LD Systems AM 8 - mikser audio, Automatic 8-channel Matrix Mixer
EAN/UPC: 4049521186028
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | LD Systems |
Grupa | Miksery audio |
Typ | cyfrowy |
Wersja | 8 wejść, 2 wyjścia |
Konwerter AD/DA | 24 bity |
Częstotliwość próbkowania | 96 kHz |
DSP | |
EQ | |
Gain control (sterowanie wzmocnieniem) | |
8 × 2 Matrix | |
Dynamic control (sterowanie dynamiką)(Compressor/Limiter) | |
Automix | |
Charakterystyka częstotliwościowa | 20–30 000 Hz |
Stosunek sygnału do szumu (SNR) | 85 dB |
Poziom szumów | -120 dBu |
Współczynnik zniekształceń (THD) | < 0,02% |
Przesłuch między kanałami | 87 dB |
Elementy obsługi | |
8 × wielofunkcyjny enkoder kanałów 1–8 (CH1–CH8) | |
1 × wielofunkcyjny enkoder Master | |
1 × wielofunkcyjny enkoder Threshold | |
przycisk Reset | |
Wskaźniki | |
8 × wielofunkcyjnych wskaźników diodowych kanałów 1–8 (CH1–CH8) | |
1 × wielofunkcyjny wskaźnik diodowy Master | |
1 x wielofunkcyjny wskaźnik diodowy Threshold | |
2 × sześciosegmentowe wskaźniki diodowe poziomu Master 1 + 2 | |
dioda zasilania | |
wejścia liniowe/mikrofonowe | 8 (współdzielone wejście liniowe/mikrofonowe) |
wejściowe złącza liniowe/mikrofonowe | symetryczne kostki zaciskowe |
Czułość wejściowa (mikrofon) | 8,7 mV |
Impedancja wejściowa (mikrofon) | 2 kΩ |
Zasilanie phantom wejść mikrofonowych | 48 V (przełączane indywidualnie) |
Czułość wejściowa (wejście liniowe) | -20 dBu |
Impedancja wejściowa (wejście liniowe) | 8,4 kΩ |
Maksymalny poziom wejściowego sygnału liniowego | +20 dBu |
Analogowe wyjścia liniowe | 2 (Master 1 + Master 2) |
Analogowe wyjściowe złącza liniowe | symetryczne kostki zaciskowe |
Impedancja wyjściowa | 100 Ω |
Maksymalny poziom wyjściowego sygnału liniowego | +20 dBu |
Cyfrowe wyjścia liniowe | 1 (AES/EBU) |
Cyfrowe wyjściowe złącza liniowe | kostka zaciskowa |
Interfejsy | RS-232, RS485 |
Złącza interfejsów | D-SUB 9-pin, RJ45 |
Inne złącza | |
LINK IN/LINK OUT (Mini-DIN, 4-pinowe) | |
STEROWANIE ZEWNĘTRZNE (D-SUB, 25-pinowe) | |
Maksymalne liczba jednostek przy kaskadowaniu | 16 |
Przyłącze zasilania sieciowego | gniazdo sieciowe IEC |
Napięcie robocze | 110–240 V AC, 50–60 Hz |
Pobór mocy | 60 W |
Temperatura pracy | 0°C–50°C |
Względna wilgotność powietrza | 10%–70%, nieskondensowana |
Waga | 2,58 kg |
Wymiary (szer. x wys. x gł.) | 481 x 44 x 232 mm |
Pozostałe cechy | |
kabel zasilający i kostki zaciskowe w zestawie | |
darmowe oprogramowanie AUTOMIX8 | |
Oprogramowanie LDAM8 AUTOMIX8 | |
Kompatybilność | Windows Vista, 7, 8 |
Wymagane interfejsy | RS485/Ethernet |
Parametry wejść | |
EQ (korektor dźwięku kanałów 1–8) | |
LINE/MIC (współdzielone wejście liniowe/mikrofonowe) | |
PRIORITY (priorytet) | |
PHANTOM (zasilanie phantom) | |
MUTE (wyciszenie) | |
GAIN (wzmocnienie) | |
Funkcja HPF wejść (filtr górnoprzepustowy dla sygnału wejściowego) | 35–150 Hz |
Funkcje EQ wejść (modyfikacja sygnału wejściowego korektorem dźwięku) | |
pięciopasmowy lub półkowy (+/–15dB) | |
Variable Q (zmienna funkcja Q) (0,3–20) | |
zakres częstotliwości 20 Hz–20 kHz | |
Zakres wzmocnienia wejść | 60 dB |
Poziom wyciszenia wejść | 95 dB |
Parametry wyjść | |
MASTER EQ (korektor dźwięku kanałów Master 1 i 2) | |
LIMITER (limiter) | |
MUTE (wyciszenie) | |
GAIN (wzmocnienie) | |
Funkcje EQ wyjść | |
piętnastopasmowy parametryczny (+/–15dB) | |
Variable Q (zmienna funkcja Q) (0,3–20) | |
zakres częstotliwości 20 Hz–20 kHz | |
konfigurowalny w krokach co 1 Hz. Copy EQ (kopiowanie ustawień korektora dźwięku) | |
bypass (obejście) | |
reset | |
Konfiguracja dynamiki wyjść | |
Threshold (próg) (–80 dB do +20 dB) | |
Attack (atak) (1 ms–2 s) | |
Release (powrót) (10 ms–2s) | |
Ratio (proporcja) (kompresor 1:1–10:1, limiter) | |
reset | |
Maksymalna liczba aktywnych kanałów | 8 |
Maksymalny czas wstrzymania w trybie aktywnej funkcji Automix | 2 s |
Mikser audio marki LD Systems
AM 8 firmy LD Systems jest automatycznym mikserem 8x2 typu Matrix z symetrycznymi wejściami liniowymi/mikrofonowymi, próbkowaniem sygnału 96 kHz/24 bity oraz charakterystyką częstotliwościową od 20 Hz do 30 kHz. Funkcja priorytetowa automatycznego miksera AM8 może zostać aktywowana indywidualnie dla każdego wejścia, a całkowita wartość progowa niezbędna do aktywowania kanału może zostać wybrana w sposób automatyczny lub ręczny (za pomocą regulatora progu).
Dzięki funkcji Automix kanały wejściowe o poziomach sygnałów znajdujących się poniżej określonej wartości progowej zostaną włączone bezgłośnie (bez trzasków). Dzięki temu podczas przekazu na danym kanale dodatkowe odgłosy, sprzężenia zwrotne oraz niechciane efekty działania filtra grzebieniowego pochodzące z pozostałych otwartych kanałów zostaną skutecznie stłumione, a wyrazistość (stopień zrozumiałości) mowy ulegnie zwiększeniu. Kanały wejściowe o poziomach sygnałów znajdujących się poniżej określonej wartości progowej zostaną automatycznie aktywowane.
Na przednim panelu urządzenia znajdują się enkodery z diodowymi okręgami oraz wskaźnikami wartości maksymalnej do regulacji wzmocnienia w krokach co 1 dB oraz wyboru czułości wejścia i przełączania priorytetu. Master (główny) enkoder wyposażony w dwie kolumny diod ustawia głośność na wyjściu, aktywuje wyjście 1, 2 lub oba oraz umożliwia wybór poziomu sygnału liniowego lub mikrofonowego.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.