LD Systems VIBZ 6 D - mikser audio, 6 channel Mixing Console with DFX
EAN/UPC: 4049521195174
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | LD Systems |
Grupa | Miksery audio |
Ilość kanałów | 6 |
Kanały monofoniczne | |
Monofoniczne wejściowe kanały mikrofonowe/liniowe | 2 |
Monofoniczne wejściowe złącza mikrofonowe/liniowe | gniazdo jack stereo 6,3 mm, XLR |
Typ monofonicznego wejścia mikrofonowego | elektronicznie symetryczne, wykonanie niezależne |
Charakterystyka częstotliwościowa monofonicznego wejścia mikrofonowego | 10–45 000 Hz |
Zakres wzmocnienia monofonicznego wejścia mikrofonowego | 50 dB |
Przesłuch kanałów | 62 dB |
THD monofonicznego wejścia mikrofonowego | 0,0058% |
Impedancja monofonicznego wejścia mikrofonowego | 4 kΩ |
SNR monofonicznego wejścia mikrofonowego | 113 dB |
Typ monofonicznego wejścia liniowego | elektronicznie symetryczne, wykonanie niezależne |
Zakres wzmocnienia monofonicznego wejścia liniowego | 50 dB |
THD monofonicznego wejścia liniowego | 0,0045% |
Impedancja monofonicznego wejścia liniowego | 21 kΩ |
SNR monofonicznego wejścia liniowego | 116 dB |
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony wysokie) | +/− 15 dB przy 12 kHz |
Korektor dźwięku kanału monofonicznego(tony średnie) | +/− 15 dB przy 2,5 kHz |
Korektor dźwięku kanału monofonicznego (tony niskie) | +/− 15 dB przy 80 Hz |
Zasilanie phantom | napięcie +48 V DC, podawane na gniazda wejściowe XLR |
Elementy obsługi (kanały 1/2) | Gain, EQ Hi, EQ Mid, EQ Low, DFX, Pan, Level |
Kanały stereofoniczne | |
Stereofoniczne liniowe kanały wejściowe | 2 |
Stereofoniczne wejściowe złącza liniowe | 2 x gniazdo jack stereo 6,3 mm (Lmono, R) |
Typ liniowego wejścia stereofonicznego | niezbalansowane |
Charakterystyka częstotliwościowa stereofonicznego wejścia liniowego | 10–45 000 Hz |
Zakres wzmocnienia stereofonicznego wejścia liniowego | 50 dB |
Przesłuch kanałów | 62 dB |
THD stereofonicznego wejścia liniowego | 0,0045% |
Impedancja stereofonicznego wejścia liniowego | 3,7 kΩ |
SNR stereofonicznego wejścia liniowego | 116 dB |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego(tony wysokie) | +/− 15 dB przy 12 kHz |
Korektor dźwięku kanału stereofonicznego (tony niskie) | +/− 15 dB przy 80 Hz |
Elementy obsługi (kanały 3/4 i 5/6) | EQ Hi, EQ Low, DFX, Bal, Level |
Sekcja Main (główna) | |
Kanały AUX/Send (wysyłka do efektu) | 1 |
Złącza AUX/Send (wysyłka do efektu) | niezbalansowane gniazdo jack stereo 6,3 mm |
Stereofoniczne kanały AUX Return (powrót sygnału z efektu) | 1 |
Stereofoniczne złącza AUX Return (powrót z efektu) | 2 x gniazdo jack stereo 6,3 mm |
Stereofoniczny kanał wyjściowy 2 TK | jeden stereofoniczny |
Stereofoniczne złącza wyjściowe 2 TK | 2 x RCA (Cinch) |
Stereofoniczny kanał wejściowy 2 TK | jeden stereofoniczny |
Stereofoniczne złącza wejściowe 2 TK | 2 x RCA (Cinch) |
Niesymetryczne stereofoniczne wyjścia Main(główne) | 1 |
Niesymetryczne stereofoniczne złącza wyjściowe Main (główne) | 2 x niezbalansowane gniazdo jack stereo 6,3 mm |
Impedancja niesymetrycznych stereofonicznych wyjść Main (głównych) | 120 Ω |
Maksymalny poziom niesymetrycznych stereofonicznych wyjść Main (głównych) | 20 dBV |
Stereofoniczne wyjścia Control Room | 1 |
Stereofoniczne złącza wyjściowe Control Room | 2 x gniazdo jack 6,3 mm |
Wyjście słuchawkowe | 1 |
Wyjściowe złącza słuchawkowe | gniazdo jack stereo 6,3 mm |
Minimalna impedancja słuchawek | 30 Ω |
Cyfrowy procesor efektów | tak |
Liczba programów efektów | 16 |
Złącze przełącznika nożnego DFX Mute | gniazdo jack 6,3 mm (przełącznik nożny |
Specyfikacja ogólna | |
Wskaźniki | |
Peak (wartość szczytowa kanału) | |
Peak (wartość szczytowa efektów) | |
Power (zasilanie) | |
Phantom Power (zasilanie phantom) | |
2 x czterodiodowe wskaźniki poziomu | |
Zasilanie | zasilacz zewnętrzny 18 V AC/1 A (w zestawie) |
Zakres temperatury roboczej | od 0°C do +45°C |
Zakres wilgotności roboczej | od 10% (względna) do 80% (względna) |
Szerokość | 209 mm |
Wysokość | 68 mm |
Głębokość | 260 mm |
Waga | 1,45 kg |
Urządzenie VIBZ 6 D to kompaktowy 6-kanałowy pulpit mikserski, który idealnie nadaje się dla artystów estradowych i małych zespołów oraz do nagrywania w domu i systemów domowych. Posiada dwa symetryczne wejścia mikrofonowe z wysokiej jakości przedwzmacniaczami, zasilanie phantom oraz 3-pasmowy korektor dźwięku o zakresie regulacji +/− 15 dB, dwa stereofoniczne wejścia liniowe z 2-pasmowym korektorem dźwięku, które mogą działać w trybie monofonicznym, oraz pętlę efektów.
Sekcja Master VIBZ 6 została wyposażona w regulowane wyjścia dla monitorów (głośników monitorowych), gniazdo słuchawkowe oraz 16 predefiniowanych ustawień efektów, które można aktywować stopą. Mikser posiada również wejścia i wyjścia dla urządzeń nagrywania i odtwarzania, jest niezwykle prosty w obsłudze i zachwyca ciepłym, wyrafinowanym dźwiękiem. Zewnętrzny zasilacz sieciowy można przykręcić na stałe.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!