LD Systems AM 8 - mikser audio, Automatic 8-channel Matrix Mixer

Numer katalogowy: LDAM8
EAN/UPC: 4049521186028
Brak towaru.



Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio
Typcyfrowy
Wersja8 wejść, 2 wyjścia
Konwerter AD/DA24 bity
Częstotliwość próbkowania96 kHz
DSP
EQ
Gain control (sterowanie wzmocnieniem)
8 × 2 Matrix
Dynamic control (sterowanie dynamiką)(Compressor/Limiter)
Automix
Charakterystyka częstotliwościowa20–30 000 Hz
Stosunek sygnału do szumu (SNR)85 dB
Poziom szumów-120 dBu
Współczynnik zniekształceń (THD)< 0,02%
Przesłuch między kanałami87 dB
Elementy obsługi
8 × wielofunkcyjny enkoder kanałów 1–8 (CH1–CH8)
1 × wielofunkcyjny enkoder Master
1 × wielofunkcyjny enkoder Threshold
przycisk Reset
Wskaźniki
8 × wielofunkcyjnych wskaźników diodowych kanałów 1–8 (CH1–CH8)
1 × wielofunkcyjny wskaźnik diodowy Master
1 x wielofunkcyjny wskaźnik diodowy Threshold
2 × sześciosegmentowe wskaźniki diodowe poziomu Master 1 + 2
dioda zasilania
wejścia liniowe/mikrofonowe8 (współdzielone wejście liniowe/mikrofonowe)
wejściowe złącza liniowe/mikrofonowesymetryczne kostki zaciskowe
Czułość wejściowa (mikrofon)8,7 mV
Impedancja wejściowa (mikrofon)2 kΩ
Zasilanie phantom wejść mikrofonowych48 V (przełączane indywidualnie)
Czułość wejściowa (wejście liniowe)-20 dBu
Impedancja wejściowa (wejście liniowe)8,4 kΩ
Maksymalny poziom wejściowego sygnału liniowego+20 dBu
Analogowe wyjścia liniowe2 (Master 1 + Master 2)
Analogowe wyjściowe złącza liniowesymetryczne kostki zaciskowe
Impedancja wyjściowa100 Ω
Maksymalny poziom wyjściowego sygnału liniowego+20 dBu
Cyfrowe wyjścia liniowe1 (AES/EBU)
Cyfrowe wyjściowe złącza liniowekostka zaciskowa
InterfejsyRS-232, RS485
Złącza interfejsówD-SUB 9-pin, RJ45
Inne złącza
LINK IN/LINK OUT (Mini-DIN, 4-pinowe)
STEROWANIE ZEWNĘTRZNE (D-SUB, 25-pinowe)
Maksymalne liczba jednostek przy kaskadowaniu16
Przyłącze zasilania sieciowegogniazdo sieciowe IEC
Napięcie robocze110–240 V AC, 50–60 Hz
Pobór mocy60 W
Temperatura pracy0°C–50°C
Względna wilgotność powietrza10%–70%, nieskondensowana
Waga2,58 kg
Wymiary (szer. x wys. x gł.)481 x 44 x 232 mm
Pozostałe cechy
kabel zasilający i kostki zaciskowe w zestawie
darmowe oprogramowanie AUTOMIX8
Oprogramowanie LDAM8 AUTOMIX8
KompatybilnośćWindows Vista, 7, 8
Wymagane interfejsyRS485/Ethernet
Parametry wejść
EQ (korektor dźwięku kanałów 1–8)
LINE/MIC (współdzielone wejście liniowe/mikrofonowe)
PRIORITY (priorytet)
PHANTOM (zasilanie phantom)
MUTE (wyciszenie)
GAIN (wzmocnienie)
Funkcja HPF wejść (filtr górnoprzepustowy dla sygnału wejściowego)35–150 Hz
Funkcje EQ wejść (modyfikacja sygnału wejściowego korektorem dźwięku)
pięciopasmowy lub półkowy (+/–15dB)
Variable Q (zmienna funkcja Q) (0,3–20)
zakres częstotliwości 20 Hz–20 kHz
Zakres wzmocnienia wejść60 dB
Poziom wyciszenia wejść95 dB
Parametry wyjść
MASTER EQ (korektor dźwięku kanałów Master 1 i 2)
LIMITER (limiter)
MUTE (wyciszenie)
GAIN (wzmocnienie)
Funkcje EQ wyjść
piętnastopasmowy parametryczny (+/–15dB)
Variable Q (zmienna funkcja Q) (0,3–20)
zakres częstotliwości 20 Hz–20 kHz
konfigurowalny w krokach co 1 Hz. Copy EQ (kopiowanie ustawień korektora dźwięku)
bypass (obejście)
reset
Konfiguracja dynamiki wyjść
Threshold (próg) (–80 dB do +20 dB)
Attack (atak) (1 ms–2 s)
Release (powrót) (10 ms–2s)
Ratio (proporcja) (kompresor 1:1–10:1, limiter)
reset
Maksymalna liczba aktywnych kanałów8
Maksymalny czas wstrzymania w trybie aktywnej funkcji Automix2 s

Mikser audio marki LD Systems

AM 8 firmy LD Systems jest automatycznym mikserem 8x2 typu Matrix z symetrycznymi wejściami liniowymi/mikrofonowymi, próbkowaniem sygnału 96 kHz/24 bity oraz charakterystyką częstotliwościową od 20 Hz do 30 kHz. Funkcja priorytetowa automatycznego miksera AM8 może zostać aktywowana indywidualnie dla każdego wejścia, a całkowita wartość progowa niezbędna do aktywowania kanału może zostać wybrana w sposób automatyczny lub ręczny (za pomocą regulatora progu). 

Dzięki funkcji Automix kanały wejściowe o poziomach sygnałów znajdujących się poniżej określonej wartości progowej zostaną włączone bezgłośnie (bez trzasków). Dzięki temu podczas przekazu na danym kanale dodatkowe odgłosy, sprzężenia zwrotne oraz niechciane efekty działania filtra grzebieniowego pochodzące z pozostałych otwartych kanałów zostaną skutecznie stłumione, a wyrazistość (stopień zrozumiałości) mowy ulegnie zwiększeniu. Kanały wejściowe o poziomach sygnałów znajdujących się poniżej określonej wartości progowej zostaną automatycznie aktywowane.

Na przednim panelu urządzenia znajdują się enkodery z diodowymi okręgami oraz wskaźnikami wartości maksymalnej do regulacji wzmocnienia w krokach co 1 dB oraz wyboru czułości wejścia i przełączania priorytetu. Master (główny) enkoder wyposażony w dwie kolumny diod ustawia głośność na wyjściu, aktywuje wyjście 1, 2 lub oba oraz umożliwia wybór poziomu sygnału liniowego lub mikrofonowego.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.