LD Systems LAX 3 USB - 3-Channel USB Mixer with Phantom Power

Numer katalogowy: LDLAX3USB
EAN/UPC: 4049521154539
Brak towaru.



Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio
Liczba kanałów3
Kanały wejściowe mono, mic/line1
Przyłącza wejściowe mono mic/lineXLR/jack 6,3 mm (Combo)
Typ wejścia mono micelektronicznie symetryczne
Charakterystyka częst. wejścia mono mic10 Hz–40.000 Hz
Wzmocnienie wejściowe wejścia mono micod 0 dB do +50 dB
THD wejścia mono mic0,01%
Impedancja wejścia mono mic2600 Ω
Zasilanie fantomowe wejścia mono mic20 V DC (stałe)
Typ liniowego wejścia monoelektronicznie symetryczne
Char. częst. liniowego wejścia mono10 Hz–40.000 Hz
Czułość wejściowa liniowego wejścia monood +10 dBu do -40 dBu
THD liniowego wejścia mono0,04%
Impedancja liniowego wejścia mono10.000 Ω
SNR liniowego wejścia mono102 dB
Tony wysokie korektora dla kanału mono+/15 dB przy 12.000 Hz
Tony niskie korektora dla kanału mono+/15 dB przy 80 Hz
Elementy obsługi kanałów wej. mono, mic/line
potencjometr trim
korektor 2-pasmowy
panorama
poziom
Kanały wejściowe stereo, liniowe1
Typ przyłącza liniowych wejść stereocinch
Typ liniowego wejścia stereoniesymetryczne
Char. częst. liniowego wejścia mono10 Hz–40.000 Hz
THD liniowego wejścia stereo0,04%
Impedancja liniowego wejścia stereo10.000 Ω
SNR liniowego wejścia stereo102 dB
Tony wysokie korektora dla kanału stereo+/15 dB przy 12.000 Hz
Tony niskie korektora dla kanału stereo+/15 dB przy 80 Hz
Elementy obsługi liniowych kanałów wej. stereo
przełącznik Line/USB
korektor 2-pasmowy
balans
poziom
Wyjścia stereo TAPE1
Typ przyłącza dla wyjść stereo TAPEcinch
Wejścia stereo TAPE1
Typ przyłącza dla wejść stereo TAPEcinch
Wyjścia sumy stereo (niesymetryczne)1
Typ przyłączy dla wyjść sumy stereo (niesymetryczne)stereo jack 3,5 mm
Impedancja wyjścia stereo MAIN120 Ω
Maksymalny poziom wyjścia stereo MAIN+17 dBu
Wyjścia stereo CONTROL ROOM1 (alternatywnie dla wyjścia słuchawek)
Typ przyłącza dla wyjść stereo CONTROL ROOMstereo jack 3,5 mm
Wyjście słuchawek1 (alternatywnie dla wyjścia CONTROL ROOM)
Typ przyłącza dla wyjścia słuchawekstereo jack 3,5 mm
Elementy obsługi MAIN SECTION
przełącznik CD/Tape to Main
przełącznik CD/Tape to Phones/Control Room
regulator poziomu Phones/Control Room
regulator poziomu Main Mix
włącznik Power
Wskaźniki
Power LED
Clip LED kanał 1 (+15 dBu)
2x Clip LED
Main Mix (+15 dBu)
Interfejs USBkompatybilny z USB 2.0
Typ przyłącza do komputeragniazdo USB typu B
Kompatybilność
system Windows XP i wyższy
system Mac OS X 10.5 i wyższy
Konwerter AD/DA16-Bit Delta-Sigma, 44,1 kHz
Napięcie robocze5 V, 50 Hz, 550 mA
Zasilanieinterfejs USB komputera/dołączony zasilacz sieciowy
Pobór mocy2,5 W
Wymiary98 x 45 x 136 mm
Waga (bez zasilacza/kabla)0,36 kg
Akcesoria w zestawie
instrukcja
zasilacz sieciowy
kabel USB
Mikser LAX 3 USB marki LD Systems.
3-kanałowy pulpit mikserski USB LD Systems LDLAX3USB z zasilaniem fantomowym.
LDLAX3USB marki LD Systems to wyjątkowo kompaktowy interfejs do zapisu na dysku twardym
komputera z przetwornikami stereo AD/DA i częstotliwością próbkowania 44,1 kHz. Można go
podłączyć do komputera przez złącze USB 2.0, poprzez które jest on także zasilany.

Alternatywne źródło zasilania stanowi objęty zakresem dostawy zasilacz wtyczkowy ze złączem USB typu A oraz kabel USB. Pulpit LDLAX3USB jest kompatybilny ze wszystkimi systemami operacyjnymi Windows i Apple od Windows XP i MAC OS X 10.5.

Elektronicznie symetryzowany kanał mikrofonu z zasilaniem fantomowym 20 V i o maksymalnym
wzmocnieniu 50 dB jest wyposażony w gniazdo combo. Może on także służyć jako wejściowy kanał liniowy mono. Wejście liniowe L/R kanału stereo 2/3 obsługiwane jest przez gniazda cinch, do których można podłączać np. keyboardy lub automaty perkusyjne. Wysokie i niskie tony  kanałów wejściowych można regulować w zakresie maksymalnym 15 dB, natomiast pozostałe suwaki służą do regulacji pozycji kanału mikrofonu w spektrum stereo i balansu kanału stereo. Pulpit LDLAX3USB posiada ponadto wejścia i wyjścia dla źródeł sygnału i urządzeń odbiorczych, a wejście można przełączyć na wyjście sumy i/lub wyjście słuchawek/monitora. Głośność miksowania regulowana jest oddzielnie dla sumy i wyjścia słuchawek/monitora za pomocą dwóch regulatorów głównych.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu! 

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.