DPA Microphones 4088-F34 mikrofon nagłowny

Numer katalogowy: DPA 4088-F34
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajFilm, Radio, TV
kolorbeżowy
Zasada działaniaGradient ciśnienia
Charakterystyka kierunkowaKardioidalna
Typ wkładuWstępnie spolaryzowany, pojemnościowy, membrana pionowa
Zasilanie
Min. 5V - maks. 50V przez przejściówkę DPA, 4063/67
min. 3V - maks. 50V przez przejściówkę DPA
Zakres częstotliwości [±2 dB]100 Hz – 20 kHz (4 – 6 dB miękkie podbicie przy 15 kHz)
Czułość nominalna [±3 dB przy 1 kHz]6 mV/Pa; 44 dB re. 1 V/Pa
Maks. SPL bez przesterowania144 dB
Zakres dynamikityp. 97 dB
Ekwiwalentny poziom szumów [A-ważone]Typ. 26 dB(A) re. 20 µPa (max. 28 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów [ITU-R BS.468-4]Typ. 38 dB (max. 40 dB)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 123 dB SPL peak; < 1 % dla wartości szczytowej 120 dB SPL RMS sine
Impedancja wyjściowa30 - 40 Ohm
Temperatura otoczenia podczas pracyOd -10 do 45 °C [od 14 do 113 °F]
Maksymalna długość przewoduDo 300 m
Zasilanie
dla systemów bezprzewodowych [min. 5V - max. 50V
przez adapter DAD6001-BC/DAD6024/DAD4099 [Phantom 48V],
ZłączeMini-Jack
Waga mikrofonu14 g wraz z kablem i złączem
Średnica mikrofonu5.5 mm
Długość mikrofonu11mm
Długość dołączonego przewodu1.2 m
Średnica dołączonego przewodu1.6 mm
Zakres temperatury pracy-10 to 45 °C (14 to 113 °F)
Mikrofon nagłowny marki DPA Microphones.

Charakterystyka kardioidalna, wersja obustronna, kolor beżowy.
DPA 4088 jest miniaturowym mikrofonem nagłownym, o charakterystyce kardioidalnej. Zaprojektowany i zbudowany został w oparciu o wieloletnie doświadczenie marki DPA. Zapewnia on najwyższej jakości naturalny dźwięk.
Otwarty, naturalny i niezawodny. Te trzy słowa najlepiej opisują ten mikrofon. Jest znakomity do zastosowań scenicznych, gdzie zazwyczaj panuje wysoki poziom hałasu i bardzo łatwo o sprzężenia zwrotne. Gładki i elegancki wygląd mikrofonu 4088 sprawiają, iż jest on jednym z najmniej widocznych kardioidalnych mikrofonów nagłownych.


Kapsuła 4088 jest wstępnie spolaryzowana i ukryta w niewielkiej, ultra lekkiej obudowie.
Gładkie i eleganckie wzornictwo i jakość dźwięku 4088 sprawiają, że jest on dziś najbardziej niewidocznym i najlepiej brzmiącym mikrofonem kardioidalnym nagłownym na świecie. Dzięki niemu przekształcisz każde show w realizację swojego życia. Kapsuła jest gradientowo ciśnieniowa, wstępnie spolaryzowana i ukryta w małej, lekkiej obudowie o wymiarach nie wiele większych od kapsuł dookólnych miniaturowych mikrofonów DPA.
Konstrukcja mechaniczna oparta jest już na sprawdzonym patencie wykorzystanym w mikrofonach 4066. Uchwyt nagłowny jest dokładnie taki sam lecz boom jest o 3 cm dłuższy, aby dosięgnął kącików ust. Elastyczność i stabilność tej konstrukcji jest wyjątkowa i nie ma sobie równych.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?