DPA Microphones d:vote 4099 Cello mikrofon instrumentalny

Numer katalogowy: DPA 4099-DL-1-201-C
EAN/UPC: 5713055005221
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajInstrumentalny
ZłączeDot / XLR
Specyfikacja
Charakterystyka kierunkowasuperkardioida
Zasada działaniaciśnieniowo-gradientowy
Typ kapsułypojemnościowa, wstępnie spolaryzowana
Zakres częstotliwości, ± 2 dB80 Hz - 15 kHz z 2 dB podbiciem w paśmie 10 - 12 kHz, filtr dolnozaporowy na 80 Hz z DAD4099
Czułość nominalna, ±3 dB6 mV/Pa; - 44.5 dB względem 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów [A-ważone]typowo 23 dB[A] względem 20 µPa [max. 26 dB[A]]
Stosunek sygnał/szum, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]71 dB
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]<1 % do 123 dB SPL peak, <1 % do 120 dB SPL RMS
Zakres dynamiki100 dB
Maksymalne SPL bez przesterowania142 dB
Impedancja wyjściowaMicroDot [30 – 40 Ohm], DAD4099 [100 Ohm]
Maksymalna długość kabla300 m z DAD4099
Zasilaniedla systemów bezprzewodowych [min. 5V - max. 50V przez adapter DPA], dla DAD4099 [Phantom 48V]
Pobór prądu1.5 mA, 3.5 mA z DAD4099
ZłączeMicroDot, przejściówka na XLR w zestawie
Kolorczarny
Waga33 g
Długość mikrofonu45 mm
Długość dołączonego kabla1.8 m
Kolor kablaczarny
Zakres temperatur pracy-10 do +50ºC
Cechy szczególne
niska skłonność do sprzężeń
kompatybilny z systemami bezprzewodowymi
elastyczny i łatwy w montażu jedną ręką
uchwyt przyjazny instrumentowi
Mikrofon instrumentalny marki DPA Microphones.

Wysokiej klasy mikrofon instrumentalny do wiolonczeli z mocowaniem.
Wiolonczeliści z pewnością docenią łagodny sposób w jaki mikrofon 4099 Cello reprodukuje detale dźwiękowe wartościowych instrumentów. Elegancki design nie utrudnia gry nawet w trakcie pełnego pasji występu.

Istotną cechą DPA 4099 Cello jest unikalny sposób przypinania do instrumentu oraz legendarne brzmienie DPA znane z mikrofonów studyjnych. Mikrofon został zaprojektowany i zoptymalizowany na potrzeby pracy z instrumentami strunowymi. Wszystko po to, by zapewnić wygodny sposób montażu oraz niespotykaną dotąd jakość dźwięku w przypadku zastosowań koncertowych.
W efekcie długoletnich badań i rozwijania technologii mikrofony pojemnościowe serii 4099 z charakterystyką superkardioidalną posiadają wyjątkowo niską skłonność do sprzężeń przy relatywnie dużym poziomie sygnału. Doskonale przygotowane są do wiernej reprodukcji pełnego spektrum dynamicznego kontrabasu oraz subtelnych szczegółów brzmienia. Wpisują się idealnie w rodzinę światowej klasy mikrofonów DPA.

Pomimo małego rozmiaru oraz z pozoru delikatnego wyglądu, 4099 Cello jest niezwykle wytrzymały. Regulowana „gęsia szyjka” gwarantuje stabilne i powtarzalne ustawienie pozycji. Mikrofon może być z łatwością odczepiany i ponownie ustawiany lub przyczepiany do innego instrumentu przy użyciu jednej ręki. Istotnym aspektem jest fakt, że uchwyt został zaprojektowany w taki sposób, żeby nie zrobić najdrobniejszego uszkodzenia lakieru Twojego drogocennego instrumentu.

Przy użyciu adapterów DPA mikrofon 4099 Cello jest kompatybilny z każdym systemem bezprzewodowym, może być również użyty jako standardowy mikrofon kablowy zasilany napięciem Phantom 48V poprzez wtyk XLR [w zestawie].

  • Opcjonalne przedłużenie gęsiej szyjki 
Standardowa długość gęsiej szyjki wynosi 140 mm i można ją zwiększyć za pomocą opcjonalnego zestawu, dzięki czemu zwiększymy jej długość o 50%. Takie rozwiązanie pozwala lepiej dobrać właściwy punkt położenia mikrofonu względem instrumentu (tzw. sweet spot).

  • Odpinany przewód
Od maja 2012 wszystkie modele 4099 wyposażone są w kabel, który można odłączyć od gęsiej szyjki. Dzięki temu znacznie łatwiej zamontować mikrofon do instrumentu, przed jego podłączeniem. Co więcej, można wybrać jaki rodzaj przewodu chcemy wykorzystać aby dopasować konfigurację mikrofonu do określonego zadania. Na przykład, można wybrać wytrzymały przewód o średnicy 2,2 mm na koncertach z dużym zestawem nagłośnienia lub łatwiejszy do ukrycia, cieńszy i miniaturowy kabelek (średnic 1,55 mm) w sytuacji bardziej kameralnej lub wtedy, gdy waga przewodu mogłaby mieć wpływ na występ. W razie, gdyby kabel został przerwany, można teraz szybko i łatwo wymienić go na nowy.
Realizatorzy dźwięku z pewnością docenią prostotę przenoszenia tego mikrofonu pomiędzy wieloma instrumentami w warunkach scenicznych.

Ze swoimi uniwersalnymi możliwościami montowania i ustawień oraz niezwykle naturalnym dźwiękiem mikrofon 4099 Cello nie ma sobie równych w kategorii „mikrofon dla muzyka”.
Kontynuując tradycję bezkompromisowej jakości DPA, mikrofon ten osiąga najczystszą reprodukcję dźwięku instrumentu, co przekłada się bezpośrednio na odwzorowanie ekspresji muzyki.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu, cała tajemnica w jednym artykule:)

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?