PreSonus AudioBox 44 VSL interfejs audio USB

Numer katalogowy: PRE AUDIOBOX 44 VSL
EAN/UPC: 673454001413
Brak towaru.



Kategoria
Marka
WEJŚCIA MIKROFONOWE
Typ złączyCombo, XLR, żeńskie, symetryczne
EIN dla przedwzmacniacza mikrofonowego-133 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone
Pasmo przenoszenia20 Hz - 22 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie
Zniekształcenia THD + N0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone
Odstęp sygnał/szum98 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone
Zakres regulacji wzmocnieniaod -15 dB do +65 dB
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom)+21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD
Impedancja wejściowa10 kΩ
Zasilanie fantomowe+48 VDC, 10 mA
WEJŚCIA LINIOWE
Typ złączyCombo ¼" TRS, żeńskie, symetryczne
Pasmo przenoszenia20 Hz - 22 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie
Zniekształcenia THD + N0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone
Odstęp sygnału od szumu98 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone
Zakres regulacji wzmocnieniaod -20 dB do +20 dB
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom)+21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD
Impedancja wejściowa10 kΩ
WEJŚCIA INSTRUMENTALNE
Typ złączyCombo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie
Zniekształcenia THD + N0.003%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone
Odstęp sygnał/szum89 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone
Zakres regulacji wzmocnieniaod -30 dB do +50 dB
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom)+21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD
Impedancja wejściowa1 MΩ
WYJŚCIA ANALOGOWE
Typ złączy¼" TRS, żeńskie, symetryczne
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz (±0,25 dB)
Zniekształcenia THD + N0.003%, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż.
Odstęp sygnał/szum109 dB, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż.
Poziom wyjściowy+10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD
Impedancja wyjściowa51Ω
WYJŚCIA SŁUCHAWKOWE
Typ złącza¼" TRS, żeńskie, stereo
Moc maksymalna120 mW/ch przy obciąż. 60Ω
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm.
Zniekształcenia THD + N0,01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone
Odstęp sygnał/szum90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważ.
ZASILANIE
Zasilacz zewnętrzny+12 V DC, 1 A, + do środka
Typ złączaBarrel: 5.5 mm zewn. zł, 2.1 mm wewn, zł., 9.5 mm dł.
DANE CYFROWE
Dynamika konwersji AC114 dB, 48 kHz, A-ważone
Dynamika konwersji CA114 dB, 48 kHz, A-ważone
PołączenieUSB 2.0 high-speed
Rozdzielczość bitowa24 bity
Częstotliwości próbkowania44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz
Latencja2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia
MIDI wejście/wyjścieDIN 5- pinowy
BUDOWA
Wymiary 1/2U rack
przykręcany do standardowej półki rackowej, nie ma w zestawie
Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory
Waga1,2 kg
Zasilaczzewnętrzny 12 V DC (w zestawie)
Interfejs audio USB marki PreSonus.

PreSonus AudioBox 44VSL to drugi model z nowej generacji interfejsów audio/MIDI USB 2.0, będących kolejnym krokiem na drodze integracji sprzętowo-programowej. Interfejsy AudioBox z serii VSL z oprogramowaniem PreSonus Virtual StudioLive™ (VSL) pozwalają wykorzystać moc obliczeniową komputera i stosowanie efektów pogłosu i delaya, kompresora, limitera, korektora pół-parametrycznego i filtra górno-przepustowego FAT Channel, które dostępne są w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ 16.0.2 - przy niezauważalnej latencji.


Ponadto, dzięki możliwościom systemu VSL, AudioBox 44VSL zawiera także programowy mikser 8x4. W rezultacie, korzystając z AudioBoxa 44VSL i laptopa lub innego komputera z uruchomionym VSL, możesz miksować sesje studyjne lub występy na żywo na przykład śpiewającego duetu gitarowego, niewielkiego zespołu, zestaw DJ-ski z mikserem i syntezatorem stereo lub dyskusje konferencyjne - wszystko z odsłuchem i nagrywaniem przy przetwarzaniu w (lub nie) czasie rzeczywistym! Dzięki doskonalej integracji sprzętu PreSonus z oprogramowaniem zrobisz to szybko i łatwo, bez konieczności użycia sprzętowego miksera, szafy efektów zewnętrznych i przy minimalnej liczbą połączeń.

