DPA Microphones d:facto II FA4018VDPAB mikrofon wokalny
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Mikrofony pojemnościowe i dynamiczne |
Marka | DPA Microphones |
Rodzaj | Pojemnościowy |
Złącze | XLR /XLR |
Charakterystyka kierunkowa | supernerkowa |
Zasada działania | ciśnieniowy nachylony |
Rodzaj przetwornika | pojemnościowy, pre-polaryzowany |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz |
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB w odległości 12 cm | |
90 Hz - 16 kHz | |
z nieznacznym podbiciem 3 dB dla 12 kHz | |
stały filtr dolno-zaporowy 3 rzędu (-3 dB na 80 Hz) | |
Czułość, nominalna, ± 2 dB dla 1 kHz | 5 mV/Pa; -46 dB. 1 V/Pa |
Równoważny poziom szumów, A-ważone | 19 dB(A). 20 µPa (maks. 21 dB(A)) bez tłumienia |
Równoważny poziom szumów, ITU-R BS.468-4 | 26 dB bez tłumienia |
SNR -Współczynnik sygnał/szum (A-ważone) | 1 kHz przy 1 Pa (94 dB SPL): Typ. 75 dB(A) |
Zniekształcenia THD | < 1 % do poziomu szczytowego 139 dB SPL |
Zakres dynamiczny | Typ. 120 dB |
Maks. poziom SPL przed redukcją wierzchołków sygnału | 157 dB |
Przełączany tłumik | 0 dB / -10 dB |
Impedancja wyjściowa | < 100 Om |
Minimalna impedancja obciążenia | 1 kΩ |
Możliwa długość przewodu | 100 m |
Symetryzowanie sygnału wyjściowego | impedancyjne z Active Drive |
Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR) | > 50 dB dla 1 kHz |
Zasilanie (dla pełnej wydajności) | fantomowe 48 V (± 4 V) |
Pobór mocy | maks. 5 mA |
Złącze | XLR - wtyk 3 pinowy, Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza |
Kolor | Czarny matowy |
Waga | 245 g |
Średnica mikrofonu | 50 mm |
Średnica kapsuły | 19 mm |
Długość mikrofonu | 195 mm |
Napięcie wyjściowe, RMS | > 5 V |
Polaryzacja | +V na Pin 2 dla pozytywnego ciśnienia dźwięku |
Temperatura użytkowania | od -40 °C do 45 °C |
Wilgotność względna (RH) | do 90% |
- Nadzwyczaj naturalne brzmienie
- Wysoka izolacja kierunkowa
- Odporność na wysoki poziom ciśnienia akustycznego SPL
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.
Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.