Event OPAL monitor studyjny
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Kolumny głośnikowe, Głośniki estradowe |
Marka | Event |
Rodzaj | Monitory studyjne |
Zasilanie kolumny | Aktywne |
OGÓLNE | |
pasmo przenoszenia | 35Hz do 22kHz |
częstotliwość podziału | 1600Hz |
skuteczność [SPL @ 1m] [80Hz - 20kHz] | 111dB, 114dB (w szczycie) |
wejście sygnałowe | Combo XLR [TRS] |
złącze | "Module Dock" |
czułość wejścia [0dBu] | .755v/rms |
pobór mocy | 20-220W |
obudowa | stop aluminium |
wymiary[głębokość/wysokość/szerokość] | 295x450x273 mm |
waga | 21,2 kg |
PRZETRONIK NISKICH CZĘSTOTLIWOŚCI - EX8 | |
moc | 240W (ciągła), 360W (programowa), 720W (w szczycie) |
zniekształcenia THD | 0.009% @ 300W przy obciążeniu 5 Ohm |
średnica | 180mm |
cechy | |
głośnik z magnesem neodymowym | |
ultra-lekka membrana | |
wzmacniacz dla tego głośnika pracuje w zakresie od 20Hz do 1,600Hz | |
PRZETWORNIK WYSOKICH CZĘSTOTLIWOŚCI - ULD1 | |
moc | 25W [ciągła, powyżej 1,6kHz], 50W [programowa, powyżej 1,6kHz], 100W [w szczycie, powyżej 1,6kHz] |
zniekształcenia THD | 0.003% @ 90W przy obciążeniu 5 Ohm |
średnica kopułki tweeter'a | 25,4mm |
przetwornik | z magnesem neodymowym |
materiał | berylium |
wzmacniacz dla tego głośnika | pracuje w zakresie od 1,600Hz do 20,000Hz |
- LEVEL - pozwala na zmianę czułości wejściowej w zakresie: -6dB do +6dB przyjmując za punkt odniesienia RMS 0.775v.
- SPACE - pozwala na dostosowanie emisji niskich częstotliwości do miejsca ustawienia odsłuchów. Mamy tu dostępne następujące ustawienia: Full, Half i Quarter. Jeśli ustawimy opisywane monitory w otwartej przestrzeni wybieramy ustawienie "Full", jeśli będą się znajdować na przeciw ściany ustawiamy przełącznik na "Half", jeśli natomiast ustawimy je w rogu pomieszczenia przełączamy na "Quarter".
- Room EQ Controls - sekcja zawierająca szereg kontrolerów umożliwiających precyzyjne "dostrojenie" monitorów do charakterystyki częstotliwościowej pomieszczenia. Pozwala na wyeliminowanie wszelkich rezonansów i dudnień poniżej 280Hz. Mamy tu dostępne następujące kontrolery: Q [tzw. dobroć] określa szerokość korygowanego pasma, FREQ określa środek pasma, DEPTH określa zakres zadziałania filtra.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?
Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?
Na pierwszy rzut oka gitara klasyczna i gitara akustyczna
wyglądają na tyle podobnie że często są po prostu nierozróżniane.
Nic dziwnego że osoby chcące zacząć swą przygodę z grą na gitarze,
nie wiedzą czy wybrać gitarę akustyczną, czy gitarę klasyczną.
Czytaj Dalej >>>
Jak chronić instrument w trakcie podróży?
Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.