DPA Microphones 4061-BM mikrofon miniaturowy
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Mikrofony pojemnościowe i dynamiczne |
Marka | DPA Microphones |
Rodzaj | Film, Radio, TV |
Złącze | Dot / XLR |
Kolor | czarny |
Zasada działania | Ciśnieniowa |
Charakterystyka kierunkowa | Dookólna |
Zasilanie | Min. 5V - maks. 50V przez przejściówkę DPA |
Zakres częstotliwości [±2 dB] | |
Siatka ekranująca "Soft boost" | 20 Hz - 20 kHz, 3 dB |
Soft boost | 8 - 20 kHz |
Podbicie | przy 12 kHz |
Low-cut | -10 dB przy 20 Hz |
Czułość nominalna [±3 dB przy 1 kHz] | 6 mV/Pa; -44.5 dB w odniesieniu do 1 V/Pa |
Maks. SPL bez przesterowania | 144 dB |
Zakres dynamiki | Typowo 97 dB |
Ekwiwalentny poziom szumów [A-ważone] | typowo 26 dB[A] w odniesieniu do 20 µPa [maks. 28 dB[A]] |
Ekwiwalentny poziom szumów [ITU-R BS.468-4] | typowo 38 dB [maks. 40 dB] |
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL] | 68 dB(A) |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD] | |
< 1% THD dla wartości szczytowej SPL 123 dB | |
< 1% THD dla wartości RMS SPL 120 dB | |
Impedancja wyjściowa | 30 - 40 Ohm |
Temperatura otoczenia podczas pracy | Od -10 do 45 °C [od 14 do 113 °F] |
Maksymalna długość przewodu | Do 300 m |
Złącze | MicroDot |
Średnica mikrofonu | 5.4 mm |
Długość mikrofonu | Maks. 12.7 mm |
Długość dołączonego przewodu | 1.8 m |
Średnica dołączonego przewodu | 1.6 mm |
Waga | 7.5g [wraz z przewodem i złączem MicroDot] |
Siatka ekranująca "High boost" | 20 Hz - 20 kHz, 10 dB |
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?
Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?