Jakby tego było mało, o ile klasyczny model PreSonus AudioBox USB to urządzenie o znakomitym brzmieniu, nowa seria AudioBox VSL oferuje brzmienie jeszcze wyższej jakości, możliwość rejestracji w trybie 24-bit/ 96 kHz i jest wyposażona w najwyższej klasy przedwzmacniacze PreSonus XMAX™.

  • Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów w odsłuchach?
Nagrywanie bez możliwości odsłuchu sygnału przetworzonego efektami to jak gra w grę wideo z zamkniętymi oczami. Muzycy wykonując swoje partie kierują się słuchem, więc wykonanie w dużej mierze zależy od tego, co słyszą w odsłuchach. Kompresja, korekcja i pogłos dodane w odpowiednich proporcach znacząco poprawiają odbiór wykonywanych przez muzyków dźwięków, gdyż całość brzmi bardziej naturalnie niż w sztucznie kreowanym studyjnym obrazie dźwiękowym. W wyniku tego uzyskujemy lepsze wykonanie i tym samym, lepsze nagrania.
W programie DAW masz na pewno całe mnóstwo wtyczek efektowych, jednak przetwarzanie sygnału audio przez program wielośladowy zajmuje znacznie więcej czasu niż może się wydawać. To prawda, chodzi o milisekundy, ale to i tak zbyt długo. Więc kiedy uruchomisz efekty z programu DAW w odsłuchach studyjnych, oryginalny sygnał będzie słychać odrobinę wcześniej od sygnału przetworzonego, co bardzo dezorientuje. Takie opóźnienie można zaakceptować przy występach na żywo, kiedy cały zespół gra w jakimś otoczeniu, cechującym się naturalnym opóźnieniem. Ale w studio nie da się tak nagrywać.
Na szczęście doskonali inżynierowie z PreSonusa dramatycznie zredukowali opóźnienie w przetwarzaniu sygnału w interfejsach z serii AudioBox VSL. W rezultacie sygnał przetworzony dynamicznie, z korekcją i pogłosem brzmi naturalnie i bez słyszalnego opóźnienia.
Jeżeli podoba ci się to, co słyszysz, możesz też nagrywać z efektami z AudioBoxa VSL! Masz do dyspozycji te same, najwyższej jakości procesory dynamiczne i układ korekcji z toru Fat channel miksera StudioLive 16.0.2, których profesjonalni muzycy, realizatorzy i producenci używają na co dzień.

  • Świetne procesory to tradycja PreSonusa
Firma PreSonus nie wymyśliła interfejsu audio wyposażonego w efekty. Ale zrobiła to lepiej i za mniejsze pieniądze. Oczywiście, niektórzy producenci interfejsów, którzy normalnie nie zajmują się produkcją procesorów sygnału dodają do swoich interfejsów kompresor, korektor i parę efektów. Jednak PreSonus tworzy wysokiej jakości procesory sygnałowe od 1995 roku i w produktach z serii AudioBox VSL znajdziesz to wszystko, plus osobny limiter, ekspander i filtr górno-przepustowy. Efekty VSL dostępne w interfejsach AudioBox z serii VSL oraz tor przetwarzania Fat Channel zostały dokładnie przetestowane w warunkach bojowych i cieszą się popularnością wśród dziesiątek tysięcy użytkowników mikserów z serii StudioLive™, wśród których jest wielu znanych profesjonalistów.
Ogromne znaczenie ma też to, że sygnał przetwarzać można, a także tworzyć i ładować gotowe ustawienia, korzystając z wygodnej funkcji „przeciągnij-i-upuść”, dostępnej w VSL. Profesjonalne przetwarzanie sygnału i wybitnie prosta obsługa oznacza lepsze rezultaty i dużo więcej zabawy!

