PreSonus AudioBox 22 VSL interfejs audio USB
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | PreSonus |
WEJŚCIA MIKROFONOWE | |
Typ złącza | Combo, XLR, żeńskie, symetryczne |
EIN przedwzmacniacza mikrofonowego | -129 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB |
Zniekształcenia THD + N | 0.005%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone |
Odstęp od szumu | 94 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -15 dB do +65 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. |
Impedancja wejściowa | 1.7 kΩ |
Zasilanie fantomowi | +48 VDC, 10 mA całkowite |
WEJŚCIA INSTRUMENTALNE | |
Typ złącza | Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD + N | 0.006%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone |
Odstęp od szumu | 89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -30 dB do +50 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +15 dBu, < 0.5% zniekszt. harm |
Impedancja wejściowa | 1 MΩ |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
Typ złącza | ¼" TRS, żeńskie, symetryzowane |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz (±0,2 dB) |
Zniekształcenia THD + N | 0.002%, 1 kHz, 20 kHz BW, A-waż |
Odstęp od szumu | 107 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone |
Poziom wyjściowy | +10 dBu |
Impedancja wyjściowa | 51Ω |
WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE | |
Typ złącza | ¼" TRS, żeńskie, stereo |
Moc maksymalna | 30 mW/ch przy obciąż. 60Ω |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm. |
Zniekształcenia THD + N | 0.08%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone |
Odstęp od szumu | 90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone |
ZASILANIE | |
Typ zasilania | Zasilanie przez USB, +5 VDC, < 500 mA |
DANE CYFROWE | |
Główny interfejs | USB 2.0 high-speed, |
Rozdzielczość bitowa | 24 bity, |
Częstotliwości próbkowania | 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz, |
Latencja | 2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia, |
Dynamika konwersji AC | 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone, |
Dynamika konwersji CA | 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone. |
BUDOWA | |
Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR) | |
Wytrzymała konstrukcj | |
w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory, | |
Waga 0.7 kg, | |
Zasilany przez USB | nie musisz szukać gniazdka w ścianie! |
- Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów dynamicznych w odsłuchu?
- Świetne procesory to tradycja firmy PreSonus
- Przenośny, wytrzymały interfejs i najwyższa jakość brzmienia
- Funkcjonalność i potęga oprogramowania
- Interfejs audio 24-bit/96 kHz 2 x 2 USB 2.0.
- 2 kanały wejściowe na panelu przednim, dla każdego kanału:
- Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼" jack,
- Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
- Osobna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego dla każdego kanału, w zakresie od 0 do +35 dBu,
- Zasilanie fantomowe 48V dla mikrofonów pojemnościowych (uruchamiane wspólnie).
- Mix, regulacja proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera, odsłuch z zerowym opóźnieniem,
- Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
- Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
- Wskaźnik przesterowania poziomu LED dla każdego kanału,
- Studio One™ Artist - program wielośladowy typu DAW w zestawie,
- Virtual StudioLive™ (VSL) - oprogramowanie kontrolne w zestawie. Funkcje:
- Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
- 4 x mikser z podwójnym DSP,
- Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego i z własnym powrotem w programie DAW: kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny ,
- 2 tory efektowe stereo z pogłosem i linią opóźniającą,
- Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP do wykorzystania na ścieżkach wokalnych i instrumentalnych.
- 1 port USB 2.0
- 2 złącza typu Combo XLR/¼" jack - wejście mikrofonowe XLR i instrumentalne,
- 2 główne wyjścia liniowe (L/P) na złączach symetrycznych ¼” jack,
- Wyjście słuchawkowe stereo ¼” jack,
- Złącza Midi In/Out (wejście/wyjście MIDI).
- Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
- Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
- Odsłuch analogowy z zerową latencją i regulatorem Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),
- Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
- Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).
- Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),
- Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
- Waga 0.7 kg,
- Zasilany przez USB - nie musisz szukać gniazdka w ścianie!
- Virtual StudioLive (VSL) - Przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
- Studio One Artist - Rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa, z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych producentów.
- Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
- 1 GB pamięci RAM (zalecane 2 GB).
- Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
- Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
Port USB 2.0 ,
Zalecane połączenie z Internetem ,
Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist),
Ekran monitora o rozdzielczości nie mniejszej niż 1024x768 pikseli.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.