PreSonus AudioBox 44 VSL interfejs audio USB
EAN/UPC: 673454001413
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | PreSonus |
WEJŚCIA MIKROFONOWE | |
Typ złączy | Combo, XLR, żeńskie, symetryczne |
EIN dla przedwzmacniacza mikrofonowego | -133 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 22 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD + N | 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Odstęp sygnał/szum | 98 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -15 dB do +65 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wejściowa | 10 kΩ |
Zasilanie fantomowe | +48 VDC, 10 mA |
WEJŚCIA LINIOWE | |
Typ złączy | Combo ¼" TRS, żeńskie, symetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 22 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD + N | 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Odstęp sygnału od szumu | 98 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -20 dB do +20 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wejściowa | 10 kΩ |
WEJŚCIA INSTRUMENTALNE | |
Typ złączy | Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD + N | 0.003%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Odstęp sygnał/szum | 89 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -30 dB do +50 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wejściowa | 1 MΩ |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
Typ złączy | ¼" TRS, żeńskie, symetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz (±0,25 dB) |
Zniekształcenia THD + N | 0.003%, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż. |
Odstęp sygnał/szum | 109 dB, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż. |
Poziom wyjściowy | +10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wyjściowa | 51Ω |
WYJŚCIA SŁUCHAWKOWE | |
Typ złącza | ¼" TRS, żeńskie, stereo |
Moc maksymalna | 120 mW/ch przy obciąż. 60Ω |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm. |
Zniekształcenia THD + N | 0,01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone |
Odstęp sygnał/szum | 90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważ. |
ZASILANIE | |
Zasilacz zewnętrzny | +12 V DC, 1 A, + do środka |
Typ złącza | Barrel: 5.5 mm zewn. zł, 2.1 mm wewn, zł., 9.5 mm dł. |
DANE CYFROWE | |
Dynamika konwersji AC | 114 dB, 48 kHz, A-ważone |
Dynamika konwersji CA | 114 dB, 48 kHz, A-ważone |
Połączenie | USB 2.0 high-speed |
Rozdzielczość bitowa | 24 bity |
Częstotliwości próbkowania | 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz |
Latencja | 2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia |
MIDI wejście/wyjście | DIN 5- pinowy |
BUDOWA | |
Wymiary 1/2U rack | |
przykręcany do standardowej półki rackowej, nie ma w zestawie | |
Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory | |
Waga | 1,2 kg |
Zasilacz | zewnętrzny 12 V DC (w zestawie) |
- Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów w odsłuchach?
- Świetne procesory to tradycja PreSonusa
- Brzmienie najwyższej próby - high end
- Konstrukcja, która przetrwa każdą trasę
- Funkcjonalność i potęga oprogramowania
- Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne liniowe ¼" jack,
- Przedwzmacniacz mikrofonowo XMAX™ w klasie A,
- Indywidualna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego na każdym kanale w zakresie od 0 do +35 dBu.
- Pełne zasilanie fantomowe +48V dla mikrofonów pojemnościowych (wspólne),
- Regulacja Mixer (ustawienie proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera przy odsłuchu analogowym, z zerowym opóźnieniem),
- Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
- Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
- Dioda LED sygnalizująca połączenie USB,
- Wskaźnik przesterowania poziomu LED na każdym kanale,
- Miks, regulacja poziomów sygnałów wejściowych i odsłuchu, można dodać efekty i przetwarzać sygnał z laptopa lub innego komputera,
- W zestawie wieloślad programowy typu DAW - Studio One™ Artist.
- Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
- Mikser 8 x 4 DSP,
- Fat Channel, kompresor, limiter, expander, filtr górno-przepustowy i pół-parametryczny korektor znane ze StudioLive™ 16.0.2 dostępne dla każdego wejścia analogowego i jego powrotu z programu DAW,
- 2 tory efektowe stereo z pogłosem i delayem,
- Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP dla ścieżek wokalnych i instrumentalnych.
- 1 port USB 2.0,
- 2 wejścia mikrofonowo/instrumentalne na złączach typu Combo XLR/¼" jack,
- 2 wejścia mikrofonowo/liniowe na złączach typu Combo XLR/¼" jack,
- 2 główne (L/P)wyjścia liniowe na symetrycznych złączach ¼” jack,
- 4 pomocnicze wyjścia liniowe (L/P) na symetrycznych złączach ¼” jack,
- Wyjście słuchawkowe stereo - ¼” jack,
- Wejście/wyjście MIDI.
- Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
- Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
- Odsłuch analogowy z zerowym opóźnieniem i regulacją Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),
- Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
- Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).
- Wymiary 1/2U rack, (przykręcany do standardowej półki rackowej, nie ma w zestawie),
- Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
- Waga 1,2 kg,
- Zasilacz zewnętrzny 12 V DC (w zestawie).
- Virtual StudioLive (VSL) - przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
- Studio One Artist - rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa, z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych firm.
- Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
- Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
- Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
- Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
- Port USB 2.0,
- Zalecane połączenie z Internetem,
- Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist).
- Moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM oraz rozmiar i prędkość dysku twardego będą miały decydujący wpływ na wydajność systemu nagrywającego. Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy będzie poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.
- Ekran monitora, zarówno dla systemów Mac i PC powinien mieć nie mniejsza rozdzielczość niż 1024x768 pikseli.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?
Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?
Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?
Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.