  • Brzmienie najwyższej próby - high end
Podłączany przez USB, kompaktowy i solidny interfejs AudioBox 44VSL posiada dwa poręczne, ulokowane na panelu przednim wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo, dwa kolejne wejścia wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo, globalne zasilanie fantomowe, oraz w sumie sześć wyjść liniowych. Wyposażony jest w te same, dynamiczne przedwzmacniacze XMAX™ klasy A, które znajdują się w mikserach StudioLive oraz w konwertery 24-bit/96 kHz z zakresem dynamiki 114 dB, które zapewniają czyste, transparentne brzmienie. Interfejs posiada też słynne, wyjątkowo głośnie (120 mW) wyjście słuchawkowe znane z wielu produktów PreSonusa (uwaga na poziom głośności!)

Doskonałe brzmienie przedwzmacniaczy PreSonusa to jeden z najważniejszych powodów, dla których tak wielu profesjonalistów branży audio wybiera interfejsy tej marki. XMAX jest najlepszym tranzystorowym przedwzmacniaczem produkowanym przez firmę PreSonus, który ma trzy główne zalety:

Wysokie napięcie. Przedwzmacniacz XMAX działa pod napięciem 30V. Większość zwykłych układów, opartych na wzmacniaczach operacyjnych wykorzystuje napięcie od 10 V do 18 V. Wyższe napięcie zasilające zapewnia większy zakres dynamiki, lepsze brzmienie niskiego pasma, łagodniejsze pasmo górne i ogólnie bogatsze brzmienie.
Elementy dyskretne - zamiast wzmacniaczy operacyjnych. W układzie zastosowano wyłącznie prawdziwe tranzystory, rezystory i kondensatory, które gwarantują ultra-niski poziom szumów i transparentność. Wzmacniacze operacyjne powodują szumy, podbarwiają sygnał i sprawiają, że brzmi szorstko.
Układ w klasie A. Układ w klasie A nie wprowadza zniekształceń i daje prawdziwsze, czystsze i bardziej muzyczne brzmienie niż układy w klasie AB, jakie znajdują się w wielu przedwzmacniaczach.

Ostatecznym rezultatem zastosowania takiego układu w preampie XMAX jest wysoki headroom, niski poziom szumów, szeroki zakres dynamiczny, poszerzone pasmo przetwarzania i - co najważniejsze - muzykalność i transparentność, wyrównane brzmienie pasma najwyższego, głęboki bas i wszystko pomiędzy.

  • Konstrukcja, która przetrwa każdą trasę 
Sprzęt PreSonusa ma doskonałą reputację, jeśli chodzi o wytrzymałość w ekstremalnych warunkach koncertowych i AudioBox 44VSL nie jest tu wyjątkiem. Posiada tą samą, wytrzymałą stalową obudowę, co mniejszy model AudioBox 22VSL i oryginalny AudioBox USB - urządzenie, które przeszło słynny test upuszczania na ziemię, kopania, przejeżdżania po nim samochodem zanim użyto go do, jakże udanych nagrań. Właśnie to oznaczają słowa “wytrzymały i przenośny” w wydaniu PreSonusa.  Interfejs mieści się w połowie skrzyni rack i można go zamontować w standardowym uchwycie rackowym (nie ma go w zestawie).

  • Funkcjonalność i potęga oprogramowania
System VSL pozwala w prosty sposób zarządzać procesami miksu z poziomu komputerów Mac® lub PC z Windows® i zapewnia funkcje edycji i zapisu ustawień, dzięki czemu bardzo łatwo można tworzyć i korzystać z biblioteki presetów. Na początek otrzymujesz ten sam zestaw ponad 50 presetów Fat Channel, które są dostarczane razem z mikserami StudioLive. Presety te zostały stworzone przez profesjonalnych muzyków i inżynierów dźwięku i pozwalają szybko ustawić dynamikę i korekcję dla ścieżek wokalnych, gitar itd.
Doskonale zintegrowany z dołączonym oprogramowaniem DAW Studio One™ Artist i VSL, interfejs AudioBox 44VSL współpracuje z dowolnymi programami do rejestracji audio dla systemów Mac i Windows. W przeciwieństwie do wielu współczesnych produktów, jego cena jest bardzo przystępna.

Sięgnij po nowej generacji interfejs USB 2.0, którego najważniejsze zalety to: efekty działające w czasie rzeczywistym przy minimalnym opóźnieniu; solidna konstrukcja; najwyższej jakości brzmienie oraz przystępna cena: AudioBox 44VSL!

Funkcje
Interfejs audio 24-bit / 96 kHz, 4 x 4 USB 2.0

2 WEJŚCIA MIKROFONOWO-INSTRUMENTALNE NA PANELU PRZEDNIM, DLA KAŻDEGO:

Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼" jack,
Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
Osobna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego dla każdego kanału w zakresie od 0 do +35 dBu.

2 WEJŚCIA MIKROFONOWO-LINIOWE, DLA KAŻDEGO:
  • Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne liniowe ¼" jack,
  • Przedwzmacniacz mikrofonowo XMAX™ w klasie A,
  • Indywidualna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego na każdym kanale w zakresie od 0 do +35 dBu.
  • Pełne zasilanie fantomowe +48V dla mikrofonów pojemnościowych (wspólne),
  • Regulacja Mixer (ustawienie proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera przy odsłuchu analogowym, z zerowym opóźnieniem),
  • Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
  • Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
  • Dioda LED sygnalizująca połączenie USB,
  • Wskaźnik przesterowania poziomu LED na każdym kanale,
  • Miks, regulacja poziomów sygnałów wejściowych i odsłuchu, można dodać efekty i przetwarzać sygnał z laptopa lub innego komputera,
  • W zestawie wieloślad programowy typu DAW - Studio One™ Artist.

W ZESTAWIE VIRTUAL STUDILIVE - OPROGRAMOWANIE KONTROLNE O NASTĘPUJĄCYCH FUNKCJACH:
  • Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
  • Mikser 8 x 4 DSP,
  • Fat Channel, kompresor, limiter, expander, filtr górno-przepustowy i pół-parametryczny korektor znane ze StudioLive™ 16.0.2 dostępne dla każdego wejścia analogowego i jego powrotu z programu DAW,
  • 2 tory efektowe stereo z pogłosem i delayem,
  • Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP dla ścieżek wokalnych i instrumentalnych.

WEJŚCIA I WYJŚCIA:
  • 1 port USB 2.0,
  • 2 wejścia mikrofonowo/instrumentalne na złączach typu Combo XLR/¼" jack,
  • 2 wejścia mikrofonowo/liniowe na złączach typu Combo XLR/¼" jack,
  • 2 główne (L/P)wyjścia liniowe na symetrycznych złączach ¼” jack,
  • 4 pomocnicze wyjścia liniowe (L/P) na symetrycznych złączach ¼” jack,
  • Wyjście słuchawkowe stereo - ¼” jack,
  • Wejście/wyjście MIDI.

ZŁĄCZA CYFROWE:
  • Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
  • Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
  • Odsłuch analogowy z zerowym opóźnieniem i regulacją Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),
  • Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
  • Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).

BUDOWA:
  • Wymiary 1/2U rack, (przykręcany do standardowej półki rackowej, nie ma w zestawie),
  • Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
  • Waga 1,2 kg,
  • Zasilacz zewnętrzny 12 V DC (w zestawie).

OPROGRAMOWANIE:
  • Virtual StudioLive (VSL) - przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
  • Studio One Artist - rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa, z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych firm.

Minimalne wymagania dla systemu komputerowego przy współpracy z interfejsem AudioBox 44VSL

WINDOWS:
  • Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
  • Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
  • Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).

MAC:
  • Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
  • Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
  • Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).

WSPÓLNE DLA SYSTEMÓW WINDOWS I MAC:
  • Port USB 2.0,
  • Zalecane połączenie z Internetem,
  • Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist).
  • Moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM oraz rozmiar i prędkość dysku twardego będą miały decydujący wpływ na wydajność systemu nagrywającego. Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy będzie poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.
  • Ekran monitora, zarówno dla systemów Mac i PC powinien mieć nie mniejsza rozdzielczość niż 1024x768 pikseli.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?

Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?

Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.