PreSonus AudioBox 22 VSL interfejs audio USB

Numer katalogowy: PRE AUDIOBOX 22 VSL
Brak towaru.



Kategoria
Marka
WEJŚCIA MIKROFONOWE
Typ złączaCombo, XLR, żeńskie, symetryczne
EIN przedwzmacniacza mikrofonowego-129 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB
Zniekształcenia THD + N0.005%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone
Odstęp od szumu94 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone
Zakres regulacji wzmocnieniaod -15 dB do +65 dB
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom)+10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm.
Impedancja wejściowa1.7 kΩ
Zasilanie fantomowi+48 VDC, 10 mA całkowite
WEJŚCIA INSTRUMENTALNE
Typ złączaCombo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB, jednolite wzmocnienie
Zniekształcenia THD + N0.006%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone
Odstęp od szumu89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone
Zakres regulacji wzmocnieniaod -30 dB do +50 dB
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom)+15 dBu, < 0.5% zniekszt. harm
Impedancja wejściowa1 MΩ
WYJŚCIA ANALOGOWE
Typ złącza¼" TRS, żeńskie, symetryzowane
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz (±0,2 dB)
Zniekształcenia THD + N0.002%, 1 kHz, 20 kHz BW, A-waż
Odstęp od szumu107 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone
Poziom wyjściowy+10 dBu
Impedancja wyjściowa51Ω
WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE
Typ złącza¼" TRS, żeńskie, stereo
Moc maksymalna30 mW/ch przy obciąż. 60Ω
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm.
Zniekształcenia THD + N0.08%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone
Odstęp od szumu90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone
ZASILANIE
Typ zasilaniaZasilanie przez USB, +5 VDC, < 500 mA
DANE CYFROWE
Główny interfejsUSB 2.0 high-speed,
Rozdzielczość bitowa24 bity,
Częstotliwości próbkowania44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz,
Latencja2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia,
Dynamika konwersji AC114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone,
Dynamika konwersji CA114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone.
BUDOWA
Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR)
Wytrzymała konstrukcj
w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
Waga 0.7 kg,
Zasilany przez USBnie musisz szukać gniazdka w ścianie!
Interfejs audio USB marki PreSonus.

PreSonus AudioBox 22VSL jest pierwszym z nowej generacji interfejsów audio/MIDI działających przez USB 2.0, będących kolejnym krokiem na drodze integracji sprzętowo-programowej. Interfejsy AudioBox z serii VSL z oprogramowaniem PreSonus Virtual StudioLive™ (VSL) pozwalają - przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera i z niezauważalną latencją - na zastosowanie efektów pogłosu i delaya, kompresora, limitera, układu korekcji pół-parametrycznej i filtra górno-przepustowego Fat Channel, dostępnych dotąd w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ 16.0.2. Teraz możesz słuchać i nagrywać z włączonymi lub wyłączonymi torami dynamiki i korekcji, które działają w czasie rzeczywistym!


Warto pamiętać, że moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM oraz rozmiar i prędkość dysku twardego mają decydujący wpływ na wydajność systemu rejestracji. Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.


  • Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów dynamicznych w odsłuchu?
Nagrywanie bez możliwości odsłuchania sygnału przetworzonego efektami jest niczym gra w grę wideo z zamkniętymi oczami. Muzycy wykonując swoje partie kierują się słuchem i wykonanie w dużej mierze zależy od tego, co słyszą w odsłuchach. Kompresja, korekcja i pogłos dodane w odpowiednich proporcjach znacząco poprawiają odbiór wykonywanych dźwięków, gdyż wszystko bardziej naturalnie niż w samym, sztucznie brzmiącym otoczeniu studia. W rezultacie otrzymujemy lepsze wykonanie, co oznacza lepsze nagrania.

