2.lub nowszy [32/64 bity] |
Procesor | PowerPC G4 1.25 GHZ lub Intel Core Solo 1.5 GHz [rekomendowany 2 GHz lub szybszy] |
Pamięć RAM | 1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej] |
Port FireWire 400 [IEEE 1394] | |
Napęd DVD-ROM | |
polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio | |
Wejścia | |
PRZEDWZMACNIACZE MIKROFONOWE | |
Typ złącza | XLR żeński, balansowany |
Pasmo przenoszenia [Direct Output] | 20 Hz do 40 kHz ±0.5dBu |
Pasmo przenoszenia [Main Output] | 20 Hz do 20 kHz ±0.5dBu |
Impedancja wejściowa | 1 Ohm |
Zniekształcenia THD [Direct Output] | < 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony |
Zniekształcenia THD [Main Output] | 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony |
EIN [do wejścia Direct Output] | +125 dB nieważony, +130 dB A-wtd |
S/N Ratio [do wyjścia Direct Output] | -97 dB |
S/N Ratio [do wyjścia Main Output] | -94 dB |
Zakres kontroli wzmocnienia | -16 dB to +67 dB [+/- 1 dB] |
Maksymalny poziom wejściowy | +16 dBu |
Zasilanie Phantom | +48 VDC |
WEJŚCIA LINIOWE "LINE IN" | |
Typ złącza | 1/4" TRS żeński, symetryczny, mono |
Pasmo przenoszenia [Direct Output] | 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu |
Pasmo przenoszenia [Main Output] | 20-20 kHz, +/- 0.5 dBu |
Impedancja wejściowa | 10 kOhm |
Zniekształcenia THD [do wyjścia Direct Output] | <0.0007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony |
Zniekształcenia THD [do wyjścia Main Output] | <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony |
S/N Ratio [do wyjścia Direct Output] | -105 dB |
S/N Ratio [do wyjścia Main Output] | -94 dB |
Zakres kontroli wzmocnienia | -20 dB do +20 dB [+/- 1 dB] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
WEJŚCIE TAPE | |
Typ złącza | RCA żeński, niesymetryczne [para stereo] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
Wyjścia | |
WYJŚCIA GŁÓWNE "MAIN OUTPUTS" | |
Typ złączy | |
XLR męskie, symetryczne [para stereo] | |
1/4” TRS żeński, symetryczne [para stereo] | |
Poziom wyjściowy | +24 dBu |
Impedancja wyjścia | 10 kOhm |
WYJŚCIA AUX | |
Typ złączy | 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [mono] |
Poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjścia | 100 Ohm |
WYJŚCIA MONITOR | |
Typ złączy | 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [para stereo] |
Poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjścia | 100 Ohm |
Przesłuchy | "Cross Talk" |
Wejście do wyjścia | -90 dBu |
Pomiędzy kanałami | -87 dBu |
SEKCJA FAT CHANNEL | |
Noise Gate / Expander, | |
Zakres progu zadziałania [Threshold Range] | -84 dB do 0 dB |
Expander ratio | 2:1 |
COMPRESSOR | |
Zakres progu zadziałania | -56 dB do 0 dB |
Ratio | pomiędzy 1:1 a 14:1 |
Czas zadziałania [Attack Time] | 0.2 ms do 180 ms |
Automatyczny "Attack" i "Release" | Attack = 10 ms, Release = 150 ms |
Typy nachylenia krzywej kompresji | łagodna i stroma |
EQUALIZER | |
Typ | filtr półkowy drugiego rzędu [dobroć Q = 0.55] |
Pasmo niskie | 36 do 465 Hz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB |
Średnie | 260 Hz do 3.5 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB |
Wysokie | 1.4 kHz do 18 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB |
SEKCJA CYFROWA | |
Zakres dynamiki AD [A-ważony, 48 kHz] | 118 dB |
Zakres dynamiki DA [A-ważony, 48 kHz] | 118 dB |
Port FireWire | S400, 400 Mb/s |
Wewnętrzne przetwarzanie | 32-bitowe |
Rozdzielczość bitowa | 24 |
Poziom referencyjny dla 0 dBFS | -18 dBu |
ZEGAR | |
Jitter | <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz] |
Tłumienie Jittera | >60 dB |
ZASILANIE | |
Złącze | IEC |
Napięcie | 240 VAC |
Zużycie mocy | 100 W |
WYMIARY | |
Długość | 397 mm |
Szerokość | 106 mm |
Wysokość | 140 mm |
Waga | 9,072 kg |
- Zintegrowany system
- Pierwszy w rodzinie mikser z możliwością wysyłania i odbierania komunikatów MIDI
- Poziom głośności głównego wyjścia,
- Poziom głośności efektów A i B,
- Ustawienia efektów A i B,
- przyporządkowanie efektów A lub B do szyny głównej,
- przełączanie się między ustawieniami sesji.
- Przyjemność miksowania
- Efekty, EQ, Procesory Dynamiki
- 16 wejść, 4 wysyłki AUX,
- 12 przedwzmacniaczy mikrofonowych ‘XMAX’ pracujących w klasie A,
- Hi-endowe konwertery AD [zakres dynamiki 118 dB],
- 32 – bitowe przetwarzanie wewnętrzne [również dla procesorów efektowych],
- Standardowo wbudowany interfejs FireWire 16x16,
- Opcjonalna możliwość zamontowania miksera w racku,
- Zapamiętywanie wszystkich ustawień miksera [SCENE] włączając poziomy tłumików ze wskazaniem ich pozycji na wskaźnikach diodowych LED,
- Tłumiki 60 mm,
- Niezawodna, solidna konstrukcja - wytrzyma każde trudy sceniczne,
- Talkback, dla komunikacji realizatora z muzykami,
- Gniazdo 12V BNC,
- MIDI IN/ OUT,
- Kompatybilny z Windows i MAC,
- Pełne oprogramowanie dla Windows i MAC [Studio One Artist, Capture 1.1, Virtual StudioLive],
- Darmowa aplikacja StudioLive Remote dla iPhone’a i iPad’a [Apple App Store],
- Interfejs audio kompatybilny z popularnym oprogramowaniem; Samplitude, Cubase, Nuendo, Logic, Sonar, Digital Performer, Ableton i inne.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!