LD Systems LAX 3 USB - 3-Channel USB Mixer with Phantom Power
EAN/UPC: 4049521154539
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | LD Systems |
Grupa | Miksery audio |
Liczba kanałów | 3 |
Kanały wejściowe mono, mic/line | 1 |
Przyłącza wejściowe mono mic/line | XLR/jack 6,3 mm (Combo) |
Typ wejścia mono mic | elektronicznie symetryczne |
Charakterystyka częst. wejścia mono mic | 10 Hz–40.000 Hz |
Wzmocnienie wejściowe wejścia mono mic | od 0 dB do +50 dB |
THD wejścia mono mic | 0,01% |
Impedancja wejścia mono mic | 2600 Ω |
Zasilanie fantomowe wejścia mono mic | 20 V DC (stałe) |
Typ liniowego wejścia mono | elektronicznie symetryczne |
Char. częst. liniowego wejścia mono | 10 Hz–40.000 Hz |
Czułość wejściowa liniowego wejścia mono | od +10 dBu do -40 dBu |
THD liniowego wejścia mono | 0,04% |
Impedancja liniowego wejścia mono | 10.000 Ω |
SNR liniowego wejścia mono | 102 dB |
Tony wysokie korektora dla kanału mono | +/15 dB przy 12.000 Hz |
Tony niskie korektora dla kanału mono | +/15 dB przy 80 Hz |
Elementy obsługi kanałów wej. mono, mic/line | |
potencjometr trim | |
korektor 2-pasmowy | |
panorama | |
poziom | |
Kanały wejściowe stereo, liniowe | 1 |
Typ przyłącza liniowych wejść stereo | cinch |
Typ liniowego wejścia stereo | niesymetryczne |
Char. częst. liniowego wejścia mono | 10 Hz–40.000 Hz |
THD liniowego wejścia stereo | 0,04% |
Impedancja liniowego wejścia stereo | 10.000 Ω |
SNR liniowego wejścia stereo | 102 dB |
Tony wysokie korektora dla kanału stereo | +/15 dB przy 12.000 Hz |
Tony niskie korektora dla kanału stereo | +/15 dB przy 80 Hz |
Elementy obsługi liniowych kanałów wej. stereo | |
przełącznik Line/USB | |
korektor 2-pasmowy | |
balans | |
poziom | |
Wyjścia stereo TAPE | 1 |
Typ przyłącza dla wyjść stereo TAPE | cinch |
Wejścia stereo TAPE | 1 |
Typ przyłącza dla wejść stereo TAPE | cinch |
Wyjścia sumy stereo (niesymetryczne) | 1 |
Typ przyłączy dla wyjść sumy stereo (niesymetryczne) | stereo jack 3,5 mm |
Impedancja wyjścia stereo MAIN | 120 Ω |
Maksymalny poziom wyjścia stereo MAIN | +17 dBu |
Wyjścia stereo CONTROL ROOM | 1 (alternatywnie dla wyjścia słuchawek) |
Typ przyłącza dla wyjść stereo CONTROL ROOM | stereo jack 3,5 mm |
Wyjście słuchawek | 1 (alternatywnie dla wyjścia CONTROL ROOM) |
Typ przyłącza dla wyjścia słuchawek | stereo jack 3,5 mm |
Elementy obsługi MAIN SECTION | |
przełącznik CD/Tape to Main | |
przełącznik CD/Tape to Phones/Control Room | |
regulator poziomu Phones/Control Room | |
regulator poziomu Main Mix | |
włącznik Power | |
Wskaźniki | |
Power LED | |
Clip LED kanał 1 (+15 dBu) | |
2x Clip LED | |
Main Mix (+15 dBu) | |
Interfejs USB | kompatybilny z USB 2.0 |
Typ przyłącza do komputera | gniazdo USB typu B |
Kompatybilność | |
system Windows XP i wyższy | |
system Mac OS X 10.5 i wyższy | |
Konwerter AD/DA | 16-Bit Delta-Sigma, 44,1 kHz |
Napięcie robocze | 5 V, 50 Hz, 550 mA |
Zasilanie | interfejs USB komputera/dołączony zasilacz sieciowy |
Pobór mocy | 2,5 W |
Wymiary | 98 x 45 x 136 mm |
Waga (bez zasilacza/kabla) | 0,36 kg |
Akcesoria w zestawie | |
instrukcja | |
zasilacz sieciowy | |
kabel USB |
3-kanałowy pulpit mikserski USB LD Systems LDLAX3USB z zasilaniem fantomowym.
LDLAX3USB marki LD Systems to wyjątkowo kompaktowy interfejs do zapisu na dysku twardym
komputera z przetwornikami stereo AD/DA i częstotliwością próbkowania 44,1 kHz. Można go
podłączyć do komputera przez złącze USB 2.0, poprzez które jest on także zasilany.
Alternatywne źródło zasilania stanowi objęty zakresem dostawy zasilacz wtyczkowy ze złączem USB typu A oraz kabel USB. Pulpit LDLAX3USB jest kompatybilny ze wszystkimi systemami operacyjnymi Windows i Apple od Windows XP i MAC OS X 10.5.
Elektronicznie symetryzowany kanał mikrofonu z zasilaniem fantomowym 20 V i o maksymalnym
wzmocnieniu 50 dB jest wyposażony w gniazdo combo. Może on także służyć jako wejściowy kanał liniowy mono. Wejście liniowe L/R kanału stereo 2/3 obsługiwane jest przez gniazda cinch, do których można podłączać np. keyboardy lub automaty perkusyjne. Wysokie i niskie tony kanałów wejściowych można regulować w zakresie maksymalnym 15 dB, natomiast pozostałe suwaki służą do regulacji pozycji kanału mikrofonu w spektrum stereo i balansu kanału stereo. Pulpit LDLAX3USB posiada ponadto wejścia i wyjścia dla źródeł sygnału i urządzeń odbiorczych, a wejście można przełączyć na wyjście sumy i/lub wyjście słuchawek/monitora. Głośność miksowania regulowana jest oddzielnie dla sumy i wyjścia słuchawek/monitora za pomocą dwóch regulatorów głównych.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?
Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu!
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.