W programie DAW masz pewnie mnóstwo wtyczek efektowych, jednak przetwarzanie sygnału audio przez program wielośladowy trwa znacznie dłużej niż mogłoby się wydawać. Fakt, mówimy o milisekundach, ale to i tak zbyt długo. Kiedy uruchomisz efekty z programu DAW w odsłuchu studyjnym, oryginalny sygnał będzie słychać odrobinę wcześniej niż sygnał przetworzony, co może być bardzo dezorientujące. Takie opóźnienie można zaakceptować przy występach na żywo, kiedy cały zespół gra w jakimś otoczeniu, cechującym się naturalnym opóźnieniem.  Ale w studio nie da się tak nagrywać.
Na szczęście, cudowni inżynierowie z PreSonusa dramatycznie zredukowali opóźnienie w przetwarzaniu sygnału w interfejsach z serii AudioBox VSL. W rezultacie sygnał przetworzony dynamicznie, z korekcją i pogłosem brzmi naturalnie i bez słyszalnego opóźnienia.
Jeżeli podoba ci się to, co słyszysz, możesz również rejestrować sygnał z efektami z AudioBoxa VSL! Do dyspozycji dostajesz te same, najwyższej jakości procesory dynamiczne oraz układ korekcji z toru Fat Channel miksera StudioLive 16.0.2, których profesjonalni muzycy, realizatorzy i producenci używają na co dzień.
  • Świetne procesory to tradycja firmy PreSonus
Firma PreSonus nie wynalazła interfejsu audio wyposażonego w efekty. Ale zrobiła go lepiej i za mniejsze pieniądze. Oczywiście, niektórzy producenci interfejsów, na co dzień niezajmujący się produkcją procesorów dźwięku dodają do swoich interfejsów kompresor, korektor i kilka efektów. Jednak PreSonus tworzy wysokiej jakości procesory sygnałowe od 1995 roku i w produktach z serii AudioBox VSL znajdziesz to wszystko, plus osobny limiter, ekspander i filtr górno-przepustowy. Efekty VSL dostępne w interfejsach AudioBox z serii VSL oraz tor przetwarzania Fat Channel zostały dokładnie przetestowane w warunkach bojowych i cieszą się popularnością wśród dziesiątek tysięcy użytkowników mikserów z serii StudioLive™, wśród których jest wielu znanych profesjonalistów.
Ogromne znaczenie ma też to, że sygnał można przetwarzać, a także tworzyć i ładować ustawienia, korzystając z dostępnej w VSL, wygodnej funkcji „przeciągnij i upuść”. Profesjonalne przetwarzanie sygnału i jakże prosta obsługa oznaczają lepsze rezultaty i dużo lepszą zabawę!

  • Przenośny, wytrzymały interfejs i najwyższa jakość brzmienia
Zasilany przez USB, kompaktowy i solidny interfejs AudioBox 22VSL posiada dwa poręczne, ulokowane na panelu przednim wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo z zasilaniem fantomowym, oraz dwa wyjścia liniowe. Wyposażony jest w te same, dynamiczne przedwzmacniacze XMAX™ klasy A, które znajdują się w mikserach StudioLive i dzięki konwerterom 24-bit/96 kHz o zakresie dynamiki 114 dB zapewnia czyste, transparentne brzmienie. Interfejs wyposażono też w słynne, wyjątkowo głośnie (120 mW) wyjście słuchawkowe znane z wielu produktów PreSonusa. (Uważaj z poziomem głośności!).

AudioBox 22VSL jest wyjątkowo wytrzymały - to nie przechwałki. Posiada tę samą, solidną stalową obudowę, co oryginalny AudioBox USB - urządzenie, które przeszło słynny test upuszczania na ziemię, kopania, przejeżdżania po nim samochodem zanim użyto go do, jakże udanych nagrań. Właśnie to znaczą słowa “wytrzymały i przenośny” w wydaniu PreSonusa. Ten potężny maluch mieści się w jednej trzeciej skrzyni rack i można go umocować w standardowym uchwycie racka (nie ma go w zestawie).

