Mikser muzyczny Omnitronic LRS-1424FX USB live rec. mixer
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | Omnitronic |
Grupa | Miksery audio |
Zasilanie | 230 V AC, 50 Hz ~ |
Zużycie energii | 40 W |
Wejścia / Czułość | |
4 x Mic, mono | 0,9 mV, XLR sym. |
4. Linia x W, mono | 0,9 mV, 6,3 mm jack bal. |
4 x Insert | 100 mV, 6,3 mm jack niesymetryczne. |
2 x Stereo Aux Return | 60 mV, 6,3 mm jack L / R bal. |
2 linie x W, stereo | 60 mV, 6,3 mm jack L / R bal. |
1 Tape x W | 400 mV, RCA L / R |
Wyjścia / poziom | |
1 x Main Out | 1,5 V, XLR oraz 6,3 mm jack L / R bal. |
2 x ALT 3-4 Out | 750 mV, 6,3 mm jack bal. |
1 x Pokój Out control | max. 10 V, 6,3 mm jack L / R niesymetryczne. |
2 x Aux Send | max. 10 V, 6,3 mm jack niesymetryczne. |
1 x Tape Out | 750 mV, RCA L / R |
1 x słuchawki | 6,3 mm jack niesymetryczne. |
Impedancja słuchawek | > 8 omów |
Port USB | 1.1, typ B |
Pasmo przenoszenia | 20-20 000 kHz |
Zniekształcenia | 0,05% |
Stosunek S / N | 89 dB |
Tone control / channel | |
Treble | ± 15 dB przy 12 kHz |
Middle | ± 15 dB przy 2,5 kHz |
Bass | ± 15 dB przy 80 Hz |
Low Cut | 75 Hz, 18 dB / oktawę |
Wymiary (szer. x gł) | 355 x 290 x 115 mm |
Waga | 3,2 kg |
Mikser do nagrywania na żywo z 14 wejściami, interfacem audio USB i jednostką FX DSP marki OMNITRONIC. Posiada wbudowany interfejs audio USB pozwalający na odtwarzanie nagrań z cyfry i plików audio z komputera (PC i Mac) 24 bit DSP jednostka FX z 100 różnych efektów, np. reverb, chorus, flanger, delay, pitch shifter oraz efekty multi 4 kanały wejściowe mono z regulacją wzmocnienia, 3-way EQ, Low Cut i kontroli pan 2 kanały wejściowe stereo z 3-way EQ i kontroli wagi Wszystkie kanały z klipsem LED, mute, main mix i subgroup routing, solo i funkcjami PFL Regulowane wejście aux stereo powrót wyjście FX Wstawki w kanałach mono Wejście i wyjście Tape Oddzielne wyjścia Main Mix i room control 2 podgrupy z osobnym wyjściem Regulowane wyjście słuchawkowe Wszystkie kanały z suwakami 60mm +48 V zasilanie Phantom, może być włączane centralnie Dokładny 8-cyfrowy wyświetlacz LED poziomu stereo Złącze BNC dla Flexilight - światła na gęsiej szyji
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.