  • Funkcjonalność i potęga oprogramowania
System VSL pozwala w prosty sposób zarządzać procesami miksu z poziomu komputerów Mac® lub PC z Windows® i zapewnia funkcje edycji i zapisywania ustawień, dzięki czemu bardzo łatwo można tworzyć i korzystać z biblioteki presetów. Na dobry początek otrzymujesz ten sam zestaw ponad 50 presetów Fat Channel, które są dostarczane razem z mikserami StudioLive. Ustawienia te zostały stworzone przez profesjonalnych muzyków i inżynierów dźwięku i pozwalają szybko przystosować dynamikę i korekcję dla ścieżek wokalnych, gitar i wielu innych.

Idealnie zintegrowany z dołączonym oprogramowaniem DAW Studio One™ Artist i VSL,  interfejs AudioBox 22VSL współpracuje z dowolnym oprogramowaniem do rejestracji audio dla systemów Mac i Windows. W przeciwieństwie do wielu współczesnych przedmiotów, jego cena jest bardzo przystępna.

Sięgnij po nowej generacji interfejs USB 2.0, którego najważniejsze zalety to: efekty działające w czasie rzeczywistym i z minimalną latencją; solidna konstrukcja; najwyższej jakości brzmienie oraz przystępna cena: AudioBox 22VSL!

FUNKCJE:
  • Interfejs audio 24-bit/96 kHz 2 x 2 USB 2.0.
  • 2 kanały wejściowe na panelu przednim, dla każdego kanału:
  • Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼" jack,
  • Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
  • Osobna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego dla każdego kanału, w zakresie od 0 do +35 dBu,
  • Zasilanie fantomowe 48V dla mikrofonów pojemnościowych (uruchamiane wspólnie).
  • Mix, regulacja proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera, odsłuch z zerowym opóźnieniem,
  • Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
  • Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
  • Wskaźnik przesterowania poziomu LED dla każdego kanału,
  • Studio One™ Artist - program wielośladowy typu DAW w zestawie,
  • Virtual StudioLive™ (VSL) - oprogramowanie kontrolne w zestawie. Funkcje:
  • Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
  • 4 x mikser z podwójnym DSP,
  • Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego i z własnym powrotem w programie DAW: kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny ,
  • 2 tory efektowe stereo z pogłosem i linią opóźniającą,
  • Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP do wykorzystania na ścieżkach wokalnych i instrumentalnych.

WEJŚCIA/WYJŚCIA:
  • 1 port USB 2.0
  • 2 złącza typu Combo XLR/¼" jack - wejście mikrofonowe XLR i instrumentalne,
  • 2 główne wyjścia liniowe (L/P) na złączach symetrycznych ¼” jack,
  • Wyjście słuchawkowe stereo ¼” jack,
  • Złącza Midi In/Out (wejście/wyjście MIDI).
PRZETWARZANIE CYFROWE:
  • Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
  • Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
  • Odsłuch analogowy z zerową latencją i regulatorem Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),
  • Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
  • Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).

BUDOWA:
  • Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),
  • Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
  • Waga 0.7 kg,
  • Zasilany przez USB - nie musisz szukać gniazdka w ścianie!

OPROGRAMOWANIE:
  • Virtual StudioLive (VSL) - Przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
  • Studio One Artist - Rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa, z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych producentów.

Wymagania systemowe
Poniżej podano minimalne wymagania dla systemu komputerowego przy współpracy z interfejsem AudioBox 22VSL.

WINDOWS:
  • Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
  • Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
  • 1 GB pamięci RAM (zalecane 2 GB).

MAC:
  • Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
  • Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
  • Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).

WSPÓLNE DLA SYSTEMÓW WINDOWS I MAC:

Port USB 2.0 ,
Zalecane połączenie z Internetem ,
Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist),
Ekran monitora o rozdzielczości nie mniejszej niż 1024x768 pikseli.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?

Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?